Inloggen - Registreer  

Open Hiring Productiemedewerker

Start People - Utrecht
Wat je gaat doen Ben jij klaar voor een nieuwe uitdaging in de productie waarbij je een belangrijke schakel bent in het in het hart van het productieproces. Je krijgt de kans om je vaardigheden te ontwikkelen door middel van
- Volledige vacature bekijken
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.    

Medewerker werkplekbeheer

Profdesk - Utrecht - 23-02-2023 Naar vacature  

Wij zijn op zoek naar een medewerker werkplekbeheer in Utrecht.
Functie

:
medewerker werkplekbeheer
Regio

:
Utrecht
Start

:
medio maart/begin april 2023 (na ontvangen geldig VOG)
Inzet

:
36 uur per week
Eind

:
6 maanden na startdatum inhuur
Optie op verlenging

:
ja
Uurtarief

:
EUR 35 – EUR 45
Vragen

:
uiterlijk dinsdag 28 februari 2023 tot 09.00 uur
Aanbieden

:
uiterlijk woensdag 1 maart 2023 tot 09.00 uur
Interviews

:
in week 10 op dinsdag 7 maart 2023 tussen 15.00 en 16.30 uur
Werkzaamheden
De belangrijkste werkzaamheden van het team werkplekbeheer is het zorg dragen voor een optimale werkplek aan onze interne klant. Je wordt samen met de andere teamleden verantwoordelijk op het functioneren van onze kantoorwerkplek hardware bestaande uit

docking stations, fat cliënts, monitors en randapparatuur
, en zorgt ervoor dat dit optimaal functioneert. Dit doen we vanaf de hoofdlocatie en voor meerdere kleine en grootte buitenlocaties. Na een inwerk periode zal je zelfstandig de werkzaamheden oppakken en uitvoeren op alle locaties.

Daarnaast bestaan je werkzaamheden uit:
  • Zorgdragen dat de kantoorwerkplek voor de medewerkers optimaal functioneert;
  • Het zelfstandig oppakken van incidenten en verzoeken vanuit onze servicemanagementtool

ServiceNow

;
  • Wijzigingen bijhouden in onze CMDB zodat we een complete registratie hebben;
  • Voorbereiden voor het uitleveren van hardware.
Werktijden
De werktijden zijn voornamelijk tijdens kantooruren. Omdat wij onze dienstverlening
24*7
leveren kan je gevraagd worden voor werkzaamheden in het weekend of avonduren, zodat onze gebruikers er het minst last van hebben.
Gevraagd
Om succesvol te zijn in deze functie is het van belang dat je en goede hands-on mentaliteit hebt en stevig in je schoenen staat. Je kunt goed luisteren, vraagt door en kan je verplaatsen in de werkwijze van een collega en de knelpunten daarin. Je bent enerzijds een teamspeler en anderzijds een kritische denker. De ideale kandidaat voldoet aan het volgende profiel, knock-out criteria:

Eisen
  • Minimale opleiding

mbo ICT, niveau 3

, beargumenteer waarom de kandidaat voldoet aan deze eis;
  • Kennis en ervaring met dagelijks oplossen van incidenten op het gebied van werkplekbeheer, licht toe welke kennis en ervaring;
  • Kennis van de functionele werking van ICT-infrastructuur, beschrijf deze kennis;
  • Hands-on mentaliteit;
  • Analytisch vaardig en oplossing gericht;
  • Communicatief vaardig, oplossingsgericht, vasthouden en tactisch;
  • Ruime dosis zelf initiatief, humor;
  • Team spirit, de drive om samen met het team de klant de beste ondersteuning te geven;

Rijbewijs B

.
Wensen

Fulltime (36 uur) beschikbaar

;
  • Ervaring bij een

overheidsorganisatie

, bij voorkeur recente ervaring in een gelijke rol bij de

gemeente Utrecht of de provincie Utrecht

(bij voorkeur maximaal 1 jaar terug);
  • Kennis van ICT-beheer en IT-service management (ITIL), bij voorkeur

ITIL Foundation

gecertificeerd en gewerkt in een omgeving met ITIL

;
  • Kandidaat kan goed in een dynamische omgeving werken dit in team verband en zelfstandig;
  • Kandidaat kan zelfstandig prioriteiten stellen en toelichten. Kandidaat durft en wil uit zichzelf werk op te pakken, Licht toe waaruit dit blijkt;
  • Kandidaat is analytisch vaardig en oplossing gericht, licht toe waaruit dit blijkt;
  • Kandidaat heeft goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden , licht toe waaruit dit blijkt;
  • Kandidaat is communicatief vaardig, vasthoudend en tactisch, licht toe waaruit dit blijkt;
  • Kandidaat heeft ervaring met het werken in

Agile teams

binnen een

Demand-Supplyorganisatie

(pré). Geef voorbeelden van bovenstaande;
  • Wat is het

e-mailadres

waarop we je kunnen bereiken indien je wordt uitgenodigd voor een

persoonlijk (Teams-)gesprek

;
  • Wij verwachten van onze externe medewerkers dat zij

telefonisch (eigen nummer) bereikbaar

zijn;
  • Wij gaan ervan uit dat de kandiaat gedurende het jaar voldoende rust neemt en daarom

minimaal 4 weken vakantie

neemt. Zonder expliciete toestemming van de opdrachtgever is het niet toegestaan om meer dan 48 weken op jaarbasis te factureren (eventueel omgerekend op basis van de werkelijke contractweken).

Competenties
In de uitvoering van ons werk staan de volgende vier kernwaarden centraal: open, wendbaar, scherp en betrouwbaar. Ze komen tot uiting in onze heldere afspraken, servicegerichte en flexibele werkhouding en betrouwbare inzet. Van onze medewerkers verwachten we dat ze – vanuit deze kernwaarden – hun persoonlijke vaardigheden en vakkennis permanent verder ontwikkelen.

Curriculum vitae (cv)

Je cv is maximaal 3 pagina’s enkelzijdig

en toont een volledig overzicht van je werkzaamheden tot dusver. Je cv dient ter verificatie van de antwoorden op voorgaande vragen en wordt inhoudelijk beoordeeld op kwaliteit. Daarnaast vermeldt je cv huidige nevenfuncties (bezoldigd en onbezoldigd) zodat de vacaturehouder mogelijke belangenverstrengeling kan uitsluiten.

Je cv is in het Nederlands opgesteld en in Word-formaat.

Referenties
Voor deze aanvraag ontvangen wij graag twee relevante referenties die door de klant nagebeld mogen worden. Je geeft met het indienen van de referenties de klant akkoord om contact op te nemen met de referenten. Geef de volgende informatie op:

  • Naam organisatie waar opdracht werd vervuld;
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Profdesk
Meer Medewerker werkplekbeheer vacatures

Gerelateerde vacatures aan Medewerker werkplekbeheer

Ervaren helpdeskmedewerker bij een zorginstelling

Experis - Utrecht
Dit ga je doenDeze zorginstelling is bezig met de transitie van on-premise naar een Cloud-omgeving. Dit brengt veel veranderingen met zich mee en biedt jou een unieke kans om in alle facetten mee te groeien. Je werkt in
- Volledige vacature bekijken

Architect

Spie - Utrecht
Waarom SPIE? Ruimte voor ontwikkeling Goede arbeidsvoorwaarden Veel vrijheid & verantwoordelijkheid Architect “Als Architect bij SPIE ICS ben je actief binnen de ‘Techniek’-afdeling, waar je verantwoordelijk bent voor
- Volledige vacature bekijken

Monteur Data Distributie

Spie - Utrecht
Waarom SPIE? Goede arbeidsvoorwaarden Ruimte voor ontwikkeling Veel vrijheid & verantwoordelijkheid Monteur Data Distributie “Als monteur Data Distributie kun je ingezet worden op datacenters en soortgelijke project
- Volledige vacature bekijken

Monteur Data

Spie - Utrecht
Waarom SPIE? Ruimte voor ontwikkeling Veel vrijheid & verantwoordelijkheid Goede arbeidsvoorwaarden Monteur Data “Als monteur Data doet je werk ertoe. Je levert in teamverband een belangrijke bijdrage aan de wereld waarin
- Volledige vacature bekijken