Callega Klantcontact Recruitment - Nunspeet
Functie-eisen:Voor deze functie als helpdesk medewerker zijn we op zoek naar kandidaten met een afgeronde MBO niv.4 opleiding, richting ICT. Daarnaast beschik je bij voorkeur over minimaal twee jaar werkervaring in een ICT - Volledige vacature bekijken
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.
Helpdesk Medewerker
Zwolle vacature - via Otso - 06-04-2022
Naar vacature
in de branche automatisering/internet
Met de OTSO-app swipe je iedere dag door onze beste aanbevelingen voor vacatures in de branche automatisering/internet.JM
Hello Professionals
Helpdesk Medewerker | Zwolle
Zwolle, Station, Zwolle, NederlandAutomatisering/Internet
Fulltime
06-04-2022
€2,500
MBO
Ben jij leergierig, communicatief vaardig en klantgericht? En ben jij klaar voor de volgende stap in je IT-carrière? Dan ben jij precies degene die wij zoeken in Zwolle!
Hello Professionals zoekt voor vast dienstverband voor de grootste milieudienst in Europa een Helpdesk Medewerker. De IT is bij onze klant geoutsourced, jij wordt verantwoordelijk voor de lokale gebruikersondersteuning. Als Helpdesk Medewerker houd jij je bezig met het a
annemen, registreren en afhandelen van vragen, verzoeken en problemen van interne klanten met betrekking tot ICT. Je komt te werken in een hecht team van 8 andere IT-collega’s.
Als Helpdesk Medewerker houd jij je bezig met:
Baliewerkzaamheden;
Bijwerken van interne procedures danwel de eigen kennisbank;
Binnen kaders plaatsen van bestellingen, coördineren van bestellingen; o.a. regie voeren naar leveranciers;
Leveren van eerstelijns services en behandelen van (kritische) vragen, verzoeken en problemen of deze doorzetten naar tweede- en derdelijns ondersteuning, monitoren van de afhandeling hiervan en informeren van interne klanten over voortgang en oplossingen;
Ondersteunen van medewerkers bij het gebruik en de toepassing van applicaties en informatiesystemen en bijdragen aan het opstellen van voorlichtings- en trainingsmateriaal en gebruikershandleidingen en -instructies;
Participeren in en/of inhoudelijk aansturen van (kleine) projecten;
Registreren en administreren van binnenkomende vragen, verzoeken en problemen in de daarvoor bestemde systemen, administreren van de uitgifte van IT-middelen en opstellen van overzichten en rapportages ten behoeve van in- en externe belanghebbenden;
Signaleert knelpunten binnen de helpdesk en stelt, na analyse, verbetervoorstellen op en implementeert deze na afstemming/goedkeuring;
Signaleren van knelpunten en verbetermogelijkheden in de processen, procedures en/of systemen van de eigen afdeling, opstellen en, al dan niet na afstemming, implementeren van verbetervoorstellen;
Vergaren en onderhouden van vakkennis, volgen en onderzoeken van externe (technologische) ontwikkelingen op het vakgebied, alsmede delen van deze kennis met relevante interne partijen.
Het behalen van certificaten
In deze functie is het essentieel dat jouw kennis en skills up-to-date zijn. Wij zorgen ervoor dat je goed bent voorbereid op de omgeving van de opdrachtgever, onder andere door middel van opleidingen en certificeringen. Dit is geheel afhankelijk van de opdrachtgever.
Door onze intensieve coaching realiseer jij snel en effectief een persoonlijke groei welke de kansen op doorgroeien verbeteren. Het behalen van je certificaten heeft voor jou géén kosten maar wél salaris bij Hello Professionals.
Functie eisen:
MBO werk- en denkniveau;
Relevante IT-werkervaring;
Ervaring met Office365;
Goede beheersing van de Nederlandse taal;
Je bent leergierig, communicatief vaardig en klantgericht.
Arbeidsvoorwaarden:
Betaald opleidingstraject van 12 dagen per jaar;
Uitstekende
opleidingsmogelijkheden;
Salaris dat meegroeit met jouw kennis en certificeringen;
Leaseauto of reiskostenvergoeding;
25 vakantiedagen;
8,33% vakantiegeld;
Pensioenregeling;
En daarnaast gezellige borrels, uitjes en leerzame kennisdelingssessies.
Over Hello Professionals
Hello Professionals
is een IT-partner met meer dan 20 jaar ervaring in het samenbrengen van IT-professionals en opdrachtgevers. Wij adviseren en verbinden IT-vraagstukken met de benodigde kennis. Dit doen wij vanuit ons uitgebreide
netwerk
met een breed scala aan IT-specialisten.
Wij detacheren professionals van supportmedewerkers tot Cloud specialisten en doen dit met onze cultuur assessment net even anders. Door goed verwachtingsmanagement, transparantie en eerlijk zaken doen maken wij het verschil.
Bij Hello Professionals willen wij jouw verwachtingen overtreffen. Hierbij maakt het voor ons niet uit of je bij ons in vaste dienst bent of ingehuurd. Daarom kiezen wij voor een betrokken aanpak. Met ons coaching- en ontwikkelprogramma helpen wij jou verder in je carrière. Dit doen we door samen met jou te kijken naar ambities, competenties en de ontwikkelingen op de arbeidsmarkt. Als jij bij ons komt werken, ben je verzekerd van een betrouwbare werkgever / opdrachtgever, die je snel op de plek brengt waar jij je ambities kunt waarmaken.
De volgende stap in jouw ICT-carrière begint bij Hello Professionals!
meer...
Naar vacature
Meer vacatures van Zwolle vacature
Meer Helpdesk Medewerker vacatures
Gerelateerde vacatures aan Helpdesk Medewerker
Inwork - Hoogeveen
Jouw rol Ben jij klaar om de redder in nood te zijn voor IT-vraagstukken? Wij zoeken een gedreven Helpdeskmedewerker IT die ons team in Drenthe komt versterken. In deze rol ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten - Volledige vacature bekijken
Inwork - Hoogeveen
Jouw rol Als Helpdeskmedewerker ICT ben jij de superheld voor onze gebruikers. Je zorgt ervoor dat technische problemen snel en efficiënt worden opgelost, terwijl je met een glimlach de dag van onze gebruikers opfleurt. Je - Volledige vacature bekijken
Medewerker IT Support (fulltime / parttime)
Veneta.com - Zwolle
Medewerker IT Support Zwolle (fulltime / parttime) Word jij helemaal blij van mensen helpen door jouw kennis van IT? Ben jij oplossingsgericht en houd je van veel afwisseling? Als dit 3 keer een ja is dan is dit misschien - Volledige vacature bekijken