Valk Exclusief - Akersloot
Beschrijving Als Front Office medewerker is geen dag hetzelfde! Je begint je dag met een kop koffie, neemt de agenda door en begint je shift! Als aanspreekpunt van het hotel wordt verwacht dat je alles, echt alles, weet en - Volledige vacature bekijken
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.
Sales Support medewerk(st)er
Begin of vervolg jij jouw commerciële loopbaan in een duurzame informele onderneming? Vind je het leuk om te werken in een klein, informeel team en wil jij je daarbinnen door ontwikkelen? Dan zoeken wij jou!
Je start als medewerk(st)er Orderfulfillment bij SolarToday op het hoofdkantoor in Haarlem. In dit team heb je contact met collega’s en klanten over levertijden en prijzen. Je verwerkt en bewaakt verkooporders in Exact en je stemt intern af welke orders wanneer uitgeleverd kunnen worden aan onze klanten en vestigingen. Je hebt ook contact over het transport om ervoor te zorgen dat de bestelling tijdig en volledig bij de klant afgeleverd wordt.
Afhankelijk van jouw interesses en kernkwaliteiten, kun je je verder ontwikkelen in een meer allround ondersteunende rol als Inside Sales medewerker. Je hebt nauw contact met een accountmanager en hebt meer direct contact met onze (internationale) klanten. Uiteindelijk kun je doorgroeien naar de functie van Accountmanager.
Wat breng jij mee?
- HBO werk- en denkniveau
- Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel in woord als geschrift
- Affiniteit met techniek
Jouw persoonlijke kenmerken:
Je werkt nauwkeurig en bent communicatief vaardig. Het kost je weinig moeite om helder te verwoorden wat jij doet en te doen wat je zegt. Je werkt zelfstandig en stelt je proactief op. Door jouw enthousiasme en dienstverlenende houding ben je een fijne collega voor het team.Wat krijg je?
- € 2.500 – € 3.500 bruto p/m (afhankelijk van kennis en ervaring)
- 8% vakantiegeld en winstdelingsregeling
- 32 tot 40-urige werkweek
- Kantoortijden, hybride werken mogelijk
- 24 vakantiedagen en 5 vrije dagen om op te nemen of uit te laten betalen aan het eind van het jaar,
- Reiskostenvergoeding van huis tot je werk
- Een goede pensioenregeling en geheel betaalde bedrijfssportregeling
- Goede interne trainingen en individuele opleidingsmogelijkheden
- Informele sfeer met enthousiaste, open collega’s
Oh ja! Wie zijn wij?
SolarToday is een solar groothandel voor installateurs. Met een portfolio van topmerken en vestigingen door heel het land voorzien wij installateurs van zonnepanelen en toebehoren. Ook hebben we een aantal vestigingen in het buitenland. Wij kiezen hierbij voor advies op maat en ontzorgen onze klanten.Voel jij je thuis bij een organisatie die haar
maatschappelijke verantwoordelijkheid
serieus neemt en waarde hecht aan een
gezellig team
waarmee je enthousiast samenwerkt aan projecten om
trots
op te zijn?
Herken jij jezelf in dit profiel en ben je woonachtig in de regio rondom Haarlem? Reageer dan snel en stuur jouw sollicitatie naar onze People en Organisation adviseur Helen Bogaers
meer...
Naar vacature
Meer vacatures van SolarToday
Meer Sales Support medewerk st er vacatures
Gerelateerde vacatures aan Sales Support medewerk(st)er
Medewerk(st)er Zorgadministratie voor 32
ThuiszorgInHolland - Haarlem
Kom bij ons team! Word Medewerk(st)er Zorgadministratie bij ThuiszorgInHolland! (32 uur) Over ons Bij ThuiszorgInHolland draait alles om mensen We doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat elke cliënt de juiste zorg - Volledige vacature bekijken
Administratief medewerk(st)er 32 tot 38
Sterk in Matches B.V. - Hoofddorp
Cedar zoekt een administratief medewerker! Ben jij op zoek naar een uitdagende functie waarin jouw financieel-administratieve expertise tot zijn recht komt? En wil je deel uitmaken van een dynamisch team waar jouw bijdrage - Volledige vacature bekijken
Strandpaviljoen Zoomers - Castricum
WAT GA JE DOEN?De werkzaamheden bestaan uit het schoonmaken van de hotelkamers en openbare ruimtes. In de functie van medewerk(st)er housekeeping ben je verantwoordelijk voor het opmaken van de bedden, het verwisselen van - Volledige vacature bekijken
Administratief Medewerker Servicedesk
Olympia - Beverwijk
Wat ga je doen? In deze baan als Administratief Medewerk(st)er ben je verantwoordelijk voor de facturatie. Je weet precies voor welke verrichte werkzaamheden nog geen factuur is verstuurd en onderneemt de benodigde acties. - Volledige vacature bekijken