Inloggen - Registreer  
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.    

Medewerker Servicedesk ICT

4-Freelancers.nl - Zaanstreek - 08-03-2025 Naar vacature  

Hieronder ziet een beperkt deel van de opdracht.
Alleen als u ingelogd bent, ziet u alle gegevens.
Meld u nu gratis aan!
of
Login.
Zaandam, Noord-Holland, Nederland

Type:
Detachering

Starten op:
1-4-2025

Duur:
5 maanden

Geplaatst op:
7 maart 2025 om 09:33 uur

Specialisme:
Support / Helpdesk

Tariefindicatie:
In overleg / n.t.b.

Opdrachtomschrijving

Referentienummer: 2025-01855
Omgeving: Zaandam
Startdatum: 1 april 2025
Einddatum: 31 augustus 2025
Optie op verlenging: n.v.t.
Aantal uur per week: 32
Intakegesprek: in de week van 24 maart 2025
Sluitingsdatum: vrijdag 14 maart 2025 om 15.00 uur. Reacties na deze tijd zullen in principe niet worden meegenomen in het selectieproces.

*** is op zoek naar een Medewerker Servicedesk ICT voor 32 uur per week.

Als medewerker Servicedesk ICT ben jij samen met jouw collega’s hét eerste aanspreekpunt bij meldingen, vragen en incidenten. Je wacht niet, maar handelt proactief en weet goed orde te houden in alle kanalen (mail, telefoon, inloop en via ticketsysteem) waarop de meldingen binnenkomen. Door je open en vriendelijke houding gaan de klanten met een tevreden gevoel weg, ook als het incident wat lastiger op te lossen is. Je gaat gestructureerd te werk bij het registreren van alle binnengekomen verzoeken, storingen of klachten en legt dit op een duidelijke wijze vast in het ticketregistratiesysteem. Je lost de vraagstukken zoveel mogelijk zelfstandig op volgens afgesproken procedures met de juiste prioriteiten. Daar waar nodig zet je vraagstukken door naar de juiste collega’s of leveranciers voor tweedelijnssupport. Je zorgt eveneens voor het configureren en uitleveren van laptops en telefoons.

Daarnaast bied je ondersteuning aan gebruikers door niet alleen problemen op te lossen, maar ook door instructies te geven om herhaalde vragen te verminderen. Je werkt nauw samen met de IT-afdeling en andere teams om structurele problemen te signaleren en op te lossen. Je denkt actief mee over hoe de servicedesk efficiënter en klantgerichter kan werken en draagt bij aan de verbetering van werkprocessen.

Wat ga je verder doen?
Je voert diverse administratieve werkzaamheden uit, zoals het registreren, documenteren, en up-to-date houden van de informatie in het ticket registratiesysteem.

Je levert waar nodig ondersteuning op de externe GGD-locaties in de regio Zaanstreek-Waterland, je standaard werklocatie zal op het hoofdkantoor in Zaandam zijn.

Je levert een bijdrage bij calamiteiten en rampen en draait eventueel mee in de bereikbare dienst buiten kantoortijd.

Eisen bij de opdracht:
Je hebt minimaal 2 jaar ervaring met het werken op een ICT Servicedesk op MBO werk- en denkniveau.
Je hebt kennis van en ervaring met ITIL processen en Microsoft 365.
Je bent in bezit van rijbewijs B.
Je kunt in ieder geval op de vrijdag werken.

Wensen bij de opdracht:
Je hebt minimaal 2 jaar ervaring in een vergelijkbare functie.
Je bent ITIL gecertificeerd.
Je hebt een afgeronde opleiding in de richting ICT.
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van 4-Freelancers.nl
Meer Medewerker Servicedesk ICT vacatures