Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.
Medewerker service en JobRequests A 26 Vandaag
Banken / Financiële diensten, Overheid / Non-profit
Locatie
's-Gravenhage
Type aanvraag
Uitzendbasis
Uren per week
32 - 38
Niveau
MBO
Ervaring
Van 2 tot 5 jaar
Salaris
€2578 - €3563 per maand
Je komt te werken bij een financiële klachteninstituut, waar professionaliteit en klantgerichtheid centraal staan. Het team bestaat uit ongeveer 80 collega’s, waarvan 45 juristen, die gezamenlijk verantwoordelijk zijn voor het behandelen van zo’n 3.200 klachten per jaar. De werksfeer is informeel, met ruimte voor hard werken én plezier. Samen met je collega's werk je aan oplossingen voor klanten, waarbij samenwerking en collegialiteit voorop staan.
Functieomschrijving
Als medewerker Service & Informatie ben je het eerste aanspreekpunt voor consumenten en bedrijven die vragen hebben over klachtenprocedures. Je beantwoordt deze vragen telefonisch of per e-mail, zoals hoe men een klacht kan indienen of de status ervan. Daarnaast ondersteun je de juristen met administratieve taken zoals het versturen van brieven, het anonimiseren van uitspraken en andere ondersteunende werkzaamheden zoals printen en scannen. Een deel van je taken kun je vanuit huis uitvoeren, maar je zult ook regelmatig aanwezig zijn op kantoor. Daarnaast ben je voor een deel van je tijd ingepland om je werkzaamheden aan de receptiebalie te doen, in combinatie met het ontvangen van bezoekers. Je werkt in een team van ongeveer 14 collega’s, waarbij samenwerken en elkaar ondersteunen centraal staat.Functie eisen
We zijn op zoek naar een servicegerichte, nauwkeurige en flexibele teamspeler. Je weet goed om te gaan met verschillende taken tegelijk en kunt efficiënt werken, zowel zelfstandig als in teamverband. Daarnaast voldoe je aan de volgende eisen:- Een afgeronde mbo-opleiding in een administratieve, secretariële of juridische richting.
- Enige relevante werkervaring.
- Uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk.
- Ervaring met MS Office (Word en Outlook).
- Beschikbaarheid van minimaal 38 uur per week, eventueel 32 bespreekbaar met maandag en woensdag als vaste kantoorwerkdagen.
- Je woont in de regio Den Haag.
Wat bieden wij
Wij bieden een afwisselende en uitdagende functie binnen een informele werkomgeving, met mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen. Verder krijg je:- Een dienstverband van minimaal 6 maanden, met kans op verlenging.
- Een bruto maandsalaris tussen € 2.578,- en € 3.563,- op basis van 38 uur.
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden.
Over de opdrachtgever
De organisatie is een deskundig en toegankelijk klachteninstituut voor consumenten, kleine ondernemers en zzp’ers met financiële geschillen. Men kan hier terecht met klachten over financiële producten en diensten, zoals verzekeringen, hypotheken, betaaldiensten en zakelijk krediet. Ook klachten over kredietregistratie en het gedrag van geregistreerde incassodienstverleners worden behandeld.De organisatie helpt bij het oplossen van conflicten tussen consumenten en financiële dienstverleners, zoals banken, verzekeraars en tussenpersonen. Daarnaast biedt zij ondersteuning aan ondernemers en zzp’ers bij geschillen over kleinzakelijke of alternatieve financieringen, kort zakelijk krediet of erkend financieringsadvies voor het mkb.
Klachten worden opgelost via bemiddeling of door een juridisch bindende uitspraak van een geschillencommissie. Dit biedt een laagdrempelig alternatief voor een juridische procedure bij de rechter.
Solliciteer direct
Solliciteer direct
Terug naar vacatureoverzicht
Algemene voorwaarden
Contact
Doorzoek onze website
xNieuwste vacatures
Planner logistiek
24-02-2025Medewerker klantteam
19-02-2025Medewerker beleidsvoorbereiding
18-02-2025Commercieel medewerker binnendienst / Sales accountmanager
meer...Naar vacature
Meer vacatures van Ep92
Meer Medewerker service en JobRequests A 26 Vandaag vacatures