jobfinityobfinity - Leiden
ICT Servicedeskmedewerker LeidenVoor een informeel en persoonlijk bedrijf met als core business IT, in de omgeving Leiden zoeken wij met spoed een ervaren Skilled servicedeskmedewerker. Wat ga je doen?Als - Volledige vacature bekijken
IT Servicedeskmedewerker
Full-time / part-time
Full-time
Functie
ICT
Salaris
€ 3.650
per maand
Soort opleiding
HBO
Taalvereiste
Nederlands
(
Vloeiend
)
Je carrière begint op Magnet.me
Maak een profiel aan en ontvang
slimme aanbevelingen
op basis van je gelikete vacatures.
Profiel aanmaken
Als ICT-Professional bij OGD kom je al snel in aanraking met diverse technische uitdagingen. Naast het normale werk verwachten we dat je je gaat ontwikkelen richting het vakgebied dat je het meest aanspreekt. Zo kun je middels certificeringen en onze opleidingstrajecten snel doorgroeien naar bijvoorbeeld systeembeheer, netwerkbeheer, servicemanagement, of projectleiding.
Door de aanhoudende groei van OGD hebben we op korte termijn behoefte aan een nieuweservicedeskmedewerker
bij een unieke klant van OGD. Als servicedeskmedewerker ben je verantwoordelijk voor het tijdig, binnen afspraak en professioneel afhandelen van meldingen & aanvragen in
Topdesk / Servicenow
. Het is een mooie kans voor iedereen die verder wil kijken, zowel op
servicemanagement
gebied als wat techniek betreft. Ben jij degene die de uitdaging aangaat en onze klant tevreden houdt? Het is dan ook een uitgesproken kans om dingen te leren als servicedesker.
Je wordt onderdeel van OGD.Professional en krijgt een fieldmanager toegewezen. Dit is je aanspreekpunt om maandelijks en (half)jaarlijks gesprekken te voeren. Onze insteek is niet dat je overgenomen zal worden, maar dat je bij OGD blijft en doorgroeit naar je volgende stap. De werkzaamheden zijn vaak volledig op locatie & de werktijden zijn meestal van 8:30 tot 17:00 (afhankelijk van de klant).
Wat neem je mee?
- minimaal een hbo-propedeuse;
- minstens een jaar ervaring als IT servicedesk medewerker;
- goede communicatieve vaardigheden en analytisch vermogen
- ervaring met incident management systemen (TOPdesk of ServiceNow is een hele dikke pre!);
- het is een sterke pre als je woonachtig bent in één van de hierboven beschreven regio's;
- bereidheid tot maximaal 1 uur reizen van en naar projecten (dus enkele reis).
Wat krijg je van ons?
- een salaris dat op kan lopen tot €3.650,- euro per maand (afhankelijk van je kennis en ervaring);
- een jaarcontract en de intentie om dit na een jaar te verlengen voor onbepaalde tijd;
- alle perks die horen bij een van de populairste ict-werkgevers van 2024;
- 26 vakantiedagen op basis van een werkweek van 40 uur;
- een pensioenregeling en reiskostenvergoeding;
- een NS Business Card voor woon-werk verkeer (2e klas);
- een goede werk-privé balans en de mogelijkheid om hybride te werken;
- vele opleidings- (zowel intern als extern) en doorgroeimogelijkheden;
- vele activiteiten zoals (bord)spelavonden en ons jaarlijkse festival: Technival;
- een MVO-bewuste organisatie met toffe initiatieven en oog voor diversiteit;
De ogd'er is...
Inventief
Inventiviteit zit in ons DNA. We zijn gedreven om met de slimste en nieuwste technieken te werken en de best passende oplossingen te bedenken. We bekijken zaken met een kritische blik en zoeken naar de vraag achter de vraag. Zo maken we technologie relevant voor jou.Oprecht
We handelen open en eerlijk. We zeggen waar het op staat en verschuilen ons niet achter mooie praatjes. We gaan duurzame relaties aan, met jou als klant en met onze collega’s en partners. Want in een eerlijke en open sfeer komen we samen tot de beste resultaten.Flexibel
Techniek moet werken voor jou. Daarom redeneren wij vanuit de mens, niet eerst vanuit de techniek. We bekijken wat jouw organisatie en medewerkers nodig hebben om effectief en plezierig te werken en spelen hierop in. Met ons grote scala aan technische bouwblokken maken we oplossingen moeiteloos op maat.Vrij
Vrijheid en gelijkwaardigheid zijn belangrijk voor ons. Bij OGD kan iedereen zichzelf zijn. We werken in een ongedwongen sfeer met jou als klant en met collega’s onder elkaar. Successen vieren we samen. Deze vrijheid geeft ruimte aan passie, inventiviteit en plezier.Sollicitatie
Interesse of vragen?
ramin@ogd.
nlVolledige vacaturetekst bekijken
OGD ict-diensten
Connecten
Al duizend IT’ers zijn er inmiddels achter gekomen dat ze OGD’er zijn. OGD’ers zijn er in allerlei vormen, parttime en fulltime: system engineers, technisch specialisten, ontwikkelaars, servicemanagers, noem maar op. Door je kennis en liefde voor techniek krijg je de kans om te werken bij gave klanten.
Hard werken vinden we vanzelfsprekend, maar er is ook veel ruimte om te ontladen. Elke vrijdagavond gaat op het hoofdkantoor de tap open en door het hele jaar worden er activiteiten georganiseerd.
meer...
Opslaan en terug Naar vacature
Meer vacatures van OGD ict-diensten 834266
Meer IT Servicedeskmedewerker vacatures
Gerelateerde vacatures aan IT Servicedeskmedewerker
LUMC - Leiden
Wat ga je doen? Je bent als ICT servicedeskmedewerker hét aanspreekpunt voor IT-problemen en vragen van de eindgebruikers in het LUMC. Samen met tien vaste collega’s maak je deel uit van het team Servicedesk IT. Daarin - Volledige vacature bekijken
jobfinityobfinity - The Hague
ICT Servicedeskmedewerker Den HaagBen jij op zoek naar een uitdagende baan op de servicedesk van een IT organisatie? Deins jij niet terug voor storingen en wil je jezelf graag ontwikkelen? Dan zijn wij op zoek naar - Volledige vacature bekijken
Junior ICT Servicedeskmedewerker
Brunel - The Hague
Over deze functieAls Junior ICT Servicedeskmedewerker in de omgeving Den Haag werk je zij aan zij met onze opdrachtgevers in diverse sectoren, zoals banken, verzekeraars en overheidsinstanties. Je bent de reddende engel voor - Volledige vacature bekijken
jobfinityobfinity - The Hague
ICT Servicedeskmedewerker regio Den HaagVoor een klant in de regio van Den Haag, zoeken we per direct twee ICT servicedeskmedewerkers. In totaal zoeken we er 6, namelijk: 2 voor de regio Amsterdam, 2 voor de regio Den Haag - Volledige vacature bekijken