Antenna - Aalsmeer
Functieomschrijving Als krijg jij een veelzijdig takenpakket, een greep uit jouw werkzaamheden: Ondersteunen bij de werving en selectie van nieuwe medewerkers. Beheren van de personeelsadministratie en zorgen voor een - Volledige vacature bekijken
HR medewerker
Functieomschrijving
Beschrijving:
HR medewerkerLocatie:
AlmereAantal uren:
24-32 uur per weekWelke dagen:
4 dagen per weekNu solliciteren
Bedrijfsprofiel
DW Facility Services BV is een dochteronderneming van de Capital Cleaning Group met haar kantoor in Almere en een nevenvestiging in Amsterdam. Onze organisatie zet zich in voor kwaliteit, betrouwbaarheid en klanttevredenheid. De focus ligt met name op het schoonhouden van kantoren en locaties waarvoor specialistische schoonmaak kennis vereist is. Daarnaast facilitairen wij alle daarmee verband houdende diensten (groen, beveiliging, catering en de inzet van hospitality medewerkers). Onze partners en klanten bevinden zich voornamelijk in het midden en hogere segment van de zakelijke markt.Voor ons kantoor in Almere zijn wij op zoek naar een enthousiaste
HR Medewerker
(24 – 32 uur verdeeld over 4 werkdagen)
Wat ga je doen
Samen met de HR manager ben je van begin tot eind verantwoordelijk voor alles wat met HR te maken heeft. Gedacht kan worden aan het uitvoeren en beheren van de personeelsadministratie; opstellen van contracten, verwerken van mutaties, registreren van verlofaanvragen enz. Het werven en selecteren van medewerkers, vraagbaak voor medewerkers over beleid en regelgeving zoals verlof, verzuim en CAO vragen. Faciliteren bij opleidingen, functioneringsgesprekken en interne communicatie. Je onderhoudt contact met leidinggevenden en arbodienst bij langdurig of frequent ziekteverzuim. Daarnaast ondersteun je bij de uitvoer voor een juiste salarisverwerking. Je houdt trends, ontwikkelingen binnen HR in de gaten en signaleert veranderingen. Belangrijk is dat jij stevig in je schoenen staat en HR op een daadkrachtige en enthousiasmerende wijze weet te brengen.
Functie eisen
- HBO werk- en denkniveau;
- Ervaring als HR Medewerker in een middelgrote organisatie;
- Actuele kennis van wet- en regelgeving op het gebied van arbeidsrecht, Arbo en ziekteverzuim, sociale verzekeringen en arbeidsvoorwaarden;
- Communicatief vaardig, toegankelijk en weet mensen aan je te binden;
- Je gaat proactief en klantgericht te werk;
- Je weet de juiste prioriteiten te stellen en hebt hierin een flexibele instelling;
- Kennis van de Engelse taal is noodzakelijk;
- Ervaring met en kennis van de CAO schoonmaak is een pré.
- Een uitdagende en afwisselende functie binnen een dynamische organisatie;
- Een arbeidsovereenkomst voor 24 – 32 uur per week;
- Een informele- en professionele bedrijfscultuur;
- Marktconform salaris – pensioenregeling – bonusregeling;
- Mogelijkheden voor professionele ontwikkeling en groei;
Opslaan en terug Naar vacature
Meer vacatures van Cantorclin
Gerelateerde vacatures aan HR medewerker
ASA Talent - Almere
Wat je gaat doen Word jij onze nieuwe Medewerker HR Operations? Ben jij een administratieve duizendpoot die moeiteloos meerdere ballen in de lucht houdt? Heb je een passie voor HR-processen en werk je graag efficiënt en - Volledige vacature bekijken
Trend People - Almere
Ben jij op zoek naar een brede HR rol, waar geen dag hetzelfde is en er veel ruimte is voor eigen initiatief? Dan zijn wij op zoek naar jou! Introductie Voor een internationale organisatie zijn wij zijn op zoek naar een - Volledige vacature bekijken
Olympia - Almere
Bedrijfsomschrijving Lidl heeft zes regiokantoren door heel Nederland, waar professionals de filialen ondersteunen op het gebied van verkoop, administratie en personeelszaken. Van rayonmanagers die meerdere filialen - Volledige vacature bekijken
Olympia - Almere
Bedrijfsomschrijving Lidl heeft zes regiokantoren door heel Nederland, waar professionals de filialen ondersteunen op het gebied van verkoop, administratie en personeelszaken. Van rayonmanagers die meerdere filialen - Volledige vacature bekijken