Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.
Growth Marketeer Groei het aantal energie momenten met een FMCG product B2B E
Growth Marketeer | Groei het aantal energie momenten met een FMCG product! | B2B E-commerce | tot €57K | regio Utrecht
HomeDe vacature: Growth Marketeer
- Hou jij ervan om
werkend Nederland te voorzien van nieuwe energie
?- Wil jij met jouw growth mindset en skills de
pull strategie
van deze Nederlandse onderneming naar eenhoger niveau tillen
?- Durf jij risico’s te nemen om met de
performance
kanalen een goed resultaat te behalen?- Weet jij daarnaast als geen ander hoe je een goede customer journey neer zet en meer
conversies
behaalt?- En zoek jij daarbovenop een organisatie die naast commercieel ook graag bijdraagt aan sociale en duurzamere impact?
De organisatie: specialist in het leveren van energie, maar dan in de FMCG categorie
Wist je dat Nederlanders grote consumenten zijn van het product waarin jouw nieuwe werkgever is gespecialiseerd? Toen de oprichter van dit bedrijf keer op keer merkte dat dekwaliteit van dit FMCG product
toch vaak tegenviel, heeft hij de taak op zich genomen om hier verandering in te brengen.
De missie om verschillende mensen van energie te kunnen voorzien en hierin een positieve impact te maken staat centraal.
Kwalitatief goede producten en vooral een uitmuntende service
is waar jouw nieuwe werkgever zich mee onderscheidt van de concurrenten!
Deze innovatieve organisatie richt zich op de zakelijke markt, met onderscheid in verschillende sectoren binnen MKB. Het doel?
Meer dan 50.000 klanten voorzien van nieuwe ‘energie’ op de werkvloer!
Met jouw komst in het marketing team draag jij direct bij aan de groei van het aantal klanten en weet jij met jouw kennis en expertise goed in te spelen op de verschillende doelgroepen!
Bij jouw nieuwe werkgever krijg je de ruimte om
actief bij te dragen en strategisch mee te denken
, waarbij jouw ideeën echt worden gewaardeerd. Het bedrijf streeft naar langdurige klantrelaties, wat zorgt voor een stabiele en voorspelbare werkomgeving waarin diepgaande connecties kunnen worden gesmeed.
Daarnaast werk je samen met vooraanstaande partners, waardoor je toegang hebt tot de
nieuwste tools en technieken
in UX en performance marketing en dus alle ruimte hebt om innovatie ideeën tot werkelijkheid te brengen.
Wil jij naast het bijdragen aan langdurige klantrelaties ook
impact maken op duurzaamheid en goede doelen
ben je ook bij deze partij aan het juiste adres. De producten worden gerecycled of refurbished om een
eerlijke en ecologische voetafdruk achter te laten
. Daarnaast wordt er voor iedere klant die nieuwe energie krijgt €0,01 euro gedoneerd aan het goede doel, zodat ook de
minderbedeelden weer nieuwe energie krijgen
!
De groei van de online strategie is van grote waarde voor het bedrijf om meer impact te kunnen maken en daarom is jouw nieuwe werkgever op zoek naar de ‘it factor’.
Iemand die hen durft uit te dagen en mee te nemen in nieuwe innovatieve ideeën, do you have what it takes?
Lees gauw verder!
De rol: Growth Marketeer
Als de nieuwe Growth Marketeer is het aan jou om de huidige performance en groei strategie naar een hoger niveau te tillen. Samen met een externe consultant, die eerder al in jouw nieuwe rol heeft gezeten, lift je het basisniveau van het team verder omhoog om uiteindelijkdé growth expert van het team
te zijn!
In het huidige team is er genoeg kennis in huis om de ‘push’ kant van de ‘push and pull’ strategie te bemannen, maar is er juist op de
‘pull’ kant versterking
nodig
. Laat dat nou eens precies zijn waar jij, met
jouw skills in SEA én growth mindset
in bij kan dragen!
Samen met de zeer ervaren Head of Marketing bepaal je de korte- en lange termijn strategie voor performance marketing en optimaliseert de budget inzet. Door jouw
proactieve mindse
t weet je ook jouw
collega’s mee te nemen
in het opzetten van een goede ‘push and pull’ strategie.
Alle online advertising kanalen (SEA, Social, Video en Display) worden op dit moment al ingezet, maar hebben net als de website continue optimalisatie nodig.
Door middel van data-analyse ben je telkens weer opnieuw aan het kijken wat werkt en wat de meeste impact maakt
. Door out of the box te denken en innovatieve ideen te testen maak jij als Growth Marketeer direct impact op de
groei van (B2B)leads voor het sales team
of een hoger
conversieratio
. Hoe gaaf is dat?!
Wat we van je nodig hebben als Growth Marketeer:
- Minimaal
3-5 jaar ervaring
als Growth Marketeer, Digital Marketeer, Online Marketeer- Ervaring in performance kanalen:
SEA
(dikke pré), Social, Display, Video en CRO, CXO of UX- Toolkennis:
Meta, Linkedin, Google/DV360, GA4, GTM, VWO, Hotjar, Dynamics, PowerBI
- Aangezien de focus op
B2B klanten en lead generation
ligt is dat een handige ervaring om te hebben, maar de wil om hierin te groeien is ook goed!- Communicatieve vaardigheden, niet bang zijn om dingen uit te proberen en de skills om het team daarin mee te nemen!
Nederlandssprekend
Wat krijg je daarvoor terug?
- Een jaarsalaris tot
€57K incl. vakantiegeld obv 40 uur,
afhankelijk van je werkervaring- 24 vakantiedagen
- Pensioenregeling, reiskostenvergoeding, laptop en telefoon van de zaak en mogelijkheid om een fiets te leasen
Naar vacature
Meer vacatures van Finest People