Inloggen - Registreer  
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.    

Directiesecretaresse / communicatiemedewerker

Stichting Balans - Soest - 07-09-2024 Naar vacature  

Onze huidige spin in het web gaat met pensioen, dus wij zijn op zoek naar een collega die haar plaats wil innemen.

Als directiesecretaresse / communicatiemedewerker (24-28 uur per week) ondersteun je de directeur en verricht je communicatiewerkzaamheden:

  • agendabeheer en proactieve voorgangsbewaking van afspraken/acties
  • secretariële ondersteuning (voorbereiden en notuleren van bestuursvergaderingen, reserveren vergaderruimtes, ontvangst bezoekers, telefooncentrale, archiveren)
  • aanspreekpunt binnen de organisatie en oppakken van allerhande werkzaamheden
  • een scherp oog voor het verzamelen en communiceren van nieuws over de organisatie
  • beheren en actueel houden van de website o.a. agenda, nieuwsberichten en beeldmateriaal
  • beheren en plaatsen van content op social media
  • schrijven, redigeren en opmaken van teksten (on- en offline)
  • redactie, opmaak en verspreiding digitale nieuwsbrief
  • coördineren vormgeving en drukwerk (o.a. folders, advertenties)
  • bewaken huisstijl en beheer foto-archief.

Herken jij je in creatief, dienstverlenend en secuur? Dan pas je bij ons! Jij …

  • hebt HBO werk- en denkniveau
  • bent dienstverlenend, representatief en collegiaal
  • hebt uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel schriftelijk als mondeling
  • bent sterk in plannen en organiseren.
  • bent no-nonsenses en weet van aanpakken
  • bent bekend met het gebruik van social media kanalen
  • bent bekend met Microsoft, Canva en Mailchimp.

Bij Balans krijg je

  • een aanstelling voor een jaar voor 24-28 uur per week en zijn we na een jaar allebei tevreden dan volgt een vaste aanstelling
  • een salaris in overeenstemming met je ervaring en achtergrond: minimaal € 3.026 bruto en maximaal € 4.228 bruto bij een werkweek van 36 uur (salarisschaal 7, CAO Sociaal Werk)
  • een pensioenregeling bij Pensioenfonds Zorg en Welzijn (PFZW)
  • goede secundaire arbeidsvoorwaarden: loopbaanbudget, individueel keuze budget (oa eindejaarsuitkering), werktelefoon, BHV-cursus en leuke personeelsuitjes
  • ruimte voor (persoonlijke) ontwikkeling en eigen initiatief
  • een kleine, platte, enthousiaste organisatie met zelfstandig werkende teams en leuke collega’s.
Wij zijn jouw ideale werkgever omdat wij uitdaging combineren met een goede werksfeer, je collega’s je aanspreken met je voornaam, we ambitieus zijn en altijd nét die stap extra zetten voor onze doelgroepen.

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Stichting Balans