Office & Communications Coordinator
Brantsandpatents - 28-02-2025
Naar vacature
Hou je van een afwisselende job waarbij je zowel met communicatie als administratie bezig bent? Ben je handig met social media en hou je van organiseren? Dan ben jij misschien wel onze nieuwe
Office & Communications Coordinator
!
In deze rol zorg je ervoor dat alles op kantoor goed verloopt en ondersteun je het team waar nodig. Je werkt mee aan onze marketinginitiatieven en (online) zichtbaarheid. Je geeft praktische ondersteuning aan ons managemet en collega's, en beheert onze sociale mediakanalen. Bovendien neem je actief deel aan verschillende projecten. Je taken omvatten o.a.:
Office management
: je houdt het kantoor draaiende, van bestellingen plaatsen tot het goed ontvangen van onze bezoekers.
Administratieve ondersteuning
: je staat het team bij op administratief vlak waar nodig, vb. bij het voorbereiden van tenders, presentaties, het opmaken van documenten voor interne en externe stakeholders, ...
Beheer social media
: je zorgt ervoor dat onze sociale mediakanalens up-to-date zijn door het voorbereiden, schrijven en plaatsen van (blog)posts. Je denkt mee na over onze online zichtbaarheid en werkt initiatieven uit.
Communicatie
: je bereidt communicaties en nieuwsbrieven naar onze klanten voor en stuurt deze uit. Waar nodig ondersteun je ook bij het vormgeven van presentaties, documenten, ...
Organiseren van events
: je staat in voor de praktische organisatie van webinars, seminaries, (job)beurzen, personeelsevents en andere zaken, én zorgt ervoor da alles vlot verloopt.
Marketing
: je denkt mee na over marketinginitiatieven en werkt deze uit. Ook help je mee aan het vervolledigen van inzendingen voor awards en (internationale) rankings.
Bovendien spring je ad hoc bij waar nodig. Je werkt hoofdzakelijk vanuit ons kantoor te Gent in een regime van 60% (3 dagen/week - dagen overeen te komen).
Jij hebt of bent...
- een eerste (stevige) ervaring in office management en/of (marketing)communicatie. Ervaring met het organiseren van events, webinars of marketinginitiatieven is een pluspunt.
- affiniteit met de juridische sector en intellectuele eigendom (IP).
- een goede kennis van sociale media en vindt het leuk om met digitale tools te werken. Ook werken met AI tools is jou niet vreemd.
- sterk in het plannen en organiseren van verschillende taken en projecten tegelijkertijd.
- stressbestendig en werkt gestructureerd.
- een goede kennis van MS Office en schrikt er niet van terug meer technische tools (zoals vb. webinargeek) uit te dokteren.
- proactief, werkt nauwkeurig en hebt goede communicatieve vaardigheden in zowel Nederlands als Engels. Kennis van extra talen is een sterk pluspunt.
- een vlotte pen en houdt ervan om te schrijven.
- iemand die graag werkt in een omgeving waar de zaken snel gaan en initiatief durft nemen.
Aanbod
- Een boeiende en uitdagende functie in een jong en dynamisch kantoor met groei-ambities.
- Een loon op basis van jouw ervaring, aangevuld met diverse extralegale voordelen.
- Een aangename en flexibele werkomgeving met uitstekende bereikbaarheid.
- 32 vakantiedagen en flexibele werkuren met glijtijden en thuiswerkmogelijkheden.
Vacatures
Patent Paralegal(Partially Qualified) European Patent Attorney
meer...
Naar vacature
Meer vacatures van Brantsandpatents
Meer Office & Communications Coordinator vacatures