Parttime Klantadviseur CZ Klantenservice
Unique - Sittard
CZ is op zoek naar enthousiaste klantadviseurs die het team in Tilburg, Goes of Sittard komen versterken. Als klantadviseur ben je het eerste aanspreekpunt voor de klanten via de telefoon.Je beantwoordt vragen van klanten, - Volledige vacature bekijken
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.
Klantadviseur
Functie beschrijving Kom jij ons fantastische team versterken met jouw ervaringen en skills omtrent serviceverlening? Wij waarderen onze klanten enorm en kwaliteit staat dan ook hoog in het vaandel. Hierbij zullen we de aandacht voor jou nooit uit het oog verliezen! Met jouw commerciële instelling en kunde presteer je boven verwachting voor de klant, die ons keer op keer weer weet terug te vinden. Nieuwsgierig geworden? Mooi, dan vertellen wij je nog wat meer over de inhoud. Dit ga je doen Iedere dag brengt mooie nieuwe uitdagingen met zich mee en daarom zorgen wij voor voldoende afwisseling in jouw takenpakket. Dagelijks ontvangen wij verschillende klantverzoeken voor zowel particuliere als zakelijke klanten middels verschillende kanalen die binnen het customer care center worden afgehandeld. Goed om te weten is dat wij niet het typische ‘callcenter’ zijn waar je alleen maar klachten moet afhandelen. Wij zetten alles op alles om aan iedere huurbehoefte of servicevraag te voldoen. We zorgen ervoor dat onze klanten zo snel mogelijk hun projecten kunnen realiseren waarbij kwaliteit voorop staat! Je hebt contact met grote bouwbedrijven waar je alles van A tot Z voor regelt. Je geeft advies over de producten, je verstuurt offertes en reserveringen en dit alles in een nauwe samenwerking met jouw collega's. Wij vinden het belangrijk dat jij jouw eigen creativiteit kwijt kan in het klantcontact en als je het even niet zeker weet raadpleeg je een collega. We vinden het heel fijn als je op geschrift ook goed uit de (oranje) verf komt. Nu doen we dit niet allemaal alleen, we maken juist gebruik van elkaars kwaliteiten en mogelijkheden. Je hebt intensief contact met collega's binnen en buiten de organisatie zoals, (key) accountmanagers, collega's in de filialen, areamanagers en noem maar op. Communicatie (telefonisch en op geschrift) is één van je kwaliteiten, met jouw charmes en vlotte babbel ontvangen onze klanten het juiste product binnen het juiste tijdsbestek. Functie eisen Wat zien we graag terug in jou: Minimaal Mbo werk-en-denkniveau. Vloeiende beheersing van de Nederlandse taal en Engelse taal. Talenknobbel? Mooi, dan hebben wij nog meer voor jou in petto! Een passie voor commercie en ervaring in een customer service omgeving met administratieve werkzaamheden. Niet geheel onbelangrijk: je bent nauwkeurig en betrouwbaar waarbij je de klant op nummer 1 plaatst. Door jouw verantwoordelijkheidsgevoel worden onze klanten op de juiste manier geholpen. Je bent minimaal 24 uur per week beschikbaar. Je mag zijn wie je bent, dus blijf ook vooral jezelf. Je kunt het werken in een dynamisch team waarderen en bent een teamplayer. We werken tussen 07.00 en 17.00 uur, van maandag tot en met vrijdag. Op zaterdagen wordt er gerouleerd en heb je sporadisch een dienst van 08.00 tot 12.30 uur. Na verloop van tijd vertrouwen we je ook een storingsdienst toe. Wij bieden Als nieuw familielid binnen Boels mag je onderstaand verwachten van ons: Wij investeren in jouw ontwikkeling en bieden doorgroeimogelijkheden aan. Een salaris dat bij jouw kwaliteiten en ervaring past, tussen de € 2.620,- en € 3.505,- bruto op basis van een fulltime bruto maandsalaris (40 uur). Iedereen is wel eens toe aan vakantie, bij ons ontvang je 28 verlofdagen per jaar met de optie om er nog 5 bij te kopen. Bonusregeling bovenop je salaris. Afwisseling binnen je takenpakket, wij begrijpen het belang hiervan. Reiskostenvergoeding richting Sittard en wanneer je gedeeltelijk thuiswerkt, ontvang je daar een aangepaste vergoeding voor. Bij ons blijf je fit met het fietsplan en bedrijfsfitness. Speciale Boels-kortingen op o.a. elektronica en weekendjes weg, collectieve verzekeringen en huren met forse personeelskorting! Overige opmerkingen Boels, join our orange family Een grote bouwplaats, een festivalterrein of het nieuwe terras in de tuin van je buurman; je hebt onze oranje machines vast wel eens gezien. Wij zijn Boels: één van de grootste verhuurbedrijven van Europa. Als familiebedrijf hechten we veel waarde aan persoonlijke betrokkenheid en een fijne werksfeer. Bij ons ben je geen nummer. We willen je leren kennen en helpen je te groeien. Want ondanks dat we zijn gegroeid tot een internationaal bedrijf, blijven we altijd een hechte oranje familie met een regionaal karakter. Waarin je gesteund wordt door een betrouwbaar familiebedrijf, de ruimte krijgt om te groeien, vernieuwen en vergroenen. Zolang je het maar oranje houdt natuurlijk. Sollicitatieproces Alles wat je moet weten over ons sollicitatieproces? Je solliciteert? We screenen zorgvuldig je sollicitatie en binnen twee werkdagen heb jij een reactie van ons. Is deze positief? Dan nemen we telefonisch contact met je op voor een eerste kennismaking.? Ons eerste contact? We nemen telefonisch contact met je op om je sollicitatie door te spreken en al je eerste vragen te beantwoorden. Is er een match? Dan kom je op gesprek.? Gesprek bij Boels? Maak kennis met je toekomstige leidinggevende en je werkplek. Wij vertellen meer over de functie en er is ruimte voor al jouw vragen. Natuurlijk gaan we in op jouw werkervaring en ontdek jij of Boels bij jou past.? Contract? Zijn we allebei enthousiast? Dan ontvang jij een contract aanbod met een passend salaris en onze arbeidsvoorwaarden. Ga je akkoord, dan maken we je contract in orde en stuur je dit ondertekend terug.? Start?jouw baan bij Boels Welkom bij onze oranje familie!? Het bedrijf Boels verhuurspecialist van gereedschap & machines Wat uw uitdaging ook is, Boels heeft het beste materieel, de service én ervaring om uw project te laten slagen. Wij zijn één van de grootste specialisten in het verhuren van bouwmateriaal, gereedschappen en machines in Europa. Hands-on, een snelle 24/7 service en bereidheid om nét die extra stap te zetten, dat kenmerkt de Boels mentaliteit. Bij Boels staat de klant écht centraal. Wij begrijpen onze klanten en geven ze professioneel advies over welke oplossingen, machines en materialen het meest geschikt zijn. Dankzij onze jarenlange ervaring, flexibele service, betrouwbaarheid en goed onderhouden en gecertificeerd materieel maken we van iedere uitdaging een succesvol project. In ons assortiment van ruim 860.000 verhuuritems vindt u de juiste verhuurapparatuur voor uiteenlopende toepassingen, omgevingen, industrieën en sectoren. Bij ons heeft u toegang tot een one stop-shop met alles wat je nodig hebt. Van compleet materieelbeheer en bouwmaterialen voor grote bouwbedrijven tot machineverhuur aan zelfstandige aannemers en gereedschap verhuur aan particulieren. En van specialistisch materieel voor de industrie, infra en evenementen tot milieuvriendelijke ECO-label machines die u helpen voldoen aan regelgeving en aanbestedingen. Boels keeps you going.
meer...
Naar vacature
Meer vacatures van Carriere
Gerelateerde vacatures aan Klantadviseur
Klantadviseur KPN e-Herkenning
Olympia - Maastricht
Bedrijfsomschrijving Je komt te werken bij de Service Desk, waar meer dan 200 ICT-professionals het aanspreekpunt zijn voor alle meldingen over de ICT-omgevingen van onze klanten. Het team van e-Herkenning hecht en - Volledige vacature bekijken
Klantadviseur KPN e-Herkenning
Olympia - Maastricht
Bedrijfsomschrijving Je komt te werken bij de Service Desk, waar meer dan 200 ICT-professionals het aanspreekpunt zijn voor alle meldingen over de ICT-omgevingen van onze klanten. Het team van e-Herkenning hecht en - Volledige vacature bekijken
Klantadviseur KPN e-Herkenning
Olympia - Maastricht
Bedrijfsomschrijving Je komt te werken bij de Service Desk, waar meer dan 200 ICT-professionals het aanspreekpunt zijn voor alle meldingen over de ICT-omgevingen van onze klanten. Het team van e-Herkenning hecht en - Volledige vacature bekijken
Klantadviseur KPN e-Herkenning
Olympia - Maastricht
Bedrijfsomschrijving Je komt te werken bij de Service Desk, waar meer dan 200 ICT-professionals het aanspreekpunt zijn voor alle meldingen over de ICT-omgevingen van onze klanten. Het team van e-Herkenning hecht en - Volledige vacature bekijken