ellbru - Utrecht
FunctieomschrijvingIn de rol van servicedesk medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor klanten. Dagelijks ben je onder andere verantwoordelijk voor:Inplannen van onderhoudsactiviteiten;Beantwoorden van vragen die - Volledige vacature bekijken
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.
Servicedesk Medewerker
Als IT servicedesk medewerker is het aan jou om eindgebruikers zo goed mogelijk te ondersteunen. Denk hierbij aan het ‘standaard’ support maar ook zeker incidenten met diepgang. Variatie genoeg dus! Voor de eindgebruikers ben je telefonisch het eerste aanspreekpunt voor alle IT problemen die zij hebben. Door jouw kennis en communicatie skills weet je deze problemen goed te verhelpen. Klinkt dit als een functie voor jou? Solliciteer dan direct!
Wat krijg je van ons?
- Leerzame en uitdagende projecten bij verschillende toonaangevende opdrachtgevers;
- Een bruto maandsalaris tussen de €2.400 en €3.000, afhankelijk van je vooropleiding en werkervaring;
- Een jaarlijkse beoordeling waarbij je ieder jaar tot 10% kunt groeien in salaris;
- Een jaarcontract met een goede pensioenregeling;
- Volledige OV-reiskostenvergoeding of een leaseauto;
- 25 vakantiedagen per jaar en 8,33% vakantiegeld;
- Uitgebreide studiemogelijkheden die volledig door igen worden gefinancierd, zoals het behalen van certificaten en het volgen van trainingen, cursussen of opleidingen. Jouw ambitie staat hierin centraal!
- Persoonlijke begeleiding door je eigen fieldmanager en ondersteuning van onze eigen Microsoft Certified Trainer bij jouw loopbaandoelen.
Werken als IT servicedesk medewerker betekent:
- Verschillende IT gerelateerde problemen oplossen;
- Je bent SPOC (single point of contact) en schakelt met meerdere oplosgroepen;
- Je staat in contact met verschillende eindgebruikers en biedt hen uitstekende service;
- Je handelt IT meldingen van ruim 11.000 eindgebruikers af;
- Ervaring met ITIL processen, Windows 7 & 10, Office 365 en Active Directory is een grote pré.
Dit vragen wij van jou:
- Een mbo-niveau 3 of 4 diploma in de richting van ICT;
- Minimaal 1 jaar relevante werk- en/of stage ervaring in de ICT op bijvoorbeeld een ICT servicedesk;
- Bekend met Windows 10 / 7, Office 365, Active Directory en ticketsystemen zoals TOPdesk;
- Volledige beheersing van de Nederlandse taal, in zowel woord als geschrift;
- Klantgerichte werkhouding, collegiaal, hardwerkend en doortastend.
Werken bij igen:
igen is een organisatie met enthousiaste en goed opgeleide IT en Techniek medewerkers. De sleutel tot ons succes ligt in de persoonlijke aandacht voor onze collega’s en het feit dat je bij ons geen nummertje bent, maar een collega met wie we nauw in contact staan in goede én minder goede tijden. Daarbij hoort actieve en continue begeleiding om jouw ontwikkeling te bevorderen.Jouw eigen ontwikkeling staat bij igen centraal! We adviseren en faciliteren je graag bij het behalen van verschillende certificaten, maar laten je daarin volledig vrij. Wij zijn er namelijk van overtuigd dat deze ambitie vanuit jezelf moet komen en dat alleen jij het geschikte moment kunt bepalen om hiermee te starten. De combinatie van werkervaring, certificaten en een actieve en positieve werkhouding gaan er uiteindelijk voor zorgen dat je snel stappen maakt en voor je het weet door kunt groeien naar jouw uiteindelijke droombaan.
Work hard and have fun, dat is igen.
meer...
Naar vacature
Meer vacatures van Igen
Gerelateerde vacatures aan Servicedesk Medewerker
IT Servicedesk Medewerker Engineer
Inwork - Utrecht
Jouw rol Breng je IT-carrière naar nieuwe hoogten!Ben jij de IT Servicedesk Medewerker Engineer die we zoeken? In Utrecht hebben we een uitdagende rol voor jou. Als IT Servicedesk Medewerker Engineer sta jij klaar om - Volledige vacature bekijken
Skilled Servicedesk Medewerker
Inwork - Utrecht
Jouw rol Breng je IT-vaardigheden naar het volgende niveau en verover nieuwe digitale hoogtes! Ben jij de ervaren professional die technische vraagstukken moeiteloos kan oplossen en gebruikers met een glimlach ondersteunt? - Volledige vacature bekijken
Page Personnel - Utrecht
Toegevoegd 09/08/2024Ben je op zoek naar een nieuwe baan als Servicedesk medewerker?Reageer dan direct!Over onze klantJe komt te werken bij een grote projectorganisatie in omgeving Utrecht.FunctieomschrijvingHet beantwoorden - Volledige vacature bekijken
Inwork - Utrecht
Jouw rol Als Servicedesk Medewerker ben jij de steun en toeverlaat voor onze eindgebruikers op het gebied van IT. Door jouw rustige houding en communicatieve vaardigheden worden alle vraagstukken op de juiste manier - Volledige vacature bekijken