Daadkrachtige telefoniste
Deze vacature is inmiddels succesvol ingevuld
Voor onze opdrachtgever, een innoverend en inspirerend bedrijf op de energiemarkt met als belangrijkste kernwaarden: inspireren, verbinden, grip en gemak en natuurlijke duurzame energie zoeken wij een klantadviseur.Wat ga je doen?
Je belt inbound en outbound met (potentiële) klanten met uiteenlopende vragen. Door goed te luisteren en de juiste vragen te stellen, geef jij de klant altijd de juiste informatie over onze diensten. Met jouw enthousiasme en overtuiging weet je klanten aan te zetten om de geadviseerde dienst af te nemen. Geen gesprek is hetzelfde, je hebt gesprekken over acties, aanbiedingen, overstapservices, verhuizingen, meterstanden en gesprekken over einde contract met onze bestaande-, oud- en potentiële klanten. De klantenservice heeft als doelstelling om optimale klanttevredenheid te realiseren, zodat klanten zo lang mogelijk en naar volle tevredenheid klant worden en blijven. Je bent pas écht tevreden als de klant een optimale en persoonlijke ervaring met onze opdrachtgever heeft gehad. Daarnaast biedt deze functie alle ruimte om jezelf als medewerker te ontplooien en je verder te ontwikkelen.
De woorden zelfverzekerd, ambitieus, sympathiek, transparant en eerlijk zijn op jouw lijf geschreven!
Taken en verantwoordelijkheden
- Het adviseren en informeren van klanten over bijvoorbeeld meterstanden, verhuizingen en switchen
- Het telefonisch en per email opvolgen van informatieaanvragen van (potentiële) klanten
- Het adviseren van potentiële klanten bij het overstappen
- Het uitvoeren van commerciële telefonische campagnes i.s.m. de marketingafdeling
- Het telefonisch klanten enthousiasmeren over nieuwe aanbiedingen bij contractafloop
- Het proactief uitvoeren van ‘tevredenheidscalls’
- Het accuraat verwerken van het offerte-, order-, en aftersales proces in ons klantsysteem
- Het zorgen voor een optimale klanttevredenheid
- Je bent bereid om, in overleg met je teamleider, eventueel twee avonden per week te werken tot 20.00 uur
Functie-eisen
- Minimaal afgeronde MBO-opleiding
- Telefonische ervaring
- Inhoudelijke kennis over de energiemarkt is een pré
- Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift
- Ervaring met het verwerken van administratieve afhandelingen in een klantsysteem
- Je woont in regio Nijmegen
- Een plek in een gedreven, ambitieus en inspirerend team
- Een prettige, leerzame en flexibele werkomgeving met doorgroeimogelijkheden
- Een verantwoordelijke en afwisselende functie
- De mogelijkheid om mee te bouwen aan een jong, groeiend succesvol energiebedrijf
- Een marktconform salaris met bijpassende secundaire arbeidsvoorwaarden
- Een contract voor 24-40 uur per week met uitzicht op een vaste baan
meer...
Naar vacature
Meer vacatures van Abcs
Meer Daadkrachtige telefoniste vacatures