Inloggen - Registreer  

HR Business Partner

Pienk Office Professionals - via Jobsonline - Bleiswijk - 26-02-2025 Naar vacature  

We hebben nu wel een hele mooie baan voor een
HR Business Partner
 die enerzijds de sparringpartner is voor directie en stakeholders en zich anderzijds bezig houdt met het ontlasten van de business. Een nieuwe functie voor 32 tot 40 uur per week, waarin je veel vrijheid hebt van handelen op jouw vakgebied en veel verantwoordelijkheid. Jij bent een ervaren HR Business Partner die meedenkt over de toekomst en je vindt het leuk een mobiele functie te hebben.

De in totaal ruim 80 medewerkers van Lensli, MeeGaa, Free Peat en Nevema vormen samen de Peco Group. De Peco Group houdt zich bezig met hoogwaardige substraten voor de professionele tuinbouw. Na een aantal overnames is er behoefte aan interne HR expertise om processen te harmoniseren, efficiency te bereiken en om de verschillende locaties en culturen samen te brengen. Het betreft dus een nieuwe rol binnen de groep.

Als HR Business Partner ben je goed zichtbaar binnen de organisatie en heb je een verbindende rol tussen vestigingen, collega's en directie. Je gaat rapporteren aan de CEO waarmee je veel zult schakelen en optrekken.

Jouw verantwoordelijkheden liggen op diverse vlakken: zowel strategisch als operationeel. Je zult je o.a. gaan bezighouden met:
  • De synergie tussen de verschillende bedrijven, waarvan sommige vrij recent zijn overgenomen;
  • Het adviseren van het MT en de directie (en je fungeert als sparringpartner voor hen);
  • De vertaling van strategie naar concrete doelstellingen in samenspraak met andere MT-leden;
  • Het opstellen van strategische personeelsplanning waaronder het opvolgingsplan;
  • Harmoniseren van processen waarbij efficiencyslagen gemaakt worden;
  • Het aansturen van externe dienstverleners waaronder de salarisverwerker en HR servicedesk;
  • Het recruitment proces waaronder contacten met (uitzend-)bureaus;
  • Het beheren van diverse regelingen zoals personeelsregelingen, pensioenregelingen en verzekeringen;
  • Het optimaliseren van HR-processen.
Zoals je kunt lezen een functie met veel verantwoordelijkheid, voor een ervaren HR Professional!
In deze mobiele, 
stand alone
 functie, word je ondersteund door een (externe) HR Servicedesk voor de uitvoerende werkzaamheden en tref je intern sparringpartners in de CEO en de Controllers. 

Functie-eisen

Voor deze rol als HR Business Partner zoeken we een HR Professional die:
  • Een afgeronde HBO of WO opleiding heeft;
  • Minimaal 5 jaar werkervaring heeft, binnen een vergelijkbare HR rol;
  • Een uitstekende beheersing heeft van de Nederlandse taal;
  • Actuele kennis heeft van wet- en regelgeving/arbeidsrecht;
  • Integer, mensgericht en empathisch is;
  • parttime 32 uur of fulltime 36 - 40 uur per week beschikbaar is;
  • Bereid is te reizen naar de verschillende locaties van de organisatie (standplaats is in principe Bleiswijk);
  • In bezit is van een rijbewijs.
Je vindt het een uitdaging om mensen, teams en de organisatie te ontwikkelen. Je bent een betrouwbare, stevige gesprekspartner en adviseur voor zowel medewerkers als directie en je bent pragmatisch ingesteld.

Arbeidsvoorwaarden

Binnen de Peco Group kun je rekenen op een dynamische en pragmatische werkomgeving, waarin je op informele wijze gaat samenwerken met je collega's en waarbij je als team streeft naar het leveren van optimale kwaliteit! Jij krijgt veel vrijheid van handelen en bent de directe sparringpartner voor alle organisatieonderdelen. Je reist regelmatig naar de andere vestigingen binnen deze platte organisatie die continu in verandering is. 

Daarnaast bieden zij jou:
  • Een salaris tussen €4500 - €5500 bruto per maand;
  • 25 vakantiedagen;
  • Een leaseauto waarmee ook privé gereden mag worden;
  • Prima pensioenregeling;
  • Laptop en smartphone van de zaak.
En natuurlijk een hele prettige omgeving waar hard gewerkt wordt en waar mensen elkaar iets gunnen. Een platte structuur met veel ruimte voor eigen ideeën en advies. 

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Pienk Office Professionals