Inloggen - Registreer  

Management assistent / secretaresse FWG

Werkenvoorphiladelphia.nl - Amersfoort - 22-02-2025 Naar vacature  

Management assistent / secretaresse Amersfoort

Management assistent / secretaresse Amersfoort

Ben jij degene die het werkleven van onze directeur Finance & Control (F&C) het team F&C op rolletjes laat lopen?
Voor de ondersteuning van de directeur F&C zijn we per direct op zoek naar een
Management assistent
/ secretaresse
voor minimaal 28 uur per week, in Amersfoort en thuiswerkend.

Wat ga je doen?

Met jouw relevante werkervaring heb jij natuurlijk al een aardig idee hoe jij deze functie zal moeten invullen, maar we nemen we je toch graag even mee in de werkzaamheden die bij deze functie horen. Als management assistent ondersteun je de directeur F&C. Jij bent hét aanspreekpunt, jongleert met complexe agenda's, tovert afspraken en vergaderingen tevoorschijn alsof het niets is en zorgt dat alle info altijd up-to-date en bij de hand is. Van agendabeheer tot het maken van het verslag, jij houdt ervan het initiatief te nemen en mooie resultaten te boeken. Uiteraard weet je heel goed om te gaan met vertrouwelijke informatie.

Daarnaast ben jij de verbinder als het gaat om alle informatie voor de teams F&C, het MT en de diverse medezeggenschaporganen (Onderdeelscommissie, Regionale Familieraad en Cliëntenraad) op tijd beschikbaar te hebben. Ook zorg je dat de uitgaande F&C-documenten voor vergaderingen met in -en externen er goed uit zien en op tijd worden aangeboden.

Je werkt op ons Servicekantoor in Amersfoort. Daarnaast kun je deels vanuit huis werken. Het Servicekantoor in Amersfoort ligt op 10 minuten lopen van station Amersfoort, maar ook het parkeren van je auto hebben we op korte afstand goed voor je geregeld.

Ben je een goede planner, praktisch ingesteld en denk je in oplossingen? Reageer dan snel!

Wie ben jij?

  • Je hebt een mbo+ werk- en denkniveau en je hebt een aantal jaren relevante ervaring als management assistent;
  • Je bent organisatorisch sterk en weet uitstekend prioriteiten te stellen en je behoudt te allen tijd het overzicht;
  • Je bent collegiaal, flexibel en positief ingesteld en je beweegt je gemakkelijk tussen verschillende groepen;
  • Vanzelfsprekend ben je integer en discreet als het gaat om vertrouwelijke gegevens;
  • Je hebt een belangrijke rol tijdens diverse vergaderingen. Je maakt hiervan heldere en beknopte verslagen en draagt daardoor bij aan het overzichtelijk vastleggen van besproken onderwerpen en genomen beslissingen. Ook ben je verantwoordelijk voor het georganiseerd en toegankelijk houden van belangrijke documenten en rapporten, zowel in fysieke als digitale vorm;
  • Je speelt een sleutelrol in het ondersteunen van de directeuren en coördineert de daaraan gerelateerde acties. Met jouw brede blik en uitstekende organisatorische vaardigheden ben je verantwoordelijk voor het soepel verlopen van de dagelijkse gang van zaken en anticipeer je op toekomstige behoeften en uitdagingen;
  • Je beheert de agenda nauwkeurig, waarbij afspraken, vergaderingen en evenementen zorgvuldig worden gepland en gecoördineerd.

Dit krijg je van ons

  • Een brutosalaris conform de
CAO Gehandicaptenzorg
van minimaal € 2.727,- en maximaal € 3.678,- (FWG 40) bij een fulltime dienstverband, gebaseerd op je ervaring en opleiding;
  • Vakantiegeld én een dertiende maand;
  • Reiskostenvergoeding, pensioenregeling en een vergoeding voor als je thuiswerkt;
  • Een fijne combinatie van werken op kantoor en vanuit huis;
  • Veel vakantie- en balansuren en faciliteiten om gezond en fit te blijven: van mindfulness tot coaching, nét wat bij je past of wat je nodig hebt. Want dit werk vraagt energie van je. En dat kun je alleen maar goed doen, als je zelf ook lekker in je vel zit;
  • Heel veel trainingen in onze eigen leerhuis, waarmee je elke dag jezelf naar wens mag uitdagen en een beetje beter wordt;
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Werkenvoorphiladelphia.nl
Meer Management assistent secretaresse FWG vacatures