Inloggen - Registreer  

Medewerker Business Support (planner)

Kenter - Amsterdam
Gaat dit over jou? Bij Kenter lever jij een bijdrage aan (het verduurzamen van) de energievoorzieningen van onze klanten. Binnen de waardestroom ga je werken voor Operations E (west) welke bestaat uit een buitendienst
- Volledige vacature bekijken
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.    

Medewerker Service Support Proces Automatisering

Vattenfall - via Talent - Amsterdam - 11-03-2025 Naar vacature  

About the jobNeem jij graag de verantwoordelijkheid voor het beschikbaar- en betrouwbaar houden van een aantal bedrijf kritische processen? Krijg jij energie van zowel het technische werkveld als IT en krijg je energie van het helpen van collega’s en het oplossen van problemen? Dan heeft Vattenfall een mooie uitdaging voor jou als Medewerker Service Support proces Automatisering!De afdeling Procesdata Management (PDM) is verantwoordelijk voor systemen, applicaties en processen in de procesautomatisering die worden gebruikt door collega’s in het veld, voor installaties zoals regelkamers, i-wassen, ketelhuizen, koude centrales, en op kantoor. Een voorbeeld hiervan is de applicatie VISIT, het centrale visualisatie systeem, waarmee we een groot deel van de installaties bewaken. Zowel de applicatie als het binnen halen van de data is in eigen beheer binnen de afdeling.Op dit moment wordt de Service Desk door 1 medewerker fulltime bemand en vind de benodigde extra ondersteuning plaatst vanuit de afdeling PDM. We zoeken een 2e Service Support medewerker. Beide zijn gezamenlijk verantwoordelijk voor het gehele werkgebied van de Service Desk en zullen dus ook elkaar vervanger zijn bij afwezigheid.Wat ga je doen? Je werkt nauw samen met de Applicatie Beheerders, Functioneel Beheerders, Technische Specialisten en Proces Technoloog van de afdeling PDM.Je rapporteert aan Teamleider Procesdata Management.Op hoofdlijnen zijn dit je belangrijkste taken en verantwoordelijkheden:Tickets ingeschoten in het PDM ticketsysteem tijdig in behandeling nemen en oplossen.Analyse van storingen en eerste lijnstoringen zelf oplossen.Zorgen dat tickets doorgezet naar de tweede lijn tijdig en correct worden opgelost.Analyse van de type issues en vragen; met voorstellen komen voor toekomstige verbeteringen ter voorkoming van issues en vragen.Tijdens storingen of werkzaamheden de communicatie richting de gebruikers verzorgen.Beschikbaar maken en onderhouden van de technische laptop voor (nieuwe) gebruikers.Aanmaken nieuwe gebruikers in de verschillende systemen.In kaart brengen van de wensen van eindgebruikers en deze vertalen naar mogelijkheden.Onderhouden operationeel contacten met diverse leveranciers.Management rapportage van tickets realiseren.Deelnemen aan overleggen.Locatie: AmsterdamYour profileWie ben jij? Je krijgt je energie van het helpen van collega’s en het oplossen van problemen en je werkt graag in zowel een Technische als een IT omgeving. Je snapt het belang van Proces Automatisering als geen ander.Jouw profiel:HBO werk- en denkniveau.Kennis van TopDesk ticketsysteem en SAP is een pré.Kennis van procesautomatisering, PLC’s en Scada systemen is een pré.Daarnaast:Werk je nauwkeurig en weet je werkzaamheden goed te documenteren.Kun je goed zelfstandig werken, zie je het werk en neem je de verantwoordelijkheid om zaken tot een goed einde te brengen.Ben je in staat prioriteiten te stellen en, wanneer nodig, tijdig de lijn te informeren.Heb je sterke communicatieve vaardigheden en bent een goede gesprekspartner op verschillende niveaus.Ben je een Teamspeler; je zet je in voor de gezamenlijke verantwoordelijkheden.Additional informationDe veiligheid van Vattenfall en haar medewerkers is essentieel. Daarom maakt een pre-employment screening deel uit van het selectieproces. De screening is gebaseerd op de rol die je gaat vervullen binnen Vattenfall. De screening wordt uitgevoerd door een derde partij, Validata. We kijken uit naar je sollicitatie! About the companyVattenfall is één van de grootste energiebedrijven in Europa. We maken stroom en warmte en leveren energie aan miljoenen klanten. Dat doen we in Zweden, Duitsland, het Verenigd Koninkrijk, Frankrijk, Denemarken, Finland én Nederland.Met zo’n . werknemers maken we een toekomst mogelijk waarin we voor onze energie minder afhankelijk zijn van het gebruik van fossiele brandstoffen. We lopen voorop in de transitie naar een duurzaam energiesysteem. Om dit ambitieuze doel te kunnen bereiken zijn wij op zoek naar getalenteerde personen die naast hun passie voor hun eigen rol ook een sterke teamspirit hebben en willen bijdragen aan het ondersteunen van een betekenisvolle bedrijfsmissie.

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Vattenfall

Gerelateerde vacatures aan Medewerker Service Support Proces Automatisering

Customer Support Medewerker

Searchsoftware - Amsterdam
De afgelopen jaren waren echt de prime time van de webshops en de pakketbezorgers. Dat staat vast. Nog nooit eerder is er zoveel online gekocht en de logistiek kan het nauwelijks bijbenen. Alleen techniek heeft de oplossing.
- Volledige vacature bekijken

Technisch Support Medewerker Salaris tussen

WerkTalent - Amsterdam
Ben jij technisch ingesteld, klantgericht en klaar om een belangrijke rol te spelen in een snelgroeiend, innovatief bedrijf? Dan is deze functie als Technisch Support Medewerker precies wat je zoekt! Dit ga je doen In deze
- Volledige vacature bekijken

Junior Software Engineer Industriële Automatisering

Synsel - Amsterdam
Hier ga je werken Locatie: regio Amsterdam Voor onze organisatie in regio Amsterdam zoeken we een Junior Software Engineer Industriële Automatisering. Wij zijn gespecialiseerd in industriële (productie)processen en de
- Volledige vacature bekijken

Technisch Support Medewerker

AUTO1 Group Nederland - Amsterdam
Technisch Support Medewerker Bedrijfsomschrijving Wij zijn op zoek naar een Technisch Support Medewerker voor onze afdeling Service. Als Technisch Support Medewerker ben je verantwoordelijk voor het klantcontact nadat de
- Volledige vacature bekijken