Rensa Verwarming & Ventilatie - Breda
Wat ga je doen? Je start in eerste instantie met een stuk administratieve ondersteuning voor de collega's van de Verkoop. Voor een vaste groep klanten word jij ook hét aanspreekpunt. Je staat klanten, zowel telefonisch als - Volledige vacature bekijken
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.
Client Support B2B
Voor onze klant, actief in de verpakkingsindustrie zijn we op zoek naar een ervaren Sales Support / Client Service medewerker. In deze allround functie draag je veel verantwoordelijkheid waarin het gaat om klantorders (van A tot Z), waaronder order-entry, organiseren uitgaande logistiek en ondersteun je het Sales team. Je gaat deel uitmaken van een enthousiast team.
Bedrijfsomschrijving
De organisatie maakt onderdeel uit van een Amerikaanse Holding die al meer dan 40 jaar bestaat, gespecialiseerd in de verpakking industrie voor 'gevaarlijke' goederen. Zij creëren een op maat gemaakt oplossing voor alle unieke verpakkingsbehoefte voor grote en kleine organisaties voor het vervoeren van deze goederen. Sinds 2015 is het Europese kantoor in de omgeving van Raamsdonksveer gevestigd en nog steeds groeiende. Dit kantoor is gespecialiseerd in de lifescience industrie. Klanten hierin zijn voornamelijk farmaceutische organisaties en logistieke partijen om het transport mee te organiseren. Vanuit dit kantoor in Nederland bedienen ze de gehele Europese markt.Omschrijving
Je bent in deze functie verantwoordelijk voor de aanname, verwerking en opvolging van nationale en voornamelijk internationale orders. Dit is een complexer proces gezien het moeten voldoen aan kwaliteit/certificering normen en de export internationaal. Je organiseert hierin o.a. het internationaal transport voor de klant en draagt zorg voor de benodigde informatie t.b.v. douane- en exportdocumenten. Een zeer nauwkeurige uitvoering van alle genoemde taken is hiervoor een must waarin je eindverantwoordelijkheid draagt.Naast de dagelijkse orderverwerking ben je in deze functie veelvuldig in contact met externe partijen om het gehele ordermanagmentproces te organiseren, zoals de logistieke partners (o.a. UPS of transportorganisaties), de internationale klanten, de Kamer van Koophandel maar stem je ook af met de interne afdelingen zoals Planning en Productie en in Amerika met Finance, Product Management en Quality. Tevens een belangrijk onderdeel van je functie is dat je commercieel ondersteunende activiteiten uitvoert in het voorbereiden van opgevraagde offertes en de opvolging hieraan. Het betreft een internationale partij met een groeiende kantoor in Nederland. Er is daarom ruimte voor inbreng en ideeën voor verbeteringen.
Profiel van kandidaat
- Je beschikt over minimaal een MBO4+-opleiding in releveante commerciële richting en de commerciële binnendienst is een dynamische rol die jou goed past;
- Je hebt minimaal 3 jaar ervaring in de commerciële binnendienst als bijv. sales support of customer service in een B2B omgeving. Bij voorkeur internationaal en binnen een producerende organisatie. Het is een pré als je eerder heb gewerkt met exportorders op internationaal niveau;
- Een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal is een must;
- Kennis van ERP-systemen en een goede kennis van MS-office;
- Je staat open om jezelf te blijven ontwikkelen op het gebied van exportorders en interesse in de
- Verder sta jij sterk in je schoenen, je bent een aanpakker, nauwkeurig en kan je zeer goed accuraat werken. Je bent een zelfstarter, leergierig en beschik je over goede communicatieve vaardigheden (zowel mondeling als schriftelijk) en een klantgerichte instelling. Je past binnen een vlot maar klein team met een transparante en sociale omgang.
- Het betreft een fulltime functie (40uur).
Aanbod
Een uitdagende en veelzijdige baan waarbij je werkt in een dynamische, gezond en groeiende organisatie.2500 - 3000 EU
8% vakantiegeld
24 vakantiedagen
50% vergoeding op je ziektekosten premie
meer...
Naar vacature
Meer vacatures van B2B vacature
Meer Client Support B2B vacatures
Gerelateerde vacatures aan Client Support B2B
Wolfram Chain - Tilburg
Ben jij klantgericht, communicatief sterk en klaar om te schitteren in een internationale omgeving? Voor ons dynamische en groeiende team in de regio Tilburg zijn we per direct op zoek naar een Client Support Specialist!In - Volledige vacature bekijken
Approach People Recruitment - Tilburg
Position: Inside Sales Representative (Communication Solutions) Location: Tilburg, Netherlands Overview: Our client is looking to strengthen their team in Tilburg with a dedicated and technically-minded Inside Sales - Volledige vacature bekijken
Accounts Receivable Specialist (temporary
Undutchables Recruitment Agency - Breda
Accounts Receivable Specialist (temporary position) Breda, reference 2024-01473 Job description Our client is urgently seeking a temporary candidate with AR experience to support their credit control team for 6 months. - Volledige vacature bekijken
Technical Transfer Project Manager
Thermo Fisher Scientific - Tilburg
Summary: The Technology Transfer Project Manager (TTPM) is able to fully master technical skills with respect to client and business requirements and identifies solutions aligned with these requirements. Responsible for the - Volledige vacature bekijken