Page Personnel - Hardinxveld-Giessendam
Beheer achterstallige betalingen en onderhoud contact met debiteuren. Verzenden, corrigeren en monitoren van facturen en betaalafspraken. Verwerken van berichten via telefoon en mail. Monitoren van risico's en rapporteren - Volledige vacature bekijken
Debiteuren medewerker
Daar is ‘ie dan: je nieuwe job als Debiteuren Beheerder. Jouw #1 doel is dat de gehele debiteuren administratie en opvolging altijd on point is; zodat onze wereldwijde klanten op tijd hun facturen aan ons betalen.
2400 - 3500
Salaris
40 uur
Per week
Hendrik-Ido-Ambacht
Locatie
MBO
Opleidingsniveau
Daar is ‘ie dan: je nieuwe job als Debiteuren Beheerder. Jouw #1 doel is dat de gehele debiteuren administratie en opvolging altijd on point is; zodat onze wereldwijde klanten op tijd hun facturen aan ons betalen.
Vacature ingevuld
Leuk dat je op onze website terecht gekomen bent. De vacature van Debiteuren medewerker is helaas al ingevuld. Gelukkig hebben we bij Brys genoeg andere vacatures.
Toch solliciteren?
Bekijk alle vacatures
Over de job
Over de organisatie
Je hebt het
Je verdient het
Vragen over deze vacature?
Neem contact op met mij!Johan Scheurwater
Over de job
Om 8.30 uur stipt begint jouw werk als Financieel Administratief Medewerker binnen het team van Finance & Control. Tijdens de dag start worden zaken zoals debiteuren, crediteuren, boekhoudkundig- en financieel administratieve aspecten besproken. Tijdens deze 15 minuten worden de uitdagingen, dan wel procesonderbrekingen, van de vorige dag benoemd en worden de bijzonderheden op de planning van vandaag en morgen kort aangestipt om elkaar te informeren over de verwachting van de dag. De afdeling Finance & Control is servicegericht, niet alleen binnen het eigen team, maar ook worden hulpvragen breed opgepakt en ondersteuning aan andere afdelingen zoals sales en operations wordt aangeboden. Jouw werkzaamheden als Financieel Administratief Medewerker zijn:- Openstaande (internationale) debiteurenposten controleren
- Aanmaningen verzenden
- Schakelen met incassobureaus
- Procesverbeteringen
- Projectadministratie
Over de organisatie
Je gaat werken bij een toonaangevend internationaal bedrijf in de kunststof vloerenindustrie. Deze organisatie heeft zich gevestigd als marktleider en ze streven naar voortdurende groei en innovatie. Hun missie is om traditionele materialen te vervangen om een bijdrage te leveren aan een betere leefomgeving en milieu op gebied van veiligheid, duurzaamheid, energie & data, design en hygiëne. Als gevolg van het mooie succes van de afgelopen tijd zijn ze op zoek naar een ervaren Accountmanager die de goede naam van het bedrijf internationaal verder helpt uit te bouwen.Je hebt het
Als Financieel Administratief Medewerker wordt er van je verwacht dat je bij voorkeur aantoonbare ervaring hebt in het vakgebied. Je beheerst de Nederlandse- en Engelse taal.- Je bent administratief sterk, HBO geschoold richting Finance;
- Bij voorkeur 1 tot 2 jaar ervaring in de financiele administratie, focus in deze functie ligt op debiteurenbeheer;
- Je bent kritisch op processen en vindt het leuk deze continue te willen verbeteren.
- Je vindt het daarnaast ook leuk om met collega’s van verschillende afdelingen te schakelen en je ziet het als een uitdaging én jouw verantwoordelijkheid om ervoor te zorgen dat de klanten op tijd betalen. Je bent hierin proactief, zelf startend en je zet door tot alles rond is.
Je verdient het
- Een prachtige baan bij een toonaangevend internationaal bedrijf in regio Rijnmond/ Drechtsteden;
- Direct in dienst bij de opdrachtgever;
- Salaris afhankelijk van leeftijd en ervaring tussen de €2400 en €3500;
- Leuk, klein team, 3 directe collega's.
Sollicitatieproces bij Brys
1Reactie binnen 2 werkdagen
We kijken met zorg en aandacht naar jouw sollicitatie.
2
Eerste gesprek met Brys
We nemen de tijd voor je om je te leren kennen.
3
Gesprek(ken) bij het bedrijf
Maak een klik met jouw toekomstig werkgever.
4
Contractaanbieding
Goede arbeidsvoorwaarden vanuit de werkgever.
Sollicitatieproces bij Brys
1Reactie binnen 2 werkdagen
We kijken met zorg en aandacht naar jouw sollicitatie.
2
Eerste gesprek met Brys
We nemen de tijd voor je om je te leren kennen.
3
Gesprek(ken) bij het bedrijf
Maak een klik met jouw toekomstig werkgever.
4
Contractaanbieding
Goede arbeidsvoorwaarden vanuit de werkgever.
Vergelijkbare vacatures
Bekijk ook deze vergelijkbare vacatures in je zoektocht naar de ideale werkplek.meer...
Opslaan en terug Naar vacature
Meer vacatures van Brys
Gerelateerde vacatures aan Debiteuren medewerker
Financieel Medewerker (debiteuren)
CareerValue B.V. - Zwijndrecht
De Functie: Je komt terecht in het finance team, dat bestaat uit een manager finance, enkele controllers en een stuk of vijf financieel medewerkers. Jouw functie geldt als uitbreiding op het bestaande team wegens de - Volledige vacature bekijken
Administratief medewerker Bouw
Eminent Groep - Dordrecht
Als Administratief Medewerker ben jij verantwoordelijk voor alle voorkomende administratieve zaken binnen een onderneming. Denk aan debiteuren, het verwerken van facturen en loonadministratie van- en naar het personeel. Als - Volledige vacature bekijken
Select Projects - Hardinxveld-Giessendam
FunctieomschrijvingAls Medewerker Debiteurenbeheer zorg je samen met het team voor het in goede banen leiden van de portefeuille. Je zorgt ervoor dat facturen bekend zijn bij de debiteuren, de facturen gevorderd worden en de - Volledige vacature bekijken
Financieel administratief medewerker
Olympia - Dordrecht
Bedrijfsomschrijving Wat ga je doen? Verwerken en controleren van financiële gegevens, zoals facturen, betalingen en boekingen. Voorbereiden van periodieke afsluitingen en rapportages. Ondersteunen bij de opstelling van de - Volledige vacature bekijken