FlevoDirect Uitzendbureau - Zeewolde
FunctieomschrijvingAls helpdeskmedewerker ben jij het eerste aanspreekpunt bij problemen en storingen van de producten. Samen met de servicetechnicus ga je bekijken welke meldingen je zelfstandig kunt oplossen en welke door - Volledige vacature bekijken
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.
Helpdeskmedewerker Helpdesk en werkplekbeheer
Helpdesk en werkplekbeheer
MBO
40 uur
Vacature
5 uur geleden geplaatstTussen de € 2300,- en de € 3000,-
Solliciteer nu
Recruiter
Igoner BoeleLinden-IT
Heb jij je ICT diploma op zak en wil je graag je carrière starten als IT helpdeskmedewerker bij leuke, inspirerende en innovatieve organisaties? Dan ben je bij LindenIT aan het juiste adres!Wat je doet als helpdeskmedewerker Amersfoort
Als IT Helpdeskmedewerker ben je voornamelijk bezig met puzzelen en het oplossen van problemen van gebruikers. Dit kan op verschillende manieren en volgens verschillende procedures, waarbij je ICT ondersteuning biedt via e-mail, telefonisch en op locatie. Je bewaakt, analyseert en handelt incidenten zelfstandig af volgens de afgesproken service. Als je hier niet zelf uit komt weet jij als servicedesk medewerker precies naar wie je het probleem moet doorverwijzen. Heb jij je ICT diploma op zak en wil je graag je carrière starten als IT helpdeskmedewerker bij leuke, inspirerende en innovatieve organisaties? Dan ben je bij Linden-IT aan het juiste adres!Wat neem je mee?
- Je hebt een
MBO ICT diploma
- Je bent ingesteld op het oplossen van problemen
- Je bent servicegericht en proactief
- Je hebt een flexibele instelling en staat open voor een nieuwe uitdaging
- Je bent communicatief goed vaardig
Wij zijn Linden-IT
Voor onze medewerkers zijn wij een werkgever die begrijpt waar de ICT-professionals van tegenwoordig naar op zoek zijn. Daarom bieden wij uitdagende projecten, flexibele arbeidsvoorwaarden, afwisseling en groeikansen. Daarnaast stemmen wij een persoonlijk opleidingsplan met je af; hierbij kun je denken aan Microsoft certificeringen, maar als partner van Cisco heb je ook toegang tot het NetAcad portaal.Wat werken bij Linden-IT voor jou betekent
- Uitdagende projecten bij diverse opdrachtgevers
- Een fulltime dienstverband
- Salarisindicatie: Tussen €2300 en €3000 bruto per maand, afhankelijk van kennis en jaren werkervaring
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een leaseauto met tankpas
- Uitgebreide mogelijkheden voor het ontwikkelen van jezelf door middel van opleidingen en certificeringen
- Een plek tussen de beste IT-professionals!
hier
een kijkje.
Advies nodig bij het vinden van de juiste baan voor jou?
Onze recruiters adviseren je graag over een plan om de juiste stappen in jouw carrière te gaan maken. Stuur jouw CV naarmeer...
Naar vacature
Meer vacatures van Linden-it
Meer Helpdeskmedewerker Helpdesk en werkplekbeheer vacatures
Gerelateerde vacatures aan Helpdeskmedewerker Helpdesk en werkplekbeheer
Camas IT B.V. - Harderwijk
Als helpdeskmedewerker fungeer je als telefonische en schriftelijke vraagbaak voor collega’s en klanten over onze eigen ontwikkelde online systemen. Je beantwoordt vragen, schat de urgentie in van problemen en lost deze - Volledige vacature bekijken
Netwerkspecialist Helpdesk NWA
Unique - Harderwijk
Je functie als Netwerkspecialist Helpdesk NWA omvat het waarborgen van de kwaliteit van netwerkverbindingen binnen de NWA-systemen van KPN. Je zult te maken krijgen met complexe netwerkproblemen en het bieden van - Volledige vacature bekijken
Veelzijdige Servicedesk Medewerker met ambitie
CareerValue B.V. - Elst
De Functie: Als Servicedesk Medewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor de eindklanten van mijn klant. Je biedt ondersteuning en advies over het gebruik van hun zelfontwikkelde softwarepakket. Je speelt een cruciale rol - Volledige vacature bekijken
Experis - Barneveld
Dit ga je doen• Het verbeteren en professionaliseren van de helpdesk en gerelateerde IT-processen;• Actieve deelname aan IT-projecten;• Eerste- en tweedelijns ondersteuning bieden aan collega’s;• Telefonisch - Volledige vacature bekijken