Inloggen - Registreer  

Backoffice medewerker

Page Personnel - Utrecht
Verantwoordelijk voor het verwerken van administratieve taken binnen de backoffice; Ondersteunen van het team met het opstellen van contracten, huurdocumenten en andere vastgoedgerelateerde administraties; Communiceren met
- Volledige vacature bekijken
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.    

Backoffice Medewerker

Go Office - via Talent - Utrecht - 11-03-2025 Naar vacature  

Bedrijfsomschrijving Je komt te werken bij een toonaangevend adviesbureau voor overheden. Er wordt veelal op projectbasis gewerkt voor onder andere gemeenten, waterschappen en belastingsamenwerkingen. Ze zijn werkzaam in het brede werkveld van basisregistraties, belastingen, juridische procedures, werkprocessen en organisatieadvies. Het team bestaat uit 70 fijne collega's die samen werken op het mooie kantoor in Montfoort, bij de klant of vanuit huis. Een open en informele bedrijfscultuur is waar dit bedrijf zich hard voor maakt; naast hard werken zijn ook korte lijnen, werkplezier, fanatieke potjes tafeltennis, gezellige gezamenlijke lunches, vrijmibo's en "Snack Fridays" heel belangrijk! Ondanks dat er veel juridische thema's langskomen, lopen ze niet strak in pak en is de werksfeer informeel.  Functieomschrijving In de functie van Backoffice Medewerker ben je samen met een team van gezellige collega's in verschillende projecten verantwoordelijk voor de ondersteuning en uitvoering van de werkzaamheden op het gebied van belastingen en gegevensbeheer.  Je zal veel samenwerken met gemeentes en waterschappen, naast andere belastingsamenwerkingen. Je zal dus veel leren over de publieke sector!  Een greep uit jouw werkzaamheden: Binnen de applicaties van de overheid koppel je gegevens die relevant zijn voor de WOZ, BAG, BRK, BGT, etc.  Uitvoeren van gerichte controles op de volledigheid van geregistreerde objecten met behulp van bijvoorbeeld de basisregistratie Kadaster (denk aan het controleren van gegevens die WOZ-waardes van panden beïnvloeden, zoals de omvang, faciliteiten, etc.) Controleren van de consistentie met de BAG (Basisregistratie Adressen en Gebouwen); Het verwerken van data in de gemeentelijke (belasting)applicaties. Het uitlezen van data vanaf bouwtekeningen. Je wordt op alles ingewerkt, dus geen zorgen als je ergens nog geen specifieke ervaring mee hebt!  Functie-eisen Minimaal MBO werk- en denkniveau; 24 tot 40 uur in de week beschikbaar; Je hebt enige jaren ervaring in een administratieve functie; Je kunt nieuwe softwaresystemen snel eigen maken en kan overweg met het Office pakket; Je vindt het leuk om met data te werken, legt makkelijk verbanden en bent nauwkeurig; Je spreekt, leest en schrijft goed Nederlands; Bij voorkeur in het bezit van rijbewijs B en eigen vervoer (geen vereiste). Afhankelijk van jouw achtergrond en ambities zijn er op termijn ook verdere ontwikkelmogelijkheden binnen de organisatie. Arbeidsvoorwaarden Uiteraard wordt ervoor gezorgd dat je van alles bent voorzien wat je nodig hebt om jouw werk goed te kunnen uitvoeren. Daarnaast wordt het volgende aangeboden: Een prettige werkomgeving met veel mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen; Salaris tussen de €2.450 - €2.700 bruto per maand op fulltime basis; Bij een fulltime dienstverband heb je 30 vakantiedagen (waarvan er 2 aangewezen worden door de werkgever). Een thuiswerkvergoeding van € 2,35 netto per dag voor de dagen dat je vanuit huis werkt. Deelname aan een goed bedrijfspensioen; Een reiskostenvergoeding van € 0,23 netto plus € 0,07 bruto per kilometer. Als je op kantoor werkt, lunchen ze tussen de middag samen in de kantine (met verzorgde lunch!) Fijne collega’s waarmee je plezier hebt en leuke dingen doet zoals uitjes en wekelijkse Vrijmibo's. Onbeperkt deelnemen aan trainingen en masterclasses via het opleidingsplatform GoodHabitz; Een actieve personeelsvereniging die regelmatig activiteiten organiseert voor alle collega's. Sollicitatieprocedure Lijkt het je leuk om aan de slag te gaan als Backoffice Medewerker? Stuur een mail met je cv (en motivatie) naar danique@go-office.nl of solliciteer via onderstaand sollicitatieformulier! Bekijk HIER de andere vacatures van Go:Office. Voor meer info over deze vacature kan je contact opnemen met Danique van Houte via 0619803165. 

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Go Office

Gerelateerde vacatures aan Backoffice Medewerker

Backoffice medewerker (technisch)

Eminent Groep - Utrecht
Als backoffice medewerker ben jij het aanspreekpunt voor verschillende partijen, in de breedste zin van het woord; telefonisch, via de mail en eventueel via brieven. Zo heb je contact met de monteurs, maak je afspraken met
- Volledige vacature bekijken

Medewerker Backoffice

KamphorstPersoneel - Utrecht
Dit kun jij verwachten! Als Medewerker Backoffice bij onze opdrachtgever, een bedrijf dat actief is binnen de financiële dienstverlening, mag je de volgende voorwaarden verwachten: een fulltime bruto maandsalaris tussen €
- Volledige vacature bekijken

Medewerker Backoffice

Kamphorst Flex BV - Utrecht
Bedrijfsprofiel Onze opdrachtgever is een gedegen organisatie binnen het vastgoedbeheer met 48 medewerkers in dienst. Er heerst een no-nonsense, hardwerkende en collegiale sfeer. Het team bestaat momenteel uit 8
- Volledige vacature bekijken

Backoffice Service Medewerker

WaW Jobs - Utrecht
Als Backoffice Service Medewerker ben jij de steun en toeverlaat van het serviceteam. Je ondersteunt de binnendienst met diverse werkzaamheden en zorgt ervoor dat klanten de juiste onderdelen ontvangen. Er zijn een aantal
- Volledige vacature bekijken