Front office/medewerker reserveringen
HetUitzendBureau.nl - Steenwijk
Dienstverband Fulltime Op dit moment zijn wij op zoek naar een gastgerichte front-office medewerker die er samen met een enthousiast team in slaagt onze gasten een blijvende herinnering te geven.FunctieomschrijvingBinnen - Volledige vacature bekijken
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.
Office medewerker
Wil jij werken in een klein en enthousiast team binnen een innovatieve organisatie die voortdurend anticipeert op de vraag in de markt? Bij Easypath werk je aan duurzame oplossingen op het gebied van fietspaden en is er volop ruimte voor jouw inbreng en expertise. Samen bouwen we aan het succes van Easypath!
Wat ga je doen?
Als Office Medewerker bij Easypath ben je een onmisbare schakel binnen ons team. Je zorgt ervoor dat onze interne processen soepel verlopen en ondersteunt de organisatie op verschillende vlakken. Je taken zijn afwisselend en omvatten onder andere:- Beheren van agenda’s en het plannen van afspraken.
- Onderhouden van contact met klanten, leveranciers en collega’s.
- Verwerken van inkomende en uitgaande correspondentie (zowel telefonisch als per e-mail).
- Zorgen voor een goede administratieve afhandeling van orders en documenten.
- Ondersteunen bij het opstellen van offertes, contracten en rapportages.
- Bijhouden van klant- en projectgegevens in het CRM-systeem.
- Meedenken over procesverbeteringen binnen de organisatie.
Wat breng jij mee?
- Een proactieve en gestructureerde werkhouding.
- Goede communicatieve vaardigheden en een klantgerichte instelling.
- Ervaring in een soortgelijke functie of met administratieve taken is een pré.
- Je hebt affiniteit met techniek of infrastructuur (pré, maar geen must).
- Vaardigheid in MS Office-pakketten (Word, Excel, Outlook).
Wat bieden wij jou?
Bij Easypath vinden we het belangrijk dat jij met plezier naar je werk gaat en je verder kunt ontwikkelen. Daarom bieden wij:- Een uitdagende en afwisselende functie binnen een klein, hecht team.
- Een open en informele werkcultuur waarin jouw inbreng wordt gewaardeerd.
- Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en scholingsmogelijkheden.
- Flexibele werktijden en de mogelijkheid om deels thuis te werken.
- Een marktconform salaris met extra’s afhankelijk van jouw ervaring.
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals pensioenregeling, vakantiedagen en eventueel een auto van de zaak.
Enthousiast geworden?
Wil je deel uitmaken van ons enthousiaste team en bijdragen aan ons succes? Dan komen wij graag met jou in contact! Mocht je aanvullende vragen hebben over de functie, neem dan gerust contact op met Jim Brouwer,06-46354344
,
jim@easypath.nl
.
Dit kun je van ons verwachten, zodra je solliciteert:
CV & motivatiebrief:
stuur je CV en motivatiebrief naarinfo@easypath.nl
. Je ontvangt binnen 5 werkdagen een reactie.
Eerste kennismaking:
eerste gesprek vindt plaats bij ons op kantoor om nader kennis te maken, om te kijken of er een positieve match is.Tweede gesprek:
indien er enthousiasme is bij beide partijen vindt er een tweede gesprek plaats, waarin afspraken worden geconcretiseerd.Alleen passende reacties worden in behandeling genomen. Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.
Solliciteer direct
Over Easypath
Easypath is dé marktleider inprefab gekoppelde fietspaden
. Met innovatieve en duurzame oplossingen dragen we bij aan een duurzame infrastructuur en tevreden gebruikers. Onze kracht ligt in het combineren van techniek, advies en klantgerichte oplossingen.
Meer over ons
Producten
EasypathSolarpath®
Thermopath®
Reflexpath®
Climatepath®
Over ons
ProjectenBestekservice
Nieuws
Over ons
Contact
Downloads
Contact
Easypath Nederland B.V.Abe Lenstra Boulevard 38
8448 JB Heerenveen
T
088 015 67 89
E
info@easypath.nl
Twinsense
Toestemming beheren
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over uw apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als u geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel
Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.
De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om u te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties
Beheer diensten
Beheer {vendor_count} leveranciers
meer...
Naar vacature
Meer vacatures van EasyPath
Gerelateerde vacatures aan Office medewerker
HetUitzendBureau.nl - Emmeloord
Dienstverband Fulltime Voor het aanbieden van Spareparts aan nieuwbouwprojecten zijn we opzoek naar een medewerker Spareparts. De medewerker Spareparts zorg ervoor dat alle reserveonderdelen worden vastgelegd in een systeem. - Volledige vacature bekijken
Medewerker Verkoop Binnendienst
HANOS - Heerenveen
Medewerker Verkoop BinnendienstFulltimeHANOS Heerenveen - Servicedesk Heerenveen Kantoor 40 uur Ga terugSolliciteer Deel op social media:Medewerker Verkoop BinnendienstHANOS Heerenveen - Servicedesk Heerenveen Kantoor 40 uur - Volledige vacature bekijken
Financieel administratief medewerker
Start People - Heerenveen
Wat je gaat doen Als financieel administratief medewerker speel je een belangrijke rol in de dagelijkse financiële stromen van Sharp. Je staat voor de uitdaging om de financiële processen vlekkeloos te laten verlopen, - Volledige vacature bekijken
Administratief medewerker distributiecentrum
Lidl in Deutschland - Heerenveen
SamenvattingIn ons distributiecentrum worden van ’s ochtends vroeg tot ’s avonds laat goederen ontvangen, bestellingen verzameld, vrachtwagens geladen en filialen bevoorraad. Voor het proces achter de schermen bij het - Volledige vacature bekijken