Gemeente Alphen aan den Rijn - Alphen aan den Rijn
Wat ga je doen?Samen met twee andere officemanagers P&O vorm je een team die de taken op administratief en secretarieel gebied binnen P&O oppakken. Daar waar ieder een eigen focus heeft binnen het geheel aan taken vervang je - Volledige vacature bekijken
Officemanager
Ben jij die ondernemende, goed georganiseerde en enthousiaste persoon die op zoek is naar een mooie nieuwe uitdaging? Dan zijn wij op zoek naar jou! Lees snel verder en ontdek wat wij te bieden hebben!
Organisatie
Ons bedrijf is een toonaangevend specialist op het gebied van binnenstedelijke bouw en gerelateerde werkzaamheden, gevestigd in het hart van Leiden. Wij bieden een breed scala aan diensten die de basis leggen voor zowel (her)ontwikkeling als duurzame infrastructuur. Onze expertise omvat het woonrijp maken van (nieuw)bouwlocaties, rioolreconstructies, bodemsaneringen en andere specialistische werkzaamheden die essentieel zijn voor de voorbereiding en verbetering van bouwprojecten in stedelijke gebieden. Daarnaast zijn wij experts in het vakkundig slopen van gebouwen en installaties. Onze ervaren teams voeren het slopen, demonteren, verwijderen en afvoeren van voormalige inrichtingen van gebouwen en (technische) installaties efficiënt en veilig uit. Met oog voor duurzaamheid en veiligheid zorgen wij ervoor dat elk project volgens de hoogste standaarden wordt uitgevoerd, waarbij we de impact op de omgeving minimaliseren. Wij combineren vakmanschap, innovatie en een klantgerichte aanpak om op maat gemaakte oplossingen te bieden voor elk project, groot of klein. Wij zetten ons in voor kwaliteit, betrouwbaarheid en het realiseren van duurzame resultaten die bijdragen aan de ontwikkeling van de stedelijke infrastructuur van de toekomst.Functie
Je bent verantwoordelijk voor diverse taken op kantoor;- Personeels-, materieel- en crediteurenadministratie;
- Opstellen van verkoopfacturen;
- Facilitaire ondersteuning (zoals inkoop, contractbewaking en voorraadbeheer);
- Inkomende en uitgaande communicatie (telefoon, e-mail, post);
- Agenderen, voorbereiden en notuleren van besprekingen en vergaderingen.
- Aanbestedingen, Werkvoorbereiding, Communicatie en KAM/Certificering;
- De projectadministratie;
- Ondersteuning bij omgevingsmanagement;
- Uitwerken van memo’s, brieven, verslagen en rapporten.
- Kortom een leuke, veelzijdige baan met genoeg uitdaging en op termijn mogelijkheden om je verder te ontwikkelen!
Functie-eisen
Om bij ons aan de slag te gaan als officemanager hebben wij de volgende kwaliteitseisen:
- MBO werk-/denkniveau (minimaal) ;
- Kennis van Microsoft Office 365 (Outlook, Word en Excel);
- Ervaring met geautomatiseerde administratieve systemen in de bouwsector is een pré;
- Je bent goed in plannen en organiseren en het overzicht bewaken;
- Je blijft kalm en efficiënt, ook als het druk is;
- Je hebt een goed gestructureerde en georganiseerde manier van werken.
Aanbod
Wat wij bieden:
- Aantrekkelijk salaris volgens CAO Bouw en Infra dat meegroeit met jouw ontwikkeling:
- Laptop en smartphone van de zaak;
- Interne opleidingsmogelijkheden;
- Een warm welkom in een gezellig team;
- Goede pensioensregeling;
- Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden.
Opslaan en terug Naar vacature
Meer vacatures van Regiodienst
Meer Officemanager vacatures
Gerelateerde vacatures aan Officemanager
Mondzorg Vacatures - Oegstgeest
Functie: Officemanager Uren/dagen: 2 dagen in de week Locatie: Oegstgeest Introductie: Wij zijn op zoek naar een enthousiaste officemanager met een mensgerichte en pro actieve instelling. Je verantwoordelijkheden: Als - Volledige vacature bekijken
Unique - Rijswijk
Ben jij klaar voor een nieuwe uitdaging in de rol van Office Manager? In deze functie ben je de drijvende kracht achter de soepele werking van ons kantoor in Rijswijk. Je staat voor diverse uitdagingen zoals het coördineren - Volledige vacature bekijken
Directieassistent Algemeen Directeur / Gemeentesecre...
Leidschendam - Leidschendam
Ben jij die enthousiaste en proactieve directieassistent en kom je ons dynamische team te versterken? Hoe doe jij ertoe? Als directieassistent ondersteun jij de gemeentesecretaris/algemeen directeur en het centrale - Volledige vacature bekijken
Status Pro - Alphen aan den Rijn
Office Manager Alphen aan den Rijn Status Pro Intern Fulltime €2.300,- tot €2.800,- - Volledige vacature bekijken