Junior Customer Success Manager - Hybrid
Eye Security - Rotterdam
23 dagen geleden - Volledige vacature bekijkenCustomer Success Manager
Heb jij de visie, communicatieve vaardigheden en het vermogen om klanten te inspireren en te begeleiden in digitale oplossingen? Dan zijn we op zoek naar jou!
32 - 40 uur
Solliciteer nu!
Scroll
Notive
Diensten
Projecten
Over ons
Werken bij
8
Contact
Werken bij Notive
Customer Success Manager
We zoeken een Customer Success Manager!
Wil jij de leiding nemen over spannende projecten en een cruciale rol spelen in het realiseren van de wensen van onze klanten? Als Customer Success Manager ben jij onderdeel van het customer success management team, samen zorgen jullie ervoor dat wij goed kunnen samenwerken met onze klanten en partners.Met jouw strategisch inzicht en uitstekende communicatieve vaardigheden kun je stakeholders inspireren, prioriteiten stellen en projectdoelen realiseren. Daarnaast beschik je over de vaardigheid om klantbehoeften te vertalen naar duidelijke producteisen en werkbare oplossingen. Als Customer Success Manager ben je de sleutelfiguur in het creëren van oplossingen die de verwachtingen van onze klanten overstijgen.
Bij Notive begrijpen we dat niet alle klanten de capaciteit hebben om de rol van Customer Success Manager op zich te nemen. Daarom zoeken we iemand die deze belangrijke taak voor hen kan vervullen. In deze positie ben je verantwoordelijk voor het begrijpen en vertalen van de wensen en eisen van de klant naar een duidelijke product backlog, en het beheren en prioriteren hiervan. Ook zorg je ervoor dat dit wordt omgezet in concrete productstrategieën.
Je werkt nauw samen met klanten en ons
development-team
om ervoor te zorgen dat projecten succesvol worden uitgevoerd. Je stelt de juiste prioriteiten, bewaakt de voortgang en zorgt voor heldere communicatie tussen de klant en het team. Daarbij speel je een belangrijke rol in Sprint 0 en voer je functionele tests uit vanuit het oogpunt van de eindgebruiker, zodat we altijd leveren wat de klant echt nodig heeft. Ervaring met agile tools zoals Jira en het werken binnen een Scrum-omgeving is essentieel om deze rol effectief uit te voeren.
Daarbij ben je verantwoordelijk voor het plannen van sprint meetings, het bijhouden van de Jira boards en het waarborgen van kwaliteit (quality assurance) in elke fase van het project. Daarnaast zorg je ervoor dat afspraken worden vastgelegd in overeenkomsten en ben je verantwoordelijk voor het opstellen van facturen.
Bij Notive bieden we een omgeving waarin je je vaardigheden als Customer Success Manager verder kunt ontwikkelen en waarin je de kans krijgt om mee te werken aan uitdagende projecten voor diverse klanten.
Wat vragen we van jou?
- Je bent
communicatief sterk
, je laat je niet van je stuk brengen- Je kan goed
zelfstandig
werken
en hebt eenpro-actieve
houding- Je
beheerst
uitstekend
de Nederlandse en Engelse taal- Je hebt kennis en affiniteit met
digitale producten / IT
- Je hebt ervaring in het werken met
scrum
- Je bent verantwoordelijk voor het plannen van
sprint meetings
, het bijhouden van Jira boards en het bewaken van de voortgang van het project- Je bent verantwoordelijk voor het vastleggen van afspraken in
overeenkomsten
en het opstellen van facturen- Je bent verantwoordelijk voor het bewaken van de voortgang, facturering en
quality assurance
- Je speelt een belangrijke rol in
Sprint 0
en het uitvoeren van functionele tests vanuit het oogpunt van de eindgebruikerWat zijn pré's?
- Je hebt ervaring met
product ownership
, waaronder het beheren en prioriteren van de productbacklog- Je hebt
commercieel inzicht
bij het identificeren van nieuwe kansen- Je hebt ervaring met het werken met
agile
tools zoals Jira- Je vindt het leuk om bij te dragen aan het
optimaliseren
van het productontwikkelingsproces om klantbehoeften teovertreffen
Wat bieden wij?
Bij Notive krijg je meer dan alleen een goed salaris.Jouw groei en ontwikkeling
vinden we belangrijk. We bieden je alle ruimte om te leren en je ambities waar te maken. Of je nu een interessante cursus wilt volgen, een inspirerende conferentie wilt bijwonen of een creatief idee hebt,
we staan open voor jouw initiatieven
en denken graag met je mee.
Maar bij Notive draait het niet alleen om werk.
Gezelligheid en teambuilding
staat voorop. Denk aan
vrijdagmiddagborrels, teamuitjes
en het onze
Notive Weekend of Awesomeness
. We geloven namelijk dat
samen plezier maken
net zo belangrijk is als samen succes behalen. Work hard, play hard!
Dit bieden wij:
- Een salaris tussen €3.500,- en €6.000,- op basis van jouw skills en ervaring.
- 1-op-1 coaching wanneer jij dat wilt.
- 25 vakantiedagen o.b.v. 40 uur.
- Je werklaptop en noise cancelling headphones regelen wij natuurlijk.
- Pensioenregeling.
- Flexibel werken: thuis of op kantoor.
- Telefoon- en thuiswerkvergoeding.
- Leaseauto in overleg.
- De mogelijkheid om conferenties, talks en webinars te volgen.
- Gezellige VrijMiBo's, teamuitjes én het Notive Weekend of Awesomeness!
Laat je naam en telefoonnummer achter en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.
Over Notive
Bij ons staatteambuilding
voorop. We gaan dan ook regelmatig op gezellige uitjes en etentjes. Bij Notive hanteren wij een
informele sfeer
, daarom zul je ons dan ook nooit strak in pak zien.
We vinden
transparantie
belangrijk, daarom werken we ook niet in hokjes of kantoortjes. Nee, we zitten gewoon gezellig in een grote ruimte!
De benodigde hard- of software is voor onze rekening. Daarnaast manage jij je eigen workload. We werken op basis van
scrum / agile
.
Meer over Notive
Zo bereikbaar
Parkeer voor de deur zonder parkeerkosten of gedoe. Geen auto? Geen probleem! Vanuit omgevingRotterdam
kun je de sprinter naar
Dordrecht
pakken. Stap bij station
Zwijndrecht
uit en loop dan een kleine 10 minuten naar Scheepmakerij 220 Zwijndrecht.
meer...
Opslaan en terug Naar vacature
Meer vacatures van Notive
Meer Customer Success Manager vacatures
Gerelateerde vacatures aan Customer Success Manager
Senior Customer Success Manager - Hybrid work
Sowelo Consulting sp. z o.o. sp. k. - Rotterdam
Do you enjoy nurturing strong, long-lasting relationships with customers? Are you a self-starter who is not afraid to take the initiative? Great! So please take a few minutes and read about your potential new job You - Volledige vacature bekijken
Jedlix - Rotterdam
Jedlix is the leading smart charging service provider in Europe. To accelerate our international expansion, we are looking for a Customer Success Manager. As a Customer Success Manager your work will directly impact how some - Volledige vacature bekijken
Ekco - Rotterdam
Ekco, opgericht in 2016 in Ierland, is een snelgroeiende internationale en pro-actieve IT-organisatie die graag met je meedenkt! Onze Cloud Consultants en Security Specialisten helpen grenzen te verleggen om de IT bij onze - Volledige vacature bekijken
Customer Success Specialist (PMS) - Hospitality
Independent Recruiters - Rotterdam
Ben jij een klantgerichte hospitality-specialist met een passie voor technologie en probleemoplossing? Dan zoeken wij jou! Als Customer Success Specialist ondersteun je klanten die werken met Property Management Systemen - Volledige vacature bekijken