Tijdelijk administratief medewerker
Unique - Amsterdam
Als tijdelijk administratief medewerker ben je verantwoordelijk voor het beheren van de mailbox en het wegwerken van een achterstand. Dit omvat het beantwoorden van e-mails met behulp van standaard sjablonen, het verwerken - Volledige vacature bekijken
Tijdelijk administratief medewerker
Op zoek naar een tijdelijke uitdaging als administratief medewerker in Amsterdam? Kom het team versterken en zorg voor een vlotte administratie!
Dit kan al binnen twee minuten
32 uur per week
Tussen €20,00 en €24,95 per uur
Wat ga je doen?
Ben jij een administratieve allrounder met technisch inzicht en weet jij altijd het overzicht te bewaren? Dan hebben wij dé uitdaging voor jou! Word tijdelijk administratief medewerker in Amsterdam voor de afdeling Mutatie & Onderhoud binnen een wooncoöperatie. Twee maanden lang, zorg jij ervoor dat het administratieve werk weer op rolletjes loopt.Op deze afdeling is er genoeg te doen
Vooral op administratief en uitzoekwerkgebied. Door gaten in de planning is er een achterstand ontstaan in het verwerken van offertes. De inspecties gaan prima, maar de administratieve kant kan wel wat extra handen gebruiken. En daar kom jij in beeld! Je ondersteunt de Kwaliteitsregisseur Mutatie & Onderhoud met verschillende admin taken en springt hier en daar bij waar nodig. Denk aan het verwerken van offertes, het structureren van gegevens en het creëren van overzicht in lopende dossiers. Jij herkent de rode draad en legt verbanden, zodat de afdeling weer in controle komt.Ze zoeken iemand die handig is met systemen en moeiteloos schakelt tussen verschillende taken.
Je hebt technisch inzicht, werkt gestructureerd en weet precies hoe je informatie op de juiste manier verwerkt. Ervaring met ERP-systemen en het Office-pakket is een dikke plus. Daarnaast ben je flexibel en taakgericht, je ziet waar het werk ligt en pakt het op zonder te twijfelen.Wat wij bieden
- Salaris tussen €20,00,- en €24,95,-;
- Een inspirerende werkplek waar samenwerking en vertrouwen centraal staan.
- Tijdelijke functie voor 2 maanden;
- De kans om te werken voor een maatschappelijke organisatie;
- Een veelzijdige rol met verschillende verantwoordelijkheden!
Wat wij vragen:
- Minimaal een diploma mbo niveau 4;
- Je bent beschikbaar voor 32 uur;
- Je bent technisch aangelegd;
- Ervaring met ERP- en Office-pakketten is een pre.
Solliciteren
Ben jij de perfecte kandidaat voor deze vacature en voldoe je aan de eisen? Klik dan op de knop 'Solliciteer direct!' en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!Extra informatie
StatusOpen
Opleidingsniveaus
Middelbare school, MBO, HBO
Plaats
Amsterdam
Werkuren per week
32
Dienstverbanden
Fulltime (startersfunctie), Parttime (overdag)
Salarisindicatie
Tussen €20,00 en €24,95 per uur
Verantwoordelijk voor
Je ondersteunt de Kwaliteitsregisseur Mutatie & Onderhoud met verschillende admin taken en springt hier en daar bij waar nodig.
Gepubliceerd op
11-03-2025
Amsterdam
|
Administratieve vacatures
|
ICT vacatures
|
Vacatures administratief medewerker
|
Vacatures systeembeheerder
| Fulltime (startersfunctie) | Parttime (overdag) | Middelbare school | MBO | HBO
Solliciteer direct
Recruiter
Brechje Aarts, bereikbaar op tel.+31 6 57543824
of
+31657543824
Stel een vraag
In het kort
Amsterdam32 uur per week
Tussen €20,00 en €24,95 per uur
Middelbare school, MBO, HBO
Ontvang vergelijkbare vacatures in je mailbox
Vul in waar je vergelijkbare vacatures zoekt en vergeet je e-mailadres niet!Gerelateerde vacatures
Er zijn op dit moment geen vergelijkbare functiesmeer...
Opslaan en terug Naar vacature
Meer vacatures van YoungCapital
Gerelateerde vacatures aan Tijdelijk administratief medewerker
Administratief medewerker (0,6-0,8 FTE Tijdelijk)
Zonova - Amsterdam
We staan midden in de gemeenschap en zijn verbonden met de buurt, ouders en scholen. Zo leren we van en mét elkaar, en creëren we samen nieuwe kansen. Vol vertrouwen en positiviteit dragen we bij aan wie jij bent als - Volledige vacature bekijken
Unique - Amsterdam
Wat ga je precies doen Het verwerken van documenten, facturen en andere administratieve gegevens; Ondersteuning bieden bij het opstellen en bijhouden van rapportages; Zowel telefonisch als per e-mail klanten en leveranciers - Volledige vacature bekijken
Interim administrateur (ingevuld)
WaW Jobs - Schiphol
Voor de financiële afdeling zijn we op zoek naar een Financieel administratief medewerker die het team tijdelijk komt versterken. De werkzaamheden bestaan voornamelijk uit; Voorbereiden periodieke financiële rapportages - Volledige vacature bekijken
Administratief medewerker Bank
ASA Talent - Diemen
Wat je gaat doen Als Administratief Medewerker bij deze onderneming speel je een cruciale rol in het up-to-date houden van klantgegevens binnen het domein van Know-Your Customer (KYC) en Customer due Diligence (CDD). Je bent - Volledige vacature bekijken