Olympia - Oud Gastel
Wat ga je doen? Voor onze opdrachtgever DHL SUpply Chain in Roosendaal gelegen aan de A17 in de regio Breda, Etten Leur en Bergen op Zoom in is Olympia DHL Inhouse Team per direct op zoek naar een fulltime Customer Service - Volledige vacature bekijken
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.
Customer Service Agent
Wat ga je doen? Voor onze opdrachtgever DHL SUpply Chain in Roosendaal gelegen aan de A17 in de regio Breda, Etten Leur en Bergen op Zoom in is Olympia DHL Inhouse Team per direct op zoek naar een fulltime Customer Service Agent. (32 uur per week is ook bespreekbaar). Je werkt tijdens kantooruren.Als fulltime Customer Service Agent ben jij de verbindende factor tussen de DHL organisatie en de klant. Je hebt contact met verschillende partijen, denk hierbij aan het warehouse, de douane expediteur en vervoerders. Daarnaast heb je dagelijks contact met de klant over uiteenlopende zaken zoals zendingen, order issues, transport en relatiebeheer. Je biedt logistieke oplossingen aan die passen bij de wensen van de klant & de DHL Supply Chain organisatie. Een leuke, dynamische en afwisselende baan binnen een mooi logistiek bedrijf.De vestiging in Oud Gastel beslaat circa 48.000 vierkante meter warehouse en valt in de Business Unit South West. Ze zijn op zoek naar een Customer Service Agent voor een nieuwe klant. Een zelfstandige rol, je geeft zelf geen leiding en je rapporteert aan de Operations Support Manager.In jouw nieuwe baan als Customer Service Agent kom je terecht in een dynamische omgeving waar geen dag hetzelfde is. Je hebt te maken met diverse belangen (klant & organisatie), je hebt verschillende verantwoordelijkheden (denk hierbij aan Customer Service, stukje planning & transport en douane. In deze functie strt je met een bruto maandsalaris tussen de tussen €2.634,- en €3.400,- afhankelijk van jouw kennis en ervaring, doorgroei mogelijkheden tot €3795,-. Daarnaast worden ook jouw reiskostenvergoed. Samenvattend jouw taken en verantwoordelijkheden:Je bent contactpersoon voor de klant voor specifieke operationele vragen & problemen;Je bewaakt de voortgang en de afhandeling van afwijkende diensten en producten (denk hierbij aan spoedbestellingen of speciale verzoeken);Het verzorgen van de administratieve afhandeling betreft customer service gerichte vragen, zoals verzoeken en klachten vanuit de klant;Verantwoordelijk voor de juiste afhandeling, zowel administratief als communicatief, van de (douane) documentatie bij zendingen;Op basis van prioriteit en datum indelen van de orders en deze vrijgeven in het systeem;Je werkt nauw samen met je collega(‘s) in het warehouse;Beschikken over comptervaardigheden;Nazorgdiensten aan de klant bieden;Prioriteiten geven aan taken;Actief luisteren;Gegevens verwerken. Waar ga je werken? Onze klant DHL Supply Chain met het warehouse in Roosendaal - Oud Gastel behoort tot DHL. De grootste logistieke dienstverlener wereldwijd en vertegenwoordigd in meer dan 22 landen wereldwijd. Als Customer service Agent kom je te werken op de locatie in Oud Gastel met een warehouse van 48.000m2. Een dynamische werkomgeving. Wie ben je? Wat verwachten wij van jou?Je hebt ervaring met Microsoft Office, WMS & warehouse planning;Je hebt (basis) kennis van douane documentatie;Je werkt nauwkeurig en bent administratief goed onderlegd;Je bent in staat om zelfstandig te werken en weet prioriteiten te stellen;Je bent communicatief sterk en beheerst de Engelse taal uitstekend in woord en geschrift. Wat mag je verwachten? Wat bieden wij jou?Een fulltime functie;Salaris via de CAO vanuit schaal 7 (tussen €2.634,- en €3.400,- afhankelijk van jouw kennis en ervaring, doorgroeimogelijkheden tot €3.795,-);Werktijden in dagdienst;Reiskostenvergoeding;Je treedt toe tot een multi-culturele organisatie die voorziet in diverse behoeften, om een inclusieve werkomgeving te creëren;Secundaire arbeidsvoorwaarden zoals CAO a la Carte: Een persoonlijk budget dat je kunt inzetten voor bijvoorbeeld: meer vakantie uren, een maandelijkse bruto uitbetaling, studiekostenregeling of vitaliteitsbudget;Een werkplek bij de grootste en wereldwijde nummer 1 Logistieke Dienstverlener én werkgever van het jaar, wat volop kansen biedt om jezelf verder te ontwikkelen en door te groeien! Solliciteer direct Solliciteer binnen 2 minuten! Onze contactgegevens Olympia Inhouse DHL Supply Chain Boekerman 1 4751 XK Oud Gastel Toon telefoonnummer 0165 59 93 23 Stel een vraag Toon op kaart
meer...
Naar vacature
Meer vacatures van Olympia
Gerelateerde vacatures aan Customer Service Agent
Manpower - Breda
Hier ga je werken Onze opdrachtgever is een specialist in uitzonderlijk transport, met een toewijding aan het leveren van uitzonderlijke service. Zij nodigen de klant van harte uit om hun vernieuwde website te bezoeken, die - Volledige vacature bekijken
Perm Agent Beheersing Engels en Duits vereist
Manpower - Breda
Hier ga je werken Jouw werkgever is een specialist in uitzonderlijk transport die niet alleen unieke routes, maar ook een uitzonderlijke service levert. In deze dynamische werkomgeving werk je samen met een hecht team van - Volledige vacature bekijken
Perm Agent Beheersing Engels en Duitsvereist
Manpower - Breda
Hier ga je werken Jouw werkgever is een specialist in uitzonderlijk transport die niet alleen unieke routes, maar ook een uitzonderlijke service levert. In deze dynamische werkomgeving werk je samen met een hecht team van - Volledige vacature bekijken
Customer service representative
Tobi Talent - Moerdijk
Functie omschrijving Wij zoeken voor onze opdrachtgever in Moerdijk een fulltime Customer Service Representative. In deze functie ben je verantwoordelijk voor het gehele klant- en ordertraject, van prijsopgave tot order tot - Volledige vacature bekijken