Independent Recruiters - Rotterdam
Facilitair Coordinator Wil jij werken voor een wereldbekende organisatie die uitstekende mogelijkheden biedt voor professionele groei en ontwikkeling? Dan kun je aan de slag als Facilities Coordinator! In deze rol ben je - Volledige vacature bekijken
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.
Facilitair Medewerker Servicedesk
Krijg jij een goed gevoel van klanten op de juiste manier helpen? En beschik jij ook nog eens over organisatietalent? Dan zoeken wij naar jou. Want voor één van de grootste facilitaire dienstverleners in Nederland zijn wij op zoek naar een Facilitair Servicedesk Medewerker. Geïnteresseerd? Solliciteer dan vandaag nog.
Wat ga jij doen?Jij bent hét aanspreekpunt voor klanten, leveranciers en de klantmanagers bij de opdrachtgever. Jij gaat aan de slag met hun meldingen die bovendien heel verschillend zijn. Denk hierbij aan technische-/gebouwgebonden meldingen, schoonmaakverzoeken, maar ook bijvoorbeeld aan de catering. Jij bent dé schakel tussen de melder, opdrachtgever en de verschillende leveranciers. Jij ontvangt de meldingen, volgt de meldingen en houdt de klant op de hoogte. Ook denk jij mee over hoe de dienstverlening telkens weer verbeterd kan worden.
Heb jij ervaring met financiën? Dan kan jij de klantmanager ondersteunen met de facturatie. Dit betekent dat jij facturatie verwerkt en financiële vraagstukken uitzoekt. Zijn er vragen met betrekking tot de facturatie? Of moeten contracten aangepast worden? Dan pak jij dit op.
Wie zoeken wij?
Jij hebt minimaal een MBO-opleiding afgerond, het liefst in een facilitaire richting. Maar dit is zeker niet verplicht. Het is vooral belangrijk dat jij geïnteresseerd bent in de facilitaire dienstverlening, dat jij goed zelfstandig kunt werken en dat jij oprecht betrokken bent bij je werk. Daarnaast werk jij nauwkeurig en durf jij initiatief te nemen of je mening te geven. Ook ben jij een echte teamspeler die, samen met anderen, gaat voor het beste resultaat. Heb jij daarnaast ervaring met FMIS? Dan is dit zeker in je voordeel.Wat biedt de werkgever jou?
Jij gaat 24 tot 40 uur per week aan de slag in een team waar de dagen letterlijk voorbij vliegen. Aan de ene kant omdat het altijd lekker druk is. Aan de andere kant omdat je werkt met leuke collega’s. Daarnaast heb je de mogelijkheid om thuis of bij de klant op locatie te werken. Jij krijgt dus veel ruimte voor eigen verantwoordelijkheid en zelfstandigheid. Wil jij je verder ontwikkelen? Dan worden hiervoor volop mogelijkheden geboden. Verder ontvang jij een salaris tussen de 2.200 en 2.800 euro op basis van je ervaring en kan jij rekenen op uitstekende arbeidsvoorwaarden.meer...
Naar vacature
Meer vacatures van Young Up
Meer Facilitair Medewerker Servicedesk vacatures
Gerelateerde vacatures aan Facilitair Medewerker Servicedesk
Hollandia - Capelle aan den IJssel
Als Facilitair Coördinator ben je het aanspreekpunt voor verschillende diensten, optimaliseer je processen en onderhoud je het contact met externe leveranciers. De facilitaire afdeling beheert de locaties in Krimpen aan den - Volledige vacature bekijken
Hollandia - Capelle aan den IJssel
Als Facilitair Coördinator ben je het aanspreekpunt voor verschillende diensten, optimaliseer je processen en onderhoud je het contact met externe leveranciers. De facilitaire afdeling beheert de locaties in Krimpen aan den - Volledige vacature bekijken
Facilitair Coördinator (36 uur)
VolkerWessels - Rotterdam
Dit krijg je;Een startsalaris vanaf € 3800,- op basis van kennis en ervaring.ReiskostenregelingLeaseauto Een 36-urige werkweek met werktijden op maandag t/m vrijdag tussen en uur (dagen en tijden in overleg voor de - Volledige vacature bekijken
Eminent Groep - Schiedam
Als medewerker servicedesk ben je het telefonische aanspreekpunt voor de bewoners van een aantal sociale huurwoningen. Deze aannemer doet al het renovatie en onderhoudswerk in deze woningen en mensen mogen naar de - Volledige vacature bekijken