Inloggen - Registreer  

Planner installatie & service

dormakaba Nederland B.V. - Utrecht
Ter uitbreiding van onze projecten- en serviceafdeling Access Control Solutions (ACS) zijn wij op zoek naar een Planner die van aanpakken weet. Ben jij een organisatietalent dat ook onder druk het overzicht bewaart? Heb je
- Volledige vacature bekijken
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.    

Planner installatie & service

dormakaba Nederland - via Talent - Utrecht - 07-03-2025 Naar vacature  

Ter uitbreiding van onze projecten- en serviceafdeling Access Control Solutions (ACS) zijn wij op zoek naar een Planner die van aanpakken weet. Ben jij een organisatietalent dat ook onder druk het overzicht bewaart? Heb je ervaring met het plannen van engineers en consultants voor projecten, onderhoud en storingen? Of wil je dit graag leren? En heb je affiniteit met technische producten zoals toegangscontrolesystemen? Dan nodigen we je uit om te reageren op deze veelzijdige en uitdagende functie! Wat ga je doen als Planner Installatie & Service? Als planner ben jij de spil tussen support, services en projecten. Je zorgt ervoor dat installatie-, onderhouds- en storingswerkzaamheden soepel worden ingepland, rekening houdend met kennisniveau, beschikbaarheid, regio, deadlines en klantwensen. De puzzel klopt pas echt als alles samenkomt – en dat is precies jouw kracht! Je bewaakt de afspraken in de SLA’s en werkt nauw samen met collega’s van verschillende afdelingen, zoals projectmanagement, werkvoorbereiding, support en services. Je rapporteert direct aan de Operationeel Manager ACS. Jouw belangrijkste taken: Het plannen van installatie- en consultancywerkzaamheden in overleg met projectleiding, werkvoorbereiding en opdrachtgevers. Het inplannen van servicewerkzaamheden volgens de richtlijnen in SLA’s. Het prioriteren en inplannen van storingsopdrachten die je ontvangt van de servicedesk. Het afstemmen met werkvoorbereiding zodat materialen op tijd op locatie zijn of door engineers worden meegenomen. Het fungeren als eerste aanspreekpunt voor planningen en eventuele wijzigingen op verzoek van projectleiders, servicedesk of opdrachtgevers. Het signaleren en oplossen van mogelijke problemen in de planning door flexibel te schakelen wanneer situaties onverwachts veranderen. Wat bieden wij jou? Salaris: Een marktconform salaris tussen € 3.250,- en € 4.250,- (bij 40 uur per week), afhankelijk van ervaring en opleiding. Flexibiliteit: Werkweek van 32 tot 40 uur. Werksfeer: Een informele en gezellige werkomgeving met betrokken collega’s. Locatie: Een inspirerende werkplek op ons kantoor in Utrecht. Extra’s: 25 vakantiedagen + 7 roostervrije dagen. Diverse onkostenvergoedingen. Winstdeling en bonusregeling. Collectieve ziektekostenverzekering (50% premievergoeding door dormakaba). Reiskostenvergoeding van € 0,23/km. Tools: Laptop en smartphone. Fun: Activiteiten georganiseerd door onze personeelsvereniging DOKAfun. Wat neem je mee? Minimaal MBO-werk- en -denkniveau. Minimaal 2 jaar ervaring in een soortgelijke functie. Goede kennis van Microsoft Office. Ervaring met ERP- en CRM-pakketten (zoals SAP, Salesforce of ServiceMax) is een pre. Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk. Persoonlijke eigenschappen: Je bent servicegericht en zet klanttevredenheid altijd voorop. Je bent een echte puzzelaar en houdt van het oplossen van complexe planningsvraagstukken. Je bent communicatief sterk en werkt graag samen. Je hebt een positieve instelling en denkt in oplossingen. Je werkt accuraat en hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel.   Over dormakaba Daadkrachtig, creatief en menselijk. Dat zijn wij, jouw nieuwe collega’s! Als toonaangevende, wereldwijde specialist in geïntegreerde toegang en workforce management zijn wij er voor elke plek die ertoe doet in deze complexe wereld: daar waar mensen en organisaties samenkomen. Of het nu gaat om scholen en universiteiten, stadions, luchthavens, productielocaties, ziekenhuizen, kantoor of thuis: wij leiden mensenstromen in goede banen, met zorg voor mens en natuur. Zo kunnen mensen zich moeiteloos en gecontroleerd verplaatsen. En voelt iedereen zich veilig, zorgeloos en comfortabel, waar iemand ook is. Samen met ongeveer 16.000 medewerkers wereldwijd leveren we onze expertise aan een groeiend klantenbestand in meer dan 130 landen. In Nederland werken er ca. 250 medewerkers, verspreid over de vestigingen in Dodewaard, Nijkerk en Utrecht. Contact & solliciteren Wil je meer weten over deze functie? Neem dan contact op met Peter Jan van Bekkum, Manager Operations Service ACS, telefoon 06-57880563, of Femke Heuvel, Recruiter, telefoon 06-42125232. Solliciteren? Dan ontvangen wij graag jouw CV en motivatie #LI-FH1

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van dormakaba Nederland

Gerelateerde vacatures aan Planner installatie & service

Service Coördinator / Planner

Profield - Utrecht
In het kort Drie redenen waarom deze vacature uniek is! Een dynamische functie waarbij geen dag hetzelfde is Je komt te werken bij een bedrijf waar alles tot in de puntjes geregeld is Veel doorgroeimogelijkheden binnen het
- Volledige vacature bekijken

Serviceplanner

Trend People - Utrecht
Wil jij deel uitmaken van een enthousiast team en heb jij al ervaring opgedaan als (service)planner? Ben je daarnaast fulltime (38u) beschikbaar? Neem contact met ons op, wij vertellen je graag meer over deze functie!
- Volledige vacature bekijken

Service Planner

Eminent Groep - Utrecht
Je bent als service planner verantwoordelijk voor het efficiënt en effectief in inplannen van de service-, onderhouds- en waterzijdige monteurs. Belangrijk is hierbij rekening te houden met de wensen van de
- Volledige vacature bekijken

Service Planner

Eminent Groep - Utrecht
ls Servicecoördinator verzorg je de planning, coördinatie en communicatie van monteurs en service- en onderhoudswerkzaamheden voor allerlei soorten installaties. Een echte spin in het web functie: je hebt veel contact met
- Volledige vacature bekijken