Inloggen - Registreer  

HR Backoffice medewerker

Unique - Goes
Als HR Backoffice medewerker bij Moore DRV, ondersteun je alle administratieve processen binnen de afdeling personeel- & salarisadministratie. Dit omvat het opstellen van contracten, documenten, brieven, en het uitvoeren van
- Volledige vacature bekijken

Backoffice medewerker logistiek

Omoda - Zierikzee - 09-02-2022 Naar vacature  

Ga jij aan de slag als backoffice medewerker logistiek bij Omoda? Gaat je hart sneller kloppen van het onmogelijke toch geregeld krijgen en ben je goed in het voeren van gesprekken? Lees dan snel verder!

Wat zijn jouw werkzaamheden?

Je begint jouw werkdag met een lekkere kop koffie en frisse zin om de dag te starten! Nadat je je mail hebt gecheckt, loopt er een collega binnen die wat vragen heeft over de beloning voor het aandragen van een nieuwe collega. Nadat je deze vragen hebt beantwoord zie je dat een collega volgende week 5 jaar in dienst is. Jij wordt gelijk enthousiast en gaat op zoek naar een tof cadeau en regelt dat de werkplek versierd wordt die dag. Vervolgens pleeg je een aantal telefoontjes naar collega’s die kortdurend ziek zijn, om te vragen hoe het met ze gaat en dit leg je vast. Dan zie je dat er na het weekend flink wat sollicitanten zijn binnen gekomen op openstaande vacatures, top! Je checkt CV’s en nodigt een aantal interessante kandidaten uit voor een kennismakingsgesprek. Lunch-time! Samen met wat collega’s ga jij in de mooie Omoda-kantine lunchen.

Na de lunch werk je de urenregistratie bij, je checkt de aanstaande aflopende contracten en verwerkt declaraties die collega’s hebben ingediend. Vervolgens heb je een contractgesprek met een collega en je hebt nog een twee sollicitatiegesprekken. Na de gesprekken spreek je nog even met een nieuwe medewerker die twee weken geleden is gestart. Je vraagt hoe het gaat en of het lukt met de trainingen in het onboardings-traject. De nieuwe collega geeft terugkoppeling en dit zet jou direct aan het denken om de training wat aan te scherpen. Hier ga je meteen mee aan de slag zodat de training weer helemaal up to date is. Tenslotte heb je nog een brainstorm samen met een collega van HR om invulling te geven aan de banenmarkt die volgende week op planning staat. Wat een productieve en fijne dag!

In deze rol ben je vooral bezig met administratieve HR-gerelateerde taken, het voeren van (ad-hoc) gesprekken met collega’s en beantwoord je vragen van personeel met gerelateerde vragen over verlof, contracten, verzuim, roosters, etc. Samen met de andere drie collega’s in het backoffice-team ben je het aanspreekpunt voor al onze logistiek collega’s voor vragen die te maken hebben met het werken bij Omoda. Daarnaast werk je in deze rol nauw samen met de logistieke teamleiders. De functie betreft ongeveer 32 tot 40 uur op het hoofdkantoor in Zierikzee.

Functie-eisen

Je bent een duizendpoot met een accurate werkstijl die met alle verschillende medewerkers in het team weet om te gaan. Je weet iedereen mee te krijgen bij vernieuwingen en staat stevig in je schoenen wanneer je minder leuk nieuws mee te delen hebt. Je neemt initiatief als je kansen ziet om te verbeteren en je vraagt door om het nodige geregeld te krijgen. Verder breng je mee:

  • je bent minimaal in het bezit van een afgeronde administratieve MBO- niveau 4 of HBO-opleiding;
  • je bent flexibel en schakelt snel tussen werkzaamheden;
  • je bent stressbestendig en kunt goed prioriteiten stellen;
  • teamplayersmentaliteit en een positieve instelling;
  • integriteit en skills om goede gesprekken te voeren; je voelt bijvoorbeeld goed aan welke informatie je kunt delen en leidt gesprekken in goede banen.
  • Microsoft Office skills, met name Word en Excel;
  • Kennis van de Engelse taal (pre);
  • Interesse en enthousiasme om te werken in een logistieke omgeving;

Omoda’s arbeidsvoorwaarden

  • een leuke werksfeer in een gezellig en hardwerkend team met collega’s die samen mooie doelen halen. En die successen vieren wij met traktaties!
  • een mooi personeelsfeest, teamuitjes en vrijdagmiddagborrels, en hebben we loterijen,;
  • in je 1e twee maanden bij Omoda doorloop je via een app trainingen zodat je snel alle benodigde kennis bezit om te kunnen knallen;
  • aandacht voor jou door persoonlijke ontwikkelgesprekken te hebben met je leidinggevende;
  • je krijgt toegang tot Openup, een platform op het gebied van mentale hulp, en tips en tricks op het gebied van jouw gezondheid en vitaliteit;
  • om zelf fit te blijven en tegelijk oog te hebben voor een duurzamere wereld, is er ook een mogelijkheid om een fiets van de zaak te leasen;
  • trainingen en cursussen via de Omoda Academy en de Leerrekening over bijvoorbeeld Excel of het geven van feedback. Iedere ontwikkelwens is bespreekbaar;
  • uitzicht op een vast contract bij een ondernemend familiebedrijf;
  • marktconform salaris;
  • natuurlijk 20% personeelskorting op de hele collectie;
  • reiskostenvergoeding, geen files naar je werk en aansluiting bij Pensioenfonds Detailhandel;
  • korting op je zorgverzekering bij bepaalde verzekeraars;
  • goeie koffie, vers fruit, iedere woensdag een lekkere lunch, een special diner, de Omoda-bootcamp, en gezellige vrijdagmiddagborrels.

Team logistiek

Ons logistieke team bestaat uit zo’n 170 aanpakkers. 6 dagen per week verwerken wij duizenden paar schoenen en zorgen we dat al die schoenen op tijd in de winkels en bij de mensen thuis zijn. Het distributiecentrum is 6.750 m2 groot, op elk van die m2’s voel je de energie, hoor je de onderlinge grappen en zie je de enorme samenwerkingsgerichtheid. Naast het distributiecentrum kun je ook nog aan de slag in de loods in Zierikzee een eindje verderop, of in Goes. De leuke sfeer, heldere communicatie en afwisseling zorgt voor de juiste combinatie in het werk. Naast het feeling special gevoel over te brengen naar de klant doen we dat ook naar elkaar. Zo wordt er stil gestaan bij onze verjaardagen, werkjubilea en wordt er meegedacht met je persoonlijke ontwikkeling.

meer...

Opslaan en terug Naar vacature

Meer vacatures van Omoda

Gerelateerde vacatures aan Backoffice medewerker logistiek

Commercieel backoffice medewerker

Trend People - Gorinchem
Ben jij opzoek naar een uitdagende functie waarbij jij betrokken bent bij het verkoopproces van onze producten? Dan zoeken wij jou! Introductie Je komt te werken in een enthousiast team bij een internationale organisatie die
- Volledige vacature bekijken

Word Backoffice Medewerker in deelsthuiswerken

WerkTalent - Sleeuwijk
Bedrijfsomschrijving Bij dit internationale bedrijf draait alles om vertrouwen en kwaliteit. Ze zijn actief in verschillende marktsegmenten zoals bouw, energie, gezondheidszorg en meer. Ze leveren diensten op het gebied van
- Volledige vacature bekijken

Backoffice Medewerker Subsidies

Unique - Goes
Wat ga je precies doen Als administratief medewerker bij dit bedrijf speel je een cruciale rol in het ondersteunen van de klanten en consultants. Je bent verantwoordelijk voor het nauwkeurig verwerken van gegevens die van
- Volledige vacature bekijken

Word Backoffice Medewerker in deels thuiswerken

WerkTalent - Sleeuwijk
Bedrijfsomschrijving Bij dit internationale bedrijf draait alles om vertrouwen en kwaliteit. Ze zijn actief in verschillende marktsegmenten zoals bouw, energie, gezondheidszorg en meer. Ze leveren diensten op het gebied van
- Volledige vacature bekijken