Voordeeluitjes.nl - Amstelveen
Wij geloven dat het succes van Voordeeluitjes.nl afhangt van de mate waarin de website aansluit bij de wensen en behoeften van onze doelgroep. De CRO Specialist is binnen het E-commerce team de drijvende kracht achter het - Volledige vacature bekijken
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.
CRO Specialist Travel High-end B2C Salaris tot 59K
CRO Specialist | Travel | High-end B2C | Salaris tot €59K | Amsterdam
- Wil jij werken bij een echte
travel expert
die zich door haar niche focus onmisbaar heeft gemaakt in de markt?- Wil jij met jouw kennis en ervaring zorgen dat deze organisatie grote stappen in haar
digitale transformatie
zet?- Wil jij
volledige vrijheid en verantwoordelijkheid
om ervoor te zorgen dat deCRO structuur
goed wordtopgezet
en hiermee de conversies flink verhogen?- En lijkt het jou gaaf om naast CRO werkzaamheden ook vanuit
UX en web-ontwikkeling
oogpunt een steentje bij te dragen?Ja? Klinkt interessant? Lees dan verder, dit is voor jou!
Jouw nieuwe werkgever: een Travel partij die al sinds jaar en dag specialist is in het organiseren van high-end reizen binnen Europa!
Deze organisatie bestaat inmiddels al ruim 50 jaar en is eenechte specialist in het verzorgen van high-end reizen binnen Europa en een twee mooie bestemmingen daarbuiten
.
Juist doordat zij vanaf de start een specifieke focus hebben zijn ze nu al jaren een echte specialist én marktleider. Dit is dan ook de reden dat ze al tientallen keren prijzen hebben gewonnen en zijn
uitgeroepen tot beste reisorganisatie
!
Jouw nieuwe werkgever heeft op dit moment 50+ werknemers, waarvan best wel wat van jouw nieuwe collega’s al een lange tijd bij het bedrijf werken. Dat kan maar 1 ding betekenen; eenmaal binnen wil je nooit meer weg!
Jouw team bestaat uit 10 collega’s (inclusief jijzelf) in Nederland en je werkt samen met het IT team waarvan er ook nog 3 developers in het buitenland wonen.
Samen zijn jullie
verantwoordelijk voor de ontwikkeling en verbetering van het e-commerce platform, met 1 mooi doel voor ogen: meer conversies!
Het moederbedrijf van jouw nieuwe werkgever heeft haar kansen verspreid, dat wil zeggen dat ze niet alleen in Travel zitten, maar ook daarbuiten actief zijn.
Hierdoor heeft deze reisorganisatie zich tijden COVID-19 goed kunnen voorbereiden op een post COVID-19 strategie. Alles klaarzetten, door ontwikkelen, en klaargemaakt voor de stilte naar de storm.
Daarnaast heeft dit bedrijf een
zeer grote focus op productontwikkeling
. Steeds nieuwe bestemmingen toevoegen, met nieuwe reizen en belevingen. Een team van Travel experts is hier continue mee bezig.Hierdoor hebben zij altijd een
uniek aanbod dat je nooit bij een platform zoals Booking.com zal tegenkomen.
Verder gaan zij naar een
hybride manier
van werken. Post COVID-19 gaan zij terug naar maximaal drie dagen op kantoor en de rest vanuit huis.CRO Specialist | Amsterdam
Dat jouw nieuwe werkgever goed is in wat ze doen dat spreekt eigenlijk wel voor zich. Toch liggen er voor jou als de nieuweCRO Specialist heel veel kansen klaar om aangepakt te worden
.
Op dit moment is er namelijk nog niet bijzonder veel op het gebied van data-gedreven CRO gedaan, des te meer uitdaging voor jou dus!
Als CRO Specialist ben jij verantwoordelijk voor op dit moment twee verschillende websites en krijg je de
vrijheid om jouw visie op CRO toe te splitsen bij het opzetten van de juiste structuur en roadmap
.
Je
duikt de data in
om te zien waar de bottlenecks zitten en door die bottlenecks te analyseren kun jij jouw
eigen input geven voor nieuwe website functies
om zo de
conversies te verhogen
en
gebruikerservaring
te verbeteren.
Dit doe je niet helemaal in je uppie, maar in samenwerking met het IT team en inhouse developers. Hier komt jouw ervaring met web-ontwikkeling dus goed van pas.
Ja, je leest het goed – als CRO Specialist bij deze organisatie is er ook
op het gebied van web-ontwikkeling
veel te behalen.
Denk bijvoorbeeld aan de ontwikkeling van een realtime-booking systeem waarbij de koppeling van verschillende databases komt kijken.
Nogmaals, dit hoef je niet alleen te doen want het koppelen van databases kan een developer beter oppakken – maaar met jouw ervaring in
CRO, web-ontwikkeling en liefde voor UX design
weet jij deze ontwikkeling in de juiste banen te leiden!
Wat hebben we van je nodig?
- Minimaal
3 jaar werkervaring in een CRO
, e-commerce of online marketing omgeving- Ervaring met
web-ontwikkeling en introduceren van nieuwe functies
- Kennis van
Google Analytics, Google Tag Manager, Google Optimize
UX-ervaring
? Dikke pré!- Pro-actieve houding
- Ervaring met
agile
werken is een préWat krijg je hiervoor terug?
- Salaris tot
€59K
, afhankelijk van je ervaring- 24 vakantiedagen en 6,5 ADV
Pensioenregeling
Flexibel
werken, 3 dagen kantoor 2 dagen thuismeer...
Naar vacature
Meer vacatures van Finest People
Gerelateerde vacatures aan CRO Specialist Travel High-end B2C Salaris tot 59K
Sparkling People - Amsterdam
Aan de slag als CRO Specialist in AmsterdamAls CRO specialist ben je continu aan de slag om het beste te halen uit websites, tests te draaien en kansen te spotten. Onze klant is een full-service online marketing bureau met - Volledige vacature bekijken
Mediabrands - Amsterdam
Word jij enthousiast van het opzetten van experimenten met een groot bereik? En vind je het ook leuk om succesvolle testen verder uit te rollen in strategische projecten? Dan is dit dé functie voor jou! De functie is - Volledige vacature bekijken
Conversion rate optimization (CRO) manager 9 months ...
Philips - Amsterdam
JOB DESCRIPTION Job TitleConversion rate optimization (CRO) manager 9 months contractJob DescriptionIn this exciting role you will lead efforts to increase website conversion rates. You will analyze user behavior, identify - Volledige vacature bekijken
DPG Media - Amsterdam
Amsterdam - Het zoeken en kopen van een auto is voor de ene persoon een leuke zoektocht, terwijl voor andere mensen het een moeizaam proces is. Met de verschillende platforms van Automotive MediaVentions spelen we in op de - Volledige vacature bekijken