Inloggen - Registreer  

Administratief Commercieel Medewerker

Olympia - Harderwijk
Bedrijfsomschrijving Onze opdrachtgever is een dynamisch bedrijf en zit gevestigd in Harderwijk. Onze opdrachtgever is goed te bereiken vanuit: Zeewolde, Lelystad, Dronten, Ermelo en Putten. Functieomschrijving Als
- Volledige vacature bekijken
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.    

Commercieel administratief medewerker - Yacht

Yacht - via Monsterboard.nl - Amersfoort - 20-02-2020 Naar vacature  

Functieomschrijving

Werken bij BMC is werken aan het verbeteren van de publieke sector in brede zin. Zo werken wij onder andere samen met gemeenten, onderwijsinstellingen, woningcorporaties en zorginstellingen. Onze betrokken adviseurs zetten zich dagelijks in in het belang van de inwoner, de cliënt en de leerling. Wij onderscheiden ons door strategisch advies nadrukkelijk aan uitvoering te koppelen. Onze maatschappelijke betrokkenheid komt tot uiting in oplossingen die er ook echt toe doen voor de mensen voor wie we het doen. Dit doen wij samen met de opdrachtgever, maar ook samen met onze collega’s. Betrokken bij elkaar houdt ons scherp, we werken continu aan onze maatschappelijke relevantie en we maken de stap naar verdere ontwikkeling. Sinds 2017 is BMC, samen met

, onderdeel van de Yacht Group. Yacht Group richt zich op het professionals segment onder de vlag van Randstad Groep Nederland. BMC bestaat uit: Advies en onderzoek, Implementatie (detachering) en PublicSpirit (searchbureau topkader).

Voor ons kantoor in
Amersfoort
zijn wij op zoek naar een enthousiaste en flexibele
commercieel administratief
medewerker
op onze afdeling Commerciële binnendienst
voor
32 uur
per week
(werkdagen: maandag, dinsdag, woensdag en vrijdag).

Waar werk je?

In december 2019 zijn we verhuisd naar ons nieuwe pand in Amersfoort. Een open en modern ingericht kantoor, waar we volgens de principes van het flexwerken zorgen voor onderlinge verbinding. De Commerciële Binnendienst (CBD) bestaat uit 21 collega’s die zich met uiteenlopende taken bezig houden binnen de salesketen. CBD Marktplaatsen bestaat uit 3 collega’s die de schakel vormen tussen de inhuurdesks en BMC. Als administratief ondersteuner zet je vacatures uit die wij ontvangen via diverse marktplaatsorganisaties (inhuurdesks) binnen de BMC organisatie. Jij bepaalt aan de hand van een schema of de vacatures van de inhuurdesks door BMC ingevuld kunnen worden. Daarna zet je de vacatures uit binnen de BMC organisatie met de bijbehorende documentatie en/of vacatureomschrijvingen. Indien er een kandidaat beschikbaar is bied jij deze, na controle van de aanbieding, vervolgens aan bij de inhuurdesk d.m.v. het uploaden van het cv en andere gevraagde documenten.

Wat ga je doen?

Verzorgen van het administratieve proces van A t/m Z (aannemen aanvraag, beoordelen, uitzetten naar juiste unit, aanbieden van kandidaat bij de inhuurdesk).

beoordelen of de kandidaat die aangedragen wordt door de accountmanager past op de aanvraag, bij geen 100% match wordt er niet aangeboden bij de inhuurdesk.

Bewaken/coördineren van reactie- en doorlooptermijnen.
Verzorgen administratie afhandeling inhuurproces (dossiers complementeren en archiveren, rapportages).
Telefonische vraagbaak voor (account) managers over inhuurdesk gerelateerde vraagstukken

Over jou

Jij hebt minimaal een afgeronde MBO-opleiding en enkele jaren ervaring in een vergelijkbare functie. Het betreft een functie waarin snel schakelen cruciaal is. Daarnaast vind je het leuk om een coördinerende rol te vervullen en deadlines te bewaken. Een goede dienstverlening leveren is je drijfveer, je bent administratief aangelegd en uiterst accuraat. Je stelt bij een hoge werkdruk de juiste prioriteiten met het resultaat voor ogen en blijft hierbij in control. Meerdere zaken tegelijkertijd oppakken en coördineren is voor jou geen enkel probleem. Jij beseft dat je daarbij snel moet handelen waarbij je de juiste communicatie gebruikt. Je hebt ruimschoots ervaring met tekstverwerkings- en spreadsheetprogramma’s (bij voorkeur Google en MS-Office) en vindt snel je weg in informatiesystemen. Daarnaast pas je je makkelijk aan (extra werken of ruilen werkdag) en heb je een collegiale instelling. 

Waarom BMC?

BMC ondersteunt de publieke sector bij het oplossen van complexe opgaven en capaciteitsvraagstukken. In de zoektocht naar antwoorden en oplossingen toont BMC zich een inspirerende, vernieuwende en daadkrachtige partner. BMC (Implementatie) is hét detacheringsbureau voor de publieke sector. Iedere dag werken wij aan de ontwikkeling van onze mensen. Met daadkrachtige ondersteuning en een stevige basis aan expertise zetten meer dan 800 beleidsadviseurs en interim-medewerkers van BMC op tal van disciplines zich in voor onze opdrachtgevers om een betekenisvolle bijdragen te leveren aan de publieke sector van nu en straks.

Dit bieden we jou

professionele en inspirerende collega’s om mee samen te werken
aandacht voor je ontwikkeling en de mogelijkheid voor het volgen van trainingen
een bruto maandsalaris op basis van jouw werkervaring 
25 vakantiedagen en 8,5% vakantietoeslag
Een benefitbudget
Bonusregeling op basis van bedrijfsresultaat
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Yacht
Meer Commercieel administratief medewerker vacatures

Gerelateerde vacatures aan Commercieel administratief medewerker - Yacht

Administratief Commercieel Medewerker

Olympia - Harderwijk
Bedrijfsomschrijving Onze opdrachtgever is een dynamisch bedrijf en zit gevestigd in Harderwijk. Onze opdrachtgever is goed te bereiken vanuit: Zeewolde, Lelystad, Dronten, Ermelo en Putten. Functieomschrijving Als
- Volledige vacature bekijken

Administratief Commercieel Medewerker

Olympia - Harderwijk
Bedrijfsomschrijving Onze opdrachtgever is een dynamisch bedrijf en zit gevestigd in Harderwijk. Onze opdrachtgever is goed te bereiken vanuit: Zeewolde, Lelystad, Dronten, Ermelo en Putten. Functieomschrijving Als
- Volledige vacature bekijken

Commercieel Administratief Medewerker

Euretco - Hoevelaken
Wat ga je doen?Als Commercieel Administratief Medewerker ben je de schakel tussen onze ondernemers en de interne organisatie. Jij werkt nauw samen met de productmanager en zorgt ervoor dat alles administratief goed geregeld
- Volledige vacature bekijken

Logistiek Administratief Medewerker

Olympia - Barneveld
Bedrijfsomschrijving Onze opdrachtgever is een toonaangevende leverancier van bouwmachines door heel Nederland. Het is echt een familiebedrijf en dit merk je elke dag. Het magazijn is gevestigd in Barneveld en is goed
- Volledige vacature bekijken