Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.
Payroll Specialist/HR Medewerker
Payroll Specialist/HR Medewerker
vind je het interessant om bij te dragen aan het optimaliseren van de ‘employee journey’ van onze medewerkers. Een belangrijk onderdeel daarvan is een vlekkeloos en efficiënt verloop van de salarisbetalingen
voor alle Deli Home bedrijven.
Deli Home heeft in Gorinchem een vacature voor een
Payroll Specialist/HR Medewerker
32-40 uur per week
Je maakt deel uit van het HR Team, bestaande uit 11 HR professionals, waarmee je intensief samenwerkt vanuit het hoofdkantoor in Gorinchem.
Daar zijn we elke dag bezig met het verbeteren van de medewerkersbetrokkenheid. Dit doen we door al onze processen en ons beleid vanuit het perspectief van de medewerkers steeds weer onder de loep te nemen en te optimaliseren. We zorgen ervoor dat alle informatie transparant, duidelijk, plezierig en beschikbaar is. Als Payroll Specialist/HR Medewerker ben je een onmisbare schakel in dit team. Jouw input en ideeën worden enorm gewaardeerd.
Wat maakt jou de perfecte kandidaat?
- Je bent een sociale en betrokken teamplayer met een servicegerichte instelling en vindt het leuk om bijdrage te leveren aan de verdere professionalisering van het HR Team
- Je hebt een proactieve houding en vindt het leuk om mee te denken en initiatief te nemen
- Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel en kunt goed werken onder tijdsdruk
- Je hebt affiniteit met het HR vakgebied en wilt je daar verder in ontwikkelen
- Je vindt het leuk om processen te verbeteren en gaat daar ook mee aan de slag.
- Je werkt samen met de Manager Compensation & Benefits en de andere HR professionals
- Je bent eerste aanspreekpunt voor externe partijen en interne klanten
- Je helpt bij het opstellen van management overzichten/rapportages
- Je bent verantwoordelijk voor de uitvoering en afhandeling van de administratieve HR processen in ons personeelssysteem (AFAS)
- Je verwerkt wijzigingen in de wet- en regelgeving en verslaglegging in onze systemen en contracten
- Het invoeren en controleren van loonmutaties en salarisspecificaties in AFAS
- Controleren en bijhouden van de verschillende werkgevers en werknemers verzekeringen
- Controleren en tijdig indienen van de aangifte loonheffingen
- Controleren en bijhouden van meerdere CAO’s en toepassing van de juiste gegevens
- Controleren en tijdig indienen van verschillende pensioengegevens en/of SPAWW.
Wat heb je nodig?
- Minimaal afgeronde MBO opleiding/HBO werk- en denkniveau
- Je hebt een (bijna) afgeronde relevante opleiding
- Je hebt enkele jaren ervaring als salarisadministrateur
- Je bent communicatief sterk, zowel in de interactie met anderen als schriftelijk
- Je bent een teamspeler die op meerdere niveaus kan schakelen, van werkvloer tot directie
- Je bent goed en ervaren in het gebruik van MS Office en AFAS
- Je hebt een goede spreek- en schrijfvaardigheid in het Nederlands en Engels.
- Een dynamische werkomgeving met een informele werksfeer
- Je kunt deel gaan uitmaken van een leuk HR-team met vrolijke enthousiaste en leergierige collega’s
- Als jij vindt dat we zaken slimmer en beter kunnen doen krijg je alle kans om die veranderingen zelf door te voeren
- Voldoende gelegenheid en vrijheid voor persoonlijke groei en -ontwikkeling
- Een goed salaris en een marktconform secundair arbeidsvoorwaardenpakket met aantrekkelijke personeelskortingen.
Deli Home is een innovatief en toonaangevend bedrijf in de productie en verkoop van producten voor woningverbetering, met veel expertise van het houtmeesterschap. Nog steeds streven we naar groei en blijven we leren. Als de "digitale timmerfabriek van Europa" zijn we net zo gepassioneerd over houtbewerking als over digitaal gemak en personalisatie. Ons doel daarbij is om toegankelijk te zijn voor iedereen, van klussers tot aannemers, retailers en architecten.
meer...
Naar vacature
Meer vacatures van Deli Home
Meer Payroll Specialist HR Medewerker vacatures