HR-medewerker
Ben jij een allround HR-professionals die zowel operationele als strategische en tactische taken met enthousiasme aanpakt? Zoek je een dynamische werkomgeving waar je jouw HR-kennis op verschillende niveaus kunt inzetten? Dan is deze functie als HR-medewerker bij BRControls echt iets voor jou!
Wat ga je doen als HR-medewerker?
Als HR-medewerker ben jij een echte doener! Jij bent verantwoordelijk voor zowel de operationele HR-taken als het meedenken op strategisch en tactisch niveau. Jouw werkzaamheden zijn veelzijdig en variëren van administratieve processen tot het meewerken aan het HR-beleid. Daarnaast bied jij ondersteuning bij financiële administratieve taken, zoals het controleren van betalingen of het opstellen van facturen.Operationele taken:
- Beheren van personeelsdossiers en zorgen voor een correcte en actuele administratie.
- Opstellen van arbeidsovereenkomsten en verwerken van mutaties.
- Verantwoordelijk voor de salarisadministratie en financiële/HR- administratie.
- Begeleiden van het verzuimproces en het tijdig rapporteren van verzuimcijfers.
- Werven van nieuwe medewerkers en begeleiden van het gehele sollicitatieproces/onboarding.
- Beheren en uitvoeren van de maandelijkse rapportages omtrent HR- en financiële data.
- Het bewaken van de voortgang van organisatie brede projecten.
Strategische en tactische taken:
- Meedenken en adviseren over de gesprekscyclus, beoordelingsgesprekken en ontwikkelingsplannen.
- Het in kaart brengen van personeelsbehoeften en het bijdragen aan de lange termijn HR-strategie.
- Ondersteunen van het management bij de uitvoering van HR-beleid en het optimaliseren van HR-processen.
- Initiëren van verbeteringen in de werkprocessen op het gebied van HR en de implementatie van best practices.
Jouw kwaliteiten
Als HR-medewerker bij BRControls ben je:- Analytisch en probleemoplossend. Je kunt gegevens en processen goed analyseren, verbanden leggen en efficiënt oplossingen bedenken bij afwijkingen of knelpunten.
- Nauwkeurig & gestructureerd. Je werkt precies en zorgt ervoor dat alle taken correct en volledig worden uitgevoerd
- Verantwoordelijk & discreet. Je neemt eigenaarschap over je taken en zorgt discreet en zorgvuldig voor goedlopende processen.
- Flexibel & stressbestendig. Je kunt goed omgaan met deadlines en onverwachte wijzigingen.
Daarnaast beschik je over:
- Een afgeronde mbo 4+ opleiding in de richting van HR of
- Ervaring met MS-office
- Ervaring met financiële software
Werken bij BRControls
Bij BRControls werk je samen met ongeveer 65 collega’s in een innovatieve en dynamische omgeving, waar je bijdraagt aan de toekomst van slimme gebouwen. Wij ontwikkelen, produceren en leveren innovatieve hard- en softwareoplossingen voor webbased gebouwbeheersystemen in nieuwe en bestaande gebouwen. Onze innovatieve oplossingen zorgen voor een gezond, veilig en comfortabel binnenklimaat, met oog voorenergiezuinigheid, duurzaamheid en circulariteit
. Dit doen we vanuit onze vestigingen in
Zwolle en Gorinchem
, maar ook op locatie bij onze klanten.
Arbeidsvoorwaarden
Zijn we een match? Dan ontvang je van ons:
- Een marktconform salaris
- 8% vakantietoeslag
- 24 vakantiedagen
- 13 Adv-dagen
- Reisvergoeding van € 0,23 cent per kilometer of de daadwerkelijke OV-kosten (met een max van 70 kilometer per dag).
- Een goede pensioenregeling
Daarnaast hechten wij veel waarde aan:
- Mogelijkheden voor het volgen van vakgerichte opleidingen en cursussen
- Gezamenlijke lunch, waarbij wij voor het eten zorgen
- Elke dag vers fruit en koude flesjes water
- Alle benodigde tools om je werk optimaal uit te kunnen voeren, zoals een laptop.
Word jij onze nieuwe collega?
Spreekt bovenstaande functie jou aan en wil je graag deel uitmaken van ons gemotiveerde team, waarin respect, ambitie en betrouwbaarheid tot de kernwaarden behoren? Stuur een email met jouw motivatie en voorzien van cv naarmeer...
Naar vacature
Meer vacatures van Brcontrols
Meer HR-medewerker vacatures