Inloggen - Registreer  

Administration Manager (PT) in Parttime

Wachtwoord vergeten - via Bijbaan - Maastricht - 07-03-2025 Naar vacature  

Startdatum: 1 mei 2025 Dienstverband: Parttime op basis van 24 uur tot 32 per week DE FUNCTIE Je...

Beschrijving

Startdatum: 1 mei 2025

Dienstverband: Parttime op basis van 24 uur tot 32 per week

DE FUNCTIE

Je bent verantwoordelijk voor de juiste financiële afhandeling van de bedrijfsactiviteiten (projecten), waarbij een goed kloppende administratie wordt onderhouden en de financiële positie van het bedrijf wordt bewaakt. De Administration Manager legt verantwoording af aan de directie. Je bent ook lid van het managementteam en analyseert periodiek de cijfers met de andere managers. Tevens ben je verantwoordelijk voor een juiste en volledige salarisadministratie en draag je zorg voor de maandelijkse verloningen. Daarnaast ben je ook het aanspreekpunt met betrekking tot AVG als Data Protection Officer. De werkzaamheden hiervoor zijn beperkt en overzichtelijk.

TAKEN & VERANTWOORDELIJKHEDEN

Zorgdragen voor een betrouwbare, tijdige en correcte administratie van de entiteiten binnen de groep
Invoeren en controleren van administratieve gegevens
Opstellen van maandrapportages en bespreken hiervan binnen het managementteam
Controle op de correcte verwerking van de contante geldstroom
Voorbereiden van de periodeafsluiting en waar nodig doorvoeren van aanvullende correcties
Het bewaken van de betaaltermijnen voor leveranciers
Het voorbereiden van betalingen aan leveranciers
Aanleveren van informatie voor de jaarrekening aan de accountant
Je analyseert bestaande processen en (ICT-systemen) en adviseert over de optimalisatie

TWIN PEAKS HOSPITALITY

Twin Peaks Hospitality bestaat uit vier merken: Beaumont, The Dutch, Harry's en Founders Bar. Ga naar www.tphcompany.com voor meer info over wie we zijn.

MERKEN

www.beaumontmaastricht.com
www.harrysmaastricht.com
www.foundersbarmaastricht.com
www.hotelthedutch.com

WAT WIJ AANBIEDEN

Een competitief salaris
Onbepaalde tijd contract na 8 maanden
Jaarlijks 6 weken betaalde vakantie (i.p.v. 5 weken)
Jaarlijks vakantiegeld
Toegang tot Fiscfree webshop (tot wel 40% korting)
Leasefiets regeling
Interne en externe opleidingen en cursussen
50% korting op het eten in onze restaurants voor 2 personen
Vrienden en familie korting op overnachtingen in onze hotels
Collectiviteitskorting op je zorgverzekering voor jou en je gezin
Arbeidsongeschiktheidsverzekering
Pensioen plan
2 weken betaald vaderschapsverlof
Reiskostenvergoeding vanaf 10km

WIE BEN JIJ?

HBO werk- en denkniveau
3-6 jaar relevante werkervaring
Ervaring in recreatie of toerismebranche vormt een pre
De functie is gericht op financieel/ administratief werk dat betrekking heeft op gevarieerde onderwerpen, aandachtsvelden en projecten die in hun onderlinge samenhang gezien moeten worden. Je schakelt frequent tussen de verschillende taken waardoor grote accuratesse vereist is

Doordat je je werkzaamheden uitvoert onder indirect toezicht moet je in staat zijn om zelfstandig prioriteiten te stellen en initiatief te tonen
Je hebt regelmatig contact met collega’s op meerdere niveaus over belangrijke en vertrouwelijke bedrijfsgegevens. Discretie is van belang
Je bent in staat nauwkeurig en gefocust te werk te gaan. Jouw aandacht verslapt niet snel en je kan de juiste essentiële details uit een complexe hoeveelheid informatie halen

Je bezit goede planning- en organisatie vaardigheden; je weet op basis van de planning, begroting en rapportage cyclus de eigen afdelingswerkzaamheden te plannen met realistische tijdsfasering

Beheersing van Engelse taal is vereist; je werkt in een internationale georiënteerde omgeving
Je bezit de juiste communicatieve vaardigheden om het verhaal achter de cijfers over te brengen naar het managementteam
Je bent organisatiesensitief, hebt een goede helicopterview en bent pragmatisch ingesteld;
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Wachtwoord vergeten
Meer Administration Manager PT in Parttime vacatures