Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.
Customer Support Medewerker
Bedrijfsomschrijving Work Happy Bij Lead Healthcare draait alles om werkgeluk. Daar zetten wij ons dagelijks voor in, zodat onze professionals kunnen doen wat ze het liefste doen: mensen helpen. Want alleen een happy professional is in staat om de best mogelijke bijdrage aan de zorg te leveren. Van organisatorische tot personele vraagstukken, Lead Healthcare doet sinds 2006 net even meer. Daarom bieden wij altijd een advies en dienst op maat: consultancy-opdrachten, tijdelijke versterking door één van onze zorgprofessionals en werving- en selectie trajecten. World-Class Workplace Lead Healthcare is sinds 2016 elk jaar op rij uitgeroepen tot een World-Class Workplace. Onze mensen hebben ons beoordeeld met een 8 en daar zijn we trots op! We doen het samen. Door oog en tijd te hebben voor elkaar, halen we het beste in elkaar naar boven. Wij geloven dat de beste zorg begint bij een gelukkige zorgprofessional. Als collega draag jij hier in jouw rol elke dag aan bij. Dat kun je alleen als jij elke dag met plezier naar je werk gaat. Daarom hebben we veel aandacht voor jou als mens. Met oprechte interesse en aandacht streven we naar gelukkige, gezonde en gemotiveerde Leaders. Zowel bij ons op kantoor als in de zorginstellingen. Work Happy. Functieomschrijving Ervaring in klantenservice is een plus, maar zeker niet noodzakelijk. Wij zijn op zoek naar iemand die vooral veel enthousiasme en energie met zich meebrengt. · Je vind het een uitdaging om probleemoplossend te werken en klanten te helpen. · Je bent duidelijk en vriendelijk, zowel mondeling als schriftelijk. · Je hebt een minimale beschikbaarheid van 24 uur tot maximaal 40 uur Functie-eisen Als customer support medewerker ben je: Communicatief vaardig en sta je stevig in je schoenen. Met je sociale vaardigheden voel jij iedere situatie goed aan en kies je voor de juiste aanpak. Je bent klantgericht en vindt het leuk "zaken uit te pluizen". Verder heb/ben je: · MBO plus werk en denk niveau · Goede communicatieve vaardigheden · Hands -on, servicegericht, nauwkeurig, stressbestendig en zelfstandig; · Een proactieve houding. Arbeidsvoorwaarden · Salarisindicatie tussen de € 2400,- en € 2900,- obv 40 uur; · Reiskostenvergoeding; · Leuke uitjes en twee keer per jaar een groot feest; · Inspirerende werkomgeving in een kantoorvilla middenin een bosrijk gebied; · Gedreven en enthousiaste collega-Leaders; · Onbeperkt vakantiedagen; · Individueel opleidingsbudget; · Dagelijks een vers bereide (biologische) lunch; · Bootcamps, yoga en een gezellige vrijdagmiddagborrel.
meer...
Naar vacature
Meer vacatures van Lead Healthcare