Inloggen - Registreer  

servicedesk medewerker Ict

Inwork - Haarlem
Wat ga je doen? Als Servicedesk Medewerker ICT ben jij de sleutel tot succesvolle IT-ondersteuning. Jij bent degene die gebruikers helpt met technische vragen en problemen, waardoor zij zonder zorgen kunnen werken. Jouw
- Volledige vacature bekijken
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.    

ICT Servicedesk Medewerker

It Recruitment - Hoofddorp - 18-11-2020 Naar vacature  

ICT Servicedesk Medewerker

Aanvraagnummer

99709

Expertise

Active Directory, Exchange en/of SharePoint

Regio

Hoofddorp

Startdatum

ASAP

Duur

Vast dienstverband

Werkzaamheden

Heb je een sterke affiniteit met IT, ben je een teamplayer, klantgericht en heb je een gezonde dosis doorzettingsvermogen? Zorg jij voor onze verdere groei en instandhouding van de hoge klanttevredenheid? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Hoe help jij onze klanten?

Als Servicedesk medewerker ben je onderdeel van het servicedesk-team en houd je je bezig met het oplossen van IT gerelateerde problemen voor zowel interne als externe klanten. Jij bent het visitekaartje van de organisatie want jij bent het eerste aanspreekpunt voor klanten die tegen gebruikersproblemen aan lopen. Je wordt gemotiveerd door hectiek en afwisseling, waarbij kwaliteit en resultaat voorop staan, ongeacht de situatie blijf je de professional en zet je je graag extra in om de klant te helpen.

Taken en verantwoordelijkheden

  • Registratie meldingen (Incident, Problem, Change)
  • Direct behandelen van calls en indien nodig escaleren
  • Bewaken van uitgezette calls en gebruikers op de hoogte houden
  • Installeren van nieuwe soft- en hardware
  • Aanmaken en wijzigen van user accounts in Active Directory
  • Contact leggen en onderhouden met leveranciers
  • Meewerken in projecten (waaronder migraties)
  • Opstellen en updaten van handleidingen
  • Stellen van de juiste prioriteiten
  • Beheren van Service Level Agreements (SLA’s)

Jouw profiel

  • MBO4 werk- en denkniveau (ICT-opleiding is een pre)
  • Kennis en werkervaring met Active Directory, Exchange en/of SharePoint
  • MCSA/MCSE 2003, MCITP Server/Enterprise 2008 en/of MCSA/MCSE 2012 of bereid deze te behalen
  • Aantoonbare 3 jaar ervaring op een service/helpdesk
  • Communicatief sterk in zowel Nederlands als Engels
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van It Recruitment
Meer ICT Servicedesk Medewerker vacatures

Gerelateerde vacatures aan ICT Servicedesk Medewerker

ICT Servicedesk topper

CareerValue B.V. - Hoofddorp
De Functie: Als ICT Servicedeskmedewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor hun gewaardeerde klanten wanneer ze tegen ICT-problemen aanlopen. Of het nu gaat om een vervelende bug of een mysterieus technisch probleem, jij
- Volledige vacature bekijken

Medior Servicedesk Medewerker

Actabyte - Rijswijk
Ben je werkzaam in de IT-wereld en ben je toe aan een nieuwe werkomgeving? Sta jij aan de start van je IT-carrière en wil je onderdeel uitmaken van een groeiende organisatie waarop jij je eigen stempel kan zetten? Voor ons
- Volledige vacature bekijken

Servicedesk Engineer

CareerValue B.V. - Haarlem
De Functie: Ben jij iemand die op de juiste manier klanten kan begeleiden? Onze klanten komen met de gekste vragen op het gebied van ICT, voor jou is niks te moeilijk met jouw uitgebreide ervaring, ben jij goed in het
- Volledige vacature bekijken

Skilled Servicedesk Medewerker

Inwork - Haarlem
Jouw rol Als Skilled Servicedesk Medewerker ben jij het aanspreekpunt voor eindgebruikers en zorg je ervoor dat technische problemen snel en effectief worden opgelost. Met minimaal twee jaar ervaring en een voorliefde voor
- Volledige vacature bekijken