Medior Marketing Data Scientist
CareerValue B.V. - Utrecht
De Functie: Het is een vereiste dat je minimaal 3 jaar ervaring hebt in het vak als Data Scientist, Data Analist of Marketing Intelligence Analist. Bij de functie hoort een auto van de zaak bij en een all you can train - Volledige vacature bekijken
Marketing Data Analist
Functie omschrijving
Voor mijn Orangevalley ben ik op zoek naar een Marketing Data Analist.Wat wordt jouw rol binnen projecten bij OrangeValley:
Bij OrangeValley zijn ze toegewijd aan het helpen van klanten bij het begrijpen van online conversies en het optimaliseren van digitale marketingcampagnes. Als Data Intelligence Consultant (Google Stack) speel je een sleutelrol in het analyseren van grote datasets met behulp van tools zoals BigQuery en GA4. Je werkt nauw samen met klantenteams om waardevolle inzichten te bieden en datagestuurde strategieën te formuleren. Expertise in campagneresultaten, journey-analyses en klantsegmentaties is essentieel voor het succesvol uitvoeren van projecten voorklanten
zoalsGaragePark, Heineken Experience en CameraNu
.In de steeds veranderende wereld van data-analyse werken ze ook nauw samen met klanten om analyses uit te voeren op hun 1st party data. Deze analyses leiden tot scherpere klantsegmentaties en audiences, waardoor ze doelgerichte marketingactivatieprogramma's kunnen ontwikkelen, je ondersteunt hierbij marketingconsultants. Kortom, je bent de brug tussen data en strategie, waardoor jullie blijven excelleren in digitale marketing.
Wat je gaat doen:
- Uitvoeren van diepgaande data-analyses met behulp van Google BigQuery en andere analyse tools
- Ontwikkelen van op maat gemaakte rapportages en dashboards voor klanten
- Uitvoeren van journey-analyses om te bepalen welke audiences het relevantste zijn voor specifieke campagnes
- Samenwerken met klantenteams om de data-infrastructuur te optimaliseren
- Creëren van klantsegmentaties en ontwikkelen van voorspelmodellen en forecasting-analyses
- Identificeren van trends en kansen voor datagestuurde besluitvorming
- Adviseren van klanten over de implementatie van effectieve data strategieën.
Wat zoeken zij in jou?
- Je hebt HBO/WO werk- en denkniveau. En een opleiding gevolgd op het gebied van bijvoorbeeld marketing, informatica, computerwetenschappen, data engineering of een gerelateerd vakgebied
- Je hebt minimaal 2 jaar ervaring op het gebied van marketingdata. Je hebt ervaring met verschillende tools en technieken zoals Google Cloud (GA4, BigQuery) en LookerStudio, maar ook ervaring met het uitvoeren van webanalyses
- Je bent bekend met datawarehousing en datamodellering
- Je bent analytisch, proactief en een enthousiaste teamplayer
- Goede Nederlandse communicatievaardigheden en consultancy vaardigheden om een waardige sparringpartner te zijn voor je collega’s en klanten
- Een gezonde dosis ambitie en je vindt het leuk om opgedane kennis en ervaring te delen met je collega's.
Bedrijfsprofiel
OrangeValley is een vooraanstaanddata-analysebureau
dat zich specialiseert in het leveren van innovatieve oplossingen aan diverse klanten, waaronder gerenommeerde namen als Van der Valk, GaragePark, CameraNu en de Heineken Experience. Het team van getalenteerde professionals streeft ernaar om gegevens om te zetten in strategische inzichten en waarde voor de klanten te creëren.
Waarom werken bij OrangeValley iets voor jou is!
Zij zijn eendata-gedreven
club met de focus op
innovatie
en groei in ons vakgebied. Wat we anders doen is dat we de laatste ontwikkelingen in ons vak zo snel mogelijk bij onze opdrachtgevers toepassen. Die innovatie betekent dus ook constante ontwikkeling in kennis en groei van het team. Ze werken doorlopend aan de cultuur in de organisatie, want uiteindelijk zijn het de mensen die het verschil maken.De opdrachtgevers waarvoor je aan de slag gaat variëren sterk, van bekende e-commerce platformen als die van
Ajax en Hunkemöller
en websites als
Rijkswaterstaat en Centraal Beheer.
Samen gaan we altijd voor het best haalbare resultaat.
Natuurlijk is er naast werk ook altijd ruimte voor een dolletje en om gezellig bij te kletsen met collega’s. Voeg jouw guilty pleasures toe aan de Sonos playlist (of geniet van hun slechte muzieksmaak), schuif aan bij de gezamenlijke lunch en versla je collega’s met een potje tafeltennis, Fifa of een van hun bordspellen. Het gezellige team ontvangt je met open armen en ze creëren samen graag de leukste herinneringen!
Zij bieden
- Aantrekkelijk Salaris: Bij OrangeValley bieden ze een competitief salaris van € 3.200,- en € 4.800,- bruto per maand, afhankelijk van jouw kennis en ervaring
- Flexibele Werkmogelijkheden: Zorg voor een goede work-life balans met flexibele werktijden en de keuze om hybride te werken, of het nu op hun kantoor in Breukelen, bij de klant of thuis is. Daarnaast regelen zij dagelijks een gezonde lunch voor jou
- Goede Secundaire Arbeidsvoorwaarden: Onze secundaire arbeidsvoorwaarden omvatten een reiskostenvergoeding van 30 cent per kilometer of een NS Businesscard, een premievrije pensioenregeling, 26 vakantiedagen per jaar en direct een vast contract
- Werken in een team van Professionals: Je maakt deel uit van een team van 65 professionals in marketing, techniek, data en UX
- Persoonlijke Ontwikkeling: OrangeValley moedigt je groei aan door coaching en op maat gemaakte opleidingsmogelijkheden die aansluiten bij jouw ambities. Je krijgt de ruimte om te blijven groeien
- Innovatie als drijfveer: ze geven je volop de ruimte om te werken aan baanbrekende innovaties binnen jouw vakgebied
- Leuke Partnerships: Bij OrangeValley hebben we verschillende partnerships, waaronder Premier Google Partner en partner van SEMrush. Hierdoor kun je profiteren van hun partnernetwerk en krijg je toegang tot de nieuwste tools en technologieën
- Veilige Werkomgeving: Bij OrangeValley creëren ze een veilige en ondersteunende werkomgeving, gebaseerd op openheid, vertrouwen en verantwoordelijkheid. Hier krijg je de ruimte om te experimenteren en van fouten te leren.
Welke uitdagingen bieden ze je verder:
Kennis- en productontwikkeling
Zij vinden het belangrijk om voorop te blijven lopen op gebied van data & analytics. Dit doen ze door veel tijd te besteden aan productontwikkeling. Vanuit je eigen interesse blijf je op de hoogte van de grote veranderingen in data. Jij bent ook niet bang om deze info te delen met je collega’s.Begeleiding teamleden
Naast dat je zelf actief bent met het beheer van je eigen klanten, help je ook je startende collega’s met het leren van het vak. Je staat open voor vragen en deelt proactief verbeterpunten voor de diensten.Trainingen
Ook verzorg je data training voor de klanten, inhouse of op universiteiten. Tijdens deze trainingsdag neem je de deelnemers mee in je enthousiasme en expertise rondom de inzetbaarheid van data, zodat ze zelf aan de slag kunnen.Spreken op de mooiste events
Als je het leuk vind om kennis te delen is het ook mogelijk om te spreken op verschillende grote events zoals Data & Analytics Summit of één van hun eigen events.meer...
Opslaan en terug Naar vacature
Meer vacatures van Talent Relations
Meer Marketing Data Analist vacatures
Gerelateerde vacatures aan Marketing Data Analist
Commercial/Sales Business Analist
Dr. Oetker / Cameo - Utrecht
16 dagen geleden - Volledige vacature bekijkenCommercial/Sales Business Analist
Dr. Oetker / Cameo - Utrecht
1 uur geleden - Volledige vacature bekijkenBusiness Analist ( 38 uur per week)
Bastion Hotel Groep - Utrecht
De functie van Business Analist bij Bastion Hotels Je helpt bij het bepalen van budgetten en het voorspellen van resultaten Je maakt rapportages en dashboards voor het creëren van inzicht voor de verschillende stakeholders - Volledige vacature bekijken