Inside Sales Specialist
Miljoenen lezers, tientallen merken, een handjevol landen – één van de grootste media-bedrijven in Europa. Wie dat allemaal draaiende houdt? Jij, samen met het B2B sales team.
Vertel verder…
Dit bedrijf kent zijn publiek en het medialandschap als geen ander. Ze brengen nieuws en entertainment via print en digitale platformen en alles daartussenin. Met sterke merken, innovatieve journalistiek en data-oplossingen weten ze precies hoe ze mensen bereiken en boeien. Mediaconsumptie verandert continu, en juist door die ontwikkelingen te omarmen, zijn ze uitgegroeid tot een van de grootste mediabedrijven van Europa.Verhalen vertellen kunnen ze dus als geen ander. Ze weten wat mensen triggert en zetten die kennis niet alleen in voor media, maar ook voor hun adverteerders. Zij weten waar de doelgroep van hun adverteerders zit en zorgen dat de juiste targeting en conversie plaatsvindt!
Gaaf!
En deze adverteerders daar ga jij je mee bezig houden. Je zal voor 50% van je tijd bezig zijn met het managen van de bestaande adverteerders en voor 50% van je tijd ben je bezig met het binnenhalen van nieuwe adverteerders. Dit alles binnen de inside sales afdeling.Jij enthousiasmeert bestaande maar ook nieuwe adverteerders over de advertentieruimte in diverse media, zoals print, audio, marketplaces, display en video. Door jouw commerciële inzicht en overtuigingskracht zorg jij ervoor dat de adverteerders zoveel mogelijk advertenties in de juiste mix afnemen. Of het nu gaat om online, audio of print, jij combineert de juiste media om de boodschap van de adverteerder zo goed mogelijk over te kunnen brengen.
Moet ik nog iets meenemen?
Je hebt 1-5 jaar ervaring opgedaan binnen een salesgedreven rol. Dit mag ook tijdens je stages zijn geweest. Het zou helemaal geweldig zijn als je uit de media wereld komt, maar dat is geen must. Interesse en affiniteit uiteraard wel!Je houdt ervan om in een inhoudelijke sales baan werkzaam te zijn. Zo adviseer je klanten graag over de mogelijkheden en denk je mee met hun business en de doelen die ze hebben en waar jij kan helpen en in kan springen. Uiteraard begeleid je ze door het hele (sales) proces en is recurring business altijd jouw doel.
Ook zie je snel waar groeikansen liggen en overtuig je klanten zonder glade verkooppraatjes. De mediawereld staat nooit stil, en jij dus ook niet. Je leert, past je aan en komt met slimme oplossingen binnen bestaande én compleet nieuwe kaders.
Klinkt gaaf! Verdient het ook wat?
Je begint met een lekker salaris tussen de €3.000,- en €4.000,- bruto per maand op basis van 36 uur want dat is full time bij deze organisatie. Mocht je 32 uur willen werken kan dat ook. Daarbovenop is er een 4% keuzebudget per maand en bonus die kan oplopen tot 30% van je jaarsalaris. Ook krijgt je een mooi pakket aan secundaire voorwaarden. Denk aan een riante pensioenregeling, genoeg vakantiedagen, flexibele werktijden en de optie om regelmatig thuis te werken. Alles goed geregeld, precies zoals je mag verwachten. Dus, waar wacht je nog op? Druk op apply en start de pers!meer...
Naar vacature
Meer vacatures van Search X Recruitment
Meer Inside Sales Specialist vacatures