Inloggen - Registreer  

Lead Contractmanagement - Publieke Sector

Publieke Sector - via Consultancy.nl - Amsterdam - 13-02-2025 Naar vacature  

ijksoverheid momenteel beheerd door de partners binnen
PwC
. Wegens het toenemende
gebruik
van raamcontracten door de overheid en het succes van
PwC
bij het winnen van deze raamcontracten wil
P
wC
de volgende s
tap zetten in de interne organisatie. Concreet is deze stap een verdere professionalisering van het beheer van raamcontracten om daardoor onze opdrachtgevers bij het

Rij
k beter te bedienen en de interne organisatie van
PwC
te verbeteren. Daarom zoe
ken wij
een raamcontract
manager
die in nauwe samenspraak met de partner(s) hier een succes van gaat maken.
 
Als Raamovereenkomst
Manager
binnen
de
Publieke Sector bij
PwC
ben je verantwoordelijk voor het effectief beheren van alle
grote
lopende raamovereenkomsten
met het Rijk
.
Je bent ond
ernemend en gelooft bij te kunnen dragen aan het beter organiseren van werkzaamheden rond raamcontracten binnen PwC. 
Je hebt oog voor detail,
bent
communicatief sterk
, zelfst
andig
en stressbestendig.
Je neemt actief deel aan business development overleggen en zorgt ervoor dat de competentiegroepen binnen
P
wC
voorzien zijn van alle noodzakelijke informatie
betreffende
(nieuwe) offerteaanvragen.
Enige juridische kennis is een pré. 
 
Daar
bij
ben je verantwoordelijk
voor


 
De dagelijkse operationele aansturing van het proces en een collega.
 
De i
nvulling geven aan de contractuele verplichtingen voortvloeiend uit de raamovereenkomsten, o.a.

het volgende maar niet beperkt tot:
 
 
A
dministratieve opvolging
van contracten,
B
ewaken van de aanbiedingsnorm
richting opdrachtgevers en M
onitoring
SROI-verplichting
en opstellen van
KPI- en
SROI-rapportages.
De a
fstemming met verantwoordelijke partner(s) en interne afdelingen
(bijv. R
isk &
Quality
,
Risk & Compliance
,
Account Management en
Finance
)
om naleving van kwaliteit en compliance eisen te borgen.
Het s
ignaleren en doorvoeren van procesverbeteringen in het aanbiedingsproces
, onder andere door middel van automatisering
.
 
 
Het beheren van relaties met (inkoop)organisaties van het Rijk.
 
 

Hiernaast ben je verantwoordelijk voor:
 
Het uitzetten (intern) van offerte-aanvragen en behouden en bijhouden van het overzicht
;
 
Indien

wij voor een raamcontract samenwerken met andere partijen:
h
et o
nderhoud
en van
goede werkrelaties met consortiumpartners door effectieve werkafspraken vast te stellen en problemen op te lossen.
Je f
ungeer
t
als de rechterhand van de (eind)verantwoordelijke voor de raamovereenkomst

 
Het o
pstellen van periodieke managementrapportages
,
zowel intern als extern richting categoriemanagement
van het Rijk

 
Het o
nderhouden van
samenwerkingsrelaties
en
het
daarbij behorende
risicomanagement

 
Het fungeren als kennisbank voor collega's
op de werkvloer, maar ook via
het geven van (interne) t
rainingen

 
 
Hierin herken jij jezelf
 
Minimaal 5 jaar
ervaring
met inkoopprocessen en contractbeheer (bij voorkeur in het publieke domein)
 
Uitstekende communicatievaardigheden
 en en s
amenwerkingsgerichte houding
 
Analytisch vermogen en oog voor detail
 
Organisatorische en planningsvaardigheden
 
Een proactieve, flexibele en resultaatgerichte houding
 
Ondernemende mentaliteit 
 
 
Daarnaast is het belangrijk om op de hoogte te blijven van ontwikkelingen in de markt en veranderingen in wet- en regelgeving die van invloed kunnen zijn op de raamovereenkomsten. Als beheerder van raamovereenkomsten speel je een essentiële rol in het optimaliseren van de processen, het waarborgen van contractuele verplichtingen en het realiseren van kostenbesparingen voor de organisatie.

 
 
Dit bieden wij
 
Bij PwC krijg je de kans om jezelf te zijn, het beste uit jezelf te halen in een high-performance organisatie en te groeien binnen ons wereldwijde netwerk. Als onderdeel van ons team bieden wij onder andere: 

 
Een competitief salaris
met
a
a
ntrekkelijke
pensioenregeling
;
 
Op maat gemaakte trainingen voor professionele groei en leiderschapsontwikkeling; 
 
Motiverende werkomgeving waar samenwerking met ambitieuze collega’s en erkenning voor je bijdragen hoog in het vaandel staan; 
 
Uitgebreide arbeidsvoorwaarden inclusief 'well-
being
budget' voor fysieke en mentale gezondheid; 
 
Flexibiliteit van hybride werken, inclusief ergonomische thuiswerkplek en een netto onkostenvergoeding voor internet en andere kosten;
 
D
e
mogelijkheid om gebruik te maken van verschillende deelaanbieders; 
 
32
v
a
kantieda
gen per jaar. 
 
 
Dit is maar een greep uit onze arbeidsvoorwaarden. Meer informatie vind je op onze
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Publieke Sector