Business Central Support Engineer
Wil jij mede richting gaan geven aan de dienstverlening binnen een snel groeiende ERP consultancy organisatie? Wij zoeken een pragmatisch ingestelde collega die interesse heeft in ERP applicaties en toe is aan de volgende stap in zijn of haar carrière!
Als Business Central Support Engineer wordt jij in de eerste plaats verantwoordelijk voor de afhandeling van de support vragen binnen Microsoft Dynamics 365 Business Central. Door een sterke groei in het aantal partners zijn er vorig jaar stappen gemaakt om het support wezen te structureren. Als support engineer heb jij de belangrijke taak de Service Manager te ondersteunen in het optimaliseren van de diverse proces.Het is van belang dat je goed met onze klanten kan schakelen, je goed in de klant kan verplaatsen en weet welke afspraken er met de klanten gemaakt zijn. Intern schakel je met collega’s binnen support, de consultants, project managers, en het ontwikkel team om ervoor te zorgen dat klanten zo vlot mogelijk verder kunnen.
Daarnaast ben je veel bezig met het doorvoeren en optimaliseren van interne processen om de diensterlening naar een hoger niveau te brengen.
Je gaat verantwoordelijk zijn voor:
- Leveren van support voor onze klanten
- Eerste contactpunt voor klanten en leveranciers
- Het verloop van processen optimaliseren
- Verbeterpunten in huidige processen herkennen en doorvoeren
- Documenteren van processen
Jij bent:
- Je hebt ten minste MBO werk- en denkniveau
- Je bent van nature een dienstverlenende en ondernemende persoonlijkheid
- Je weet mensen om je heen te motiveren en te inspireren
- Je hebt een proactieve houding, en kan goed delegeren
- Je kan goed het overzicht bewaren, en bent organisatorisch sterk
- Goede beheersing van Nederlandse en Engelse taal
- Kennis en ervaring met Support software is een pre
- Kennis en ervaring met ERP software is een pre
- Beschikbaar voor minimaal 32 uur per week
Wij bieden:
- Een informele organisatie met korte lijnen tussen de afdelingen
- Thuiswerkmogelijkheden
- Een competitief salaris
- Ruimte en budget voor ontwikkeling
- Diverse interne doorgroeimogelijkheden
- Ruimte voor eigen ideeën en initiatief
- Een enthousiast en professioneel team
- Interessante en sportieve bedrijfsuitjes
- Leuke secondaire extra’s zoals bijvoorbeeld een sportabonnement
- Reiskostenvergoeding
- 28 vakantiedagen
- Uitzicht op contract voor onbepaalde tijd, inclusief winstdeling
Wie is SucceedIT?
SucceedIT, gevestigd in Amerfoort, heeft ongeveer 28 medewerkers in dienst en ruime kennis en ervaring met standaard implementaties van Microsoft Dynamics 365 Business Central. Dit doen wij voornamleijk bij handelsondernemingen en logistieke organisaties (eCommerce). Wij hebben al een aantal FD Gazellen Awards gewonnen en zijn groeiende in een competitieve markt.meer...
Naar vacature
Meer vacatures van Succeedit
Meer Business Central Support Engineer vacatures