Secretary Plus - Eindhoven
Dit ga je doen Jij hebt oog voor detail en een natuurlijk talent om mensen op hun gemakt te stellen. Je vindt het heel leuk om een divers takenpakket te hebben en bent graag de spil binnen een organisatie. Voor een - Volledige vacature bekijken
Start nu als parttime office manager
Ben jij zeer ondersteunend en zoek je een veelzijdige functie? Word parttime office manager in Eindhoven en ondersteun een consultancybureau!
20 - 24 uur per week
Tussen €2.400 en €2.800 Per maand
Wat ga je doen?
Je gaat parttime aan de slag als office manager bij een consultancybureau in Eindhoven dat actief is in de logistieke sector. Jij zorgt ervoor dat de dagelijkse bedrijfsvoering soepel verloopt door zowel administratieve als facilitaire taken op te pakken. Je verwerkt facturen, beheert gegevens en ondersteunt de afdelingen Finance en HR. Daarnaast zorg je voor een prettige werkomgeving door de lunch te regelen en kantoorbenodigdheden op orde te houden.Je werkt 20 tot 24 uur per week en ontvangt een salaris tussen €2.400 en €2.800 per maand (o.b.v. 40 uur). Er is een reiskostenvergoeding en je kunt in overleg thuiswerken.
Hoe ziet je dag eruit?
- Invoeren en verwerken van facturen.
- Beheren van administratieve documenten en data entry.
- Verzorgen van de lunch en inkopen van kantoorbenodigdheden.
- Ondersteunen van de Finance & HR-afdelingen.
- Zorgen voor een efficiënte en georganiseerde werkomgeving.
Wie ben jij?
Jij bent gestructureerd en neemt graag initiatief. Je hebt oog voor detail en werkt nauwkeurig. Zowel administratieve als facilitaire taken pak je met plezier op. Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands en Engels en bent op zoek naar een parttime functie voor langere tijd.Wat wij bieden
- Een salaris tussen €2.400 en €2.800 per maand (o.b.v. 40 uur);
- Reiskostenvergoeding van €0,23 per km vanaf 10 km of een shuttle card;
- Flexibele werktijden en de mogelijkheid om deels vanuit huis te werken;
- Je komt direct op contract bij de opdrachtgever;
- Een veelzijdige functie met zowel administratieve als facilitaire verantwoordelijkheden.
Wat wij vragen:
- Minimaal mbo4 werk- en denkniveau;
- Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal;
- Je bent parttime beschikbaar voor een langere periode;
- Je hebt affiniteit met zowel administratieve als facilitaire taken.
Solliciteren
Ben jij de perfecte kandidaat voor deze vacature en voldoe je aan de eisen? Klik dan op de knop 'Solliciteer direct!' en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!Extra informatie
indebuurt
StatusOpen
Opleidingsniveaus
Middelbare school, MBO, HBO, Universiteit
Plaats
Eindhoven
Werkuren per week
20 - 24
Dienstverbanden
Parttime (overdag), Thuiswerk
Salarisindicatie
Tussen €2.400 en €2.800 Per maand
Verantwoordelijk voor
Verantwoordelijk voor administratieve en facilitaire ondersteuning binnen de afdelingen Finance en HR.
Gepubliceerd op
24-02-2025
Eindhoven
|
Administratieve vacatures
| Parttime (overdag) | Thuiswerk | Middelbare school | MBO | HBO | Universiteit
Solliciteer direct
Solliciteer direct
Dit kan al binnen twee minuten
Recruiter
Jeroen Vervoort, bereikbaar op tel.+31616051052
Stel een vraag
Recruiter
Jeroen Vervoort, bereikbaar op tel.+31616051052
Stel een vraag
Ontvang vergelijkbare vacatures in je mailbox
Vul in waar je vergelijkbare vacatures zoekt en vergeet je e-mailadres niet!Gerelateerde vacatures
Er zijn op dit moment geen vergelijkbare functiesmeer...
Opslaan en terug Naar vacature
Meer vacatures van StudentenWerk
Gerelateerde vacatures aan Start nu als parttime office manager
Parttime Medewerker Klantenservice
Start People - Eindhoven
Snel naar Ben je opzoek naar een parttime werk als medewerker klantenservice? Ben je communicatief sterk? Heb je affiniteit in Automotive sector? Lees dan verder!Als medewerker klantenservice ben jij het eerste aanspreekpunt - Volledige vacature bekijken
Secretary Plus - Eindhoven
Wil je carrière maken en jouw expertise als ervaren office manager breed inzetten bij diverse topbedrijven? Zoek je de uitdaging en afwisseling van interim opdrachten, maar dan met de financiële zekerheid van een vast - Volledige vacature bekijken
Secretary Plus - Eindhoven
Wil je carrière maken en jouw expertise als ervaren office manager breed inzetten bij diverse topbedrijven? Zoek je de uitdaging en afwisseling van interim opdrachten, maar dan met de financiële zekerheid van een vast - Volledige vacature bekijken
BBL 2/3 verkoopmedewerker parttime 18-32
Karwei - Geldrop
Als Verkoopmedewerker BBL klanten adviseren, verkoopgesprekken voeren, inzicht krijgen in de winkelprocessen binnen een bouwmarkt. Bij de GAMMA leer je het allemaal! Je werkt 18-32 uur per week, en je gaat 1 dag per 2 - Volledige vacature bekijken