Inloggen - Registreer  

Office Manager & HR (20-24 uur)

Kapimex - Breda
Krijg je energie van het ontzorgen van je collega's, zodat zij zich kunnen focussen en kunnen schitteren in hun werk? Ben je goed georganiseerd en administratief sterk? Wil je werken in een dynamische omgeving? Kom dan ons
- Volledige vacature bekijken

Office Manager & HR (20-24 uur) - Parttime bepaalde tijd

Kapimex - Breda - 15-02-2025 Naar vacature  

Breda, Noord-Brabant, Nederland
Krijg je energie van het ontzorgen van je collega's, zodat zij zich kunnen focussen en kunnen schitteren in hun werk? Ben je goed georganiseerd en administratief sterk? Wil je werken in een dynamische omgeving? Kom dan ons team versterken als Office Manager en HR-ondersteuner. In deze dubbelrol zorg je voor diverse administratieve en organisatorische taken, zodat alles op kantoor soepel loopt en ondersteun je de HR Manager. Naast deze dubbelrol ben je als Preventiemedewerker alert op een veilige werkomgeving in het kantoor.

Jouw taken

Je dagelijkse werkzaamheden bestaan onder andere uit:
Beheer van kantoor- en kantinevoorraden.
Contactpersoon voor relevante dienstverleners en managen van contracten.
Organiseren en faciliteren van vergaderingen en bijeenkomsten.
Beheer van sleutels en toegang tot het kantoor.
Ontvangst van gasten en zorgdragen voor de representativiteit van het kantoor.
Coördineren van onderhoud aan het bedrijfspand.
Ondersteuning bij HR-taken zoals personeelsadministratie en introductie van nieuwe medewerkers.
Verantwoordelijk voor RI&E en verzuimbeheer.
Budgetbeheer Officemanagement.
Zorgdragen voor geschenken en distributie van inkomende post.
Wagenparkbeheer.

Wij bieden jou

Salaris: €2500-3500
Een inspirerende en dynamische werkomgeving;
Contract voor 20-24 uur voor 12 maanden met uitzicht op een vast contract;
26 vakantiedagen bij een fulltime (40 uur) dienstverband;
13de maand;
Ruimte om jezelf te ontwikkelen;
Een snelgroeiende organisatie met een jong en dynamisch team, waar geen enkele dag hetzelfde is en waar iedereen bijdraagt aan de verdere groei van onze organisatie;

Wat verwachten we van jou

Jouw ervaring en eigenschappen

Geen werkdag is bij ons hetzelfde, wij zijn op zoek naar een enthousiaste en punctuele collega. Daarnaast beschik je over de volgende vaardigheden en competenties:

Minimaal MBO werk- en denkniveau, bij voorkeur een opleiding als MBO HR medewerker.
Minimaal 5 jaar werkervaring in Officemanagement.
Ervaring met Microsoft Office/Teams, Nmbrs is een pré.
Foutloze mondelinge en schriftelijke vaardigheden in het Nederlands.
Sterke organisatorische- en planningsvaardigheden.
In staat om effectief te werken onder druk.
Flexibel en in staat om snel te schakelen tussen verschillende taken en verantwoordelijkheden.
meer...

Opslaan en terug Naar vacature

Meer vacatures van Kapimex

Gerelateerde vacatures aan Office Manager & HR (20-24 uur) - Parttime bepaalde tijd

Salarisadministrateur parttime

FYGI - Roosendaal
Jouw koers Als salarisadministrateur werk jij samen met drie collega’s van het payroll team en zorg jij ervoor dat de ruim 1600 collega’s van de Alpina Group elke maand het juiste salaris ontvangen. Jij ziet het als een
- Volledige vacature bekijken

Verkoopmedewerker

Intertoys - Breda
VerkoopmedewerkerGa terugSolliciteer directMoerwijk 48 - Breda 13 - 24 uur Parttime, Tijdelijk, Vast Deel op social media:VerkoopmedewerkerMoerwijk 48 - Breda Parttime, Tijdelijk, Vast 13 - 24 uur Solliciteer
- Volledige vacature bekijken