Inloggen - Registreer  

Front Office Supervisor

NOVOTEL - The Hague
Vacatureomschrijving Jouw rol Als Front Office Supervisor ben je het eerste aanspreekpunt voor onze gasten en zorg je ervoor dat zij een onvergetelijk verblijf ervaren. Je leidt het Front Office-team en bent verantwoordelijk
- Volledige vacature bekijken
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.    

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Stage Front office - Holiday Inn Express

Hotelprofessionals - via Jobsonline - The-hague - 03-01-2022 Naar vacature  

Stage Front office - Holiday Inn Express The Hague - Parliament

Stage

Hotelprofessionals

  • 's-Gravenhage
27-02-2025
Op 23 november 2012 werd het hotel Holiday Inn Express The Hague – Parliament met 123 kamers geopend. Het hotel ligt op 50 meter van het Plein, met diverse cafés en bars. Je wandelt in 9 minuten naar het centraal station van Den Haag en de snelweg A12 is met de auto in 6 minuten te bereiken. Daarnaast is er de gelegenheid om te parkeren, zolang er genoeg plekken overblijven voor de gasten. Bij Holiday Inn Express The Hague - Parliament, werken we met een jong en dynamisch team, waar regelmatig leuke uitjes en feestjes worden georganiseerd vanuit onze overkoepelende organisatie, The Vincent Hotel Group. The Vincent Hotel Group beschikt over 11 hotels en een Support Office, dit biedt jou de mogelijkheid om ook andere hotels te ontdekken of een functie te bemachtigen op het Support Office.

Werken voor Holiday Inn Express biedt vele voordelen aangezien het een Intercontental Hotel Group brand (IHG) is. IHG heeft een groot portfolio met diverse en unieke brands over de hele wereld. In totaal bevat het portfolio van IHG meer dan 6000 hotels in meer dan 100 landen! Als IHG-er krijg je bij al deze hotels korting bij het boeken van hotelkamers! IHG streeft ernaar om het beste uit haar medewerkers te halen. Binnen IHG krijg je genoeg ruimte om jezelf te zijn en jezelf te ontwikkelen. Het werken voor zo'n grote hotelketen biedt jou genoeg kansen en uitdagingen om jezelf te ontplooien tot de persoon die jij wilt zijn!

Functiebeschrijving

Vandaag begint om 06.45 uur je dag. Je start met een handover en je hebt nog even de tijd om bij te praten met je collega's en dan ga je aan de slag! Om 9.00 uur komt er een grote groep gasten uitchecken. Je zorgt ervoor dat dit proces zo goed mogelijk verloopt. Ondertussen gaat de telefoon en zet je een last minute reservering in het system. Het is een hectische dag, maar dat is geen punt voor jou.

De piek bij receptie is voorbij en je gaat aan de slag met de checklist. Na een aantal weken heb jij je draai gevonden! Je weet gasten vriendelijk en zelfverzekerd te woord te staan en kent alle gelegenheden in de buurt. Om 14:45 start de handover voor de volgende shift en heb je de tijd om met je collega's de speciale verzoeken van morgen door te nemen zodat ook in jouw afwezigheid, alles soepel verloopt. Na de handover zit je dienst erop en is het tijd om naar huis te gaan.

Ben jij die Front Office topper die zichzelf in deze functie wel ziet werken? Wil jij werken in een open organisatie waar het team vooropstaat? Ben je opzoek naar een dynamische omgeving waar je veel kunt leren en kunt groeien en ben je hiernaast vanuit nature ook nog gastvrij? Dan ben je bij ons op het goede adres!

 

Taken en verantwoordelijkheden:
  • Verlenen van uitstekende service en gastenbeleving;
  • In- en uitchecken van gasten;
  • Verlenen van wekservice, laundry service en het geven van toeristische informatie;
  • Maken van restaurant reserveringen in de omgeving.
  • Het maken en serveren van drankjes in onze lobby en aan onze bar
  • Alle voorkomende ontbijtwerkzaamheden waaronder het verwelkomen van onze gasten, het klaarzetten van het ontbijt, aanvullen van het buffet, schoonmaakwerkzaamheden en HACCP-registratie.

Functie-eisen

Functie-eisen
  • Hotelschool of andere toeristische opleiding;
  • Relevante ervaring in de hotellerie is een pré;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en/of Engelse taal in woord en geschrift.
Wie ben jij?
  • Je hebt een open uitstraling en je bent representatief;
  • Je hebt een proactieve houding;
  • Je bent gast- en servicegericht; het willen verlenen van optimale service, waar je voldoening uit haalt;
  • Stressbestendig;
  • Flexibiliteit (ochtend- en avonddiensten, feestdagen en weekenden).
Waar kom je terecht?
Op 23 november 2012 werd het hotel Holiday Inn Express The Hague – Parliament met 123 kamers geopend. Het hotel ligt op 50 meter van het Plein, met diverse cafés en bars. U wandelt in 9 minuten naar het centraal station van Den Haag en de snelweg A12 is met de auto in 6 minuten te bereiken. Daarom is het niet voor niets dat het hotel een 9.4 als score heeft voor locatie op booking.com, beoordeeld door meer dan 2750 mensen! Daarnaast is er de gelegenheid om te parkeren, zolang er genoeg plekken overblijven voor de gasten. Met de juiste attitude is doorgroeien binnen onze hotels in ieders bereik.

 
Het hotel Holiday Inn Express The Hague – Parliament behoort tot het portfolio van The Vincent Hotel Group. Dit is de overkoepelende organisatie dat in totaal 11 hotels en een stafafdeling (Support Office) bezit.

 
Wat bieden wij?
  • Een jonge en dynamische werkomgeving;
  • Doorgroeimogelijkheden binnen zowel support office (o.a. Finance en Groeps reserveringen) als de verschillende TVHG hotels;
  • Een stagevergoeding van €500,- per maand;
  • Ruimte voor eigen initiatief;
  • Korting bij meer dan 5500 IHG hotels wereldwijd;
  • Korting op zorgverzekering en fitness;
  • Gezellige feestjes en borrels;
  • Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en training.
Zie jij een match?
Zie jij jezelf ons team komen versterken in de functie van Front Office Stagiair? Dan willen wij graag met jou in contact komen. Stuur je motivatie en cv naar ons via de sollicitatieknop!

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Hotelprofessionals
Meer Stage Front office - Holiday Inn Express vacatures

Gerelateerde vacatures aan Stage Front office - Holiday Inn Express

Front office medewerker

Actief Werkt! Uitzendbureau - Bodegraven
Voor de gemeente Bodegraven zoeken we een tijdelijke front office medewerker voor de afdeling Economie en Dorpspromotie. In deze rol ben je het aanspreekpunt voor ondernemers, inwoners en bezoekers met vragen, tips en
- Volledige vacature bekijken

Front office medewerker (oproepbasis)

Van der Valk Avifauna - Alphen aan den Rijn
BeschrijvingBedrijfsomschrijving:Van der Valk Avifauna ligt aan de rand van het bekende vogelpark en bestaat uit een hotel met 94 kamers, een casino en een rederij. Daarnaast beschikt Avifauna over diverse restaurants,
- Volledige vacature bekijken

Receptioniste Front Office 32 tot 40

Werk Talent - Bergschenhoek
Dit ga je doenOnze opdrachtgever is op zoek naar een vlotte receptioniste die met name de binnenkomende telefoongesprekken beantwoord. Je bent een echte spin in het web en je bent handig met Microsoft Word en Excel. Je houdt
- Volledige vacature bekijken

Front Office Medewerker (parttime)

The Hospitality Recruiters - Delft
Gelegen in een rustige woonwijk voelt een overnachting in Casa Julia als thuiskomen, maar dan met nèt dat beetje extra! Een combinatie van betaalbare luxe, in de vorm van slapen, eten en vergaderen. Mi Casa, su casa!Als
- Volledige vacature bekijken