Tobi Talent - Rotterdam
Functie omschrijving De afdeling Operations is verantwoordelijk voor de uitvoering van het transport. Als customer service medewerker vertaal jij de gemaakte commerciële en operationele afspraken met de klant in instructies - Volledige vacature bekijken
Customer Service Transport
Vragen? Stel ze aan:
Patrick Kraanenpatrick@logistics-united.com
0610698331
Wat maakt deze vacature waardevol?
Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een enthousiaste Customer Service Transport medewerker. Ben jij klaar voor een uitdagende rol waarin je volop de kans krijgt om jezelf te ontwikkelen in de transportwereld? Dan is deze functie iets voor jou! Wat voor jou? Lees dan snel verder.Bedrijfsprofiel
Onze opdrachtgever is een toonaangevende logistieke dienstverlener die zich richt op het efficiënte en betrouwbare transport van goederen. Met een modern wagenpark en een breed netwerk van vervoerders en rederijen, verzorgen zij dagelijks transporten naar diverse laad- en loslocaties. Het bedrijf streeft naar kwaliteit, klanttevredenheid en continue optimalisatie van hun processen. De sfeer op kantoor is vertrouwd en familiair. Hele fijn club om voor te werken en jezelf te kunnen ontwikkelen.Hoe ziet je dag er uit?
Als Customer Service medewerker ondersteun je de huidige planners bij hun dagelijkse werkzaamheden. Je staat nauw in contact met vervoerders om transportopdrachten op te geven en helpt bij het oplossen van problemen op laad- en losadressen. Daarnaast houd je belangrijke gegevens bij in het Transport Management Systeem (TMS), zoals rijtijden, het gebruik van spanbanden en andere transportdetails. Ook boek je trailers bij rederijen en krijg je de kans om het vak verder te leren. Andere verantwoordelijkheden zijn:
- Orderverwerking
- Updaten portals klanten
- Operationele issues oplossen
- Oplossend vermogen, commercieel inzicht en commerciële houding naar klanten
Wat neem je mee?
Je komt te werken in een fijn en betrokken team. Naast je enthousiasme en positieve energie hopen we ook dat je de volgende kennis en ervaring meebrengt:- Ervaring met administratieve processen en klantcontact
- Basiskennis van de logistiek
- Goede communicatieve vaardigheden, zowel in de Nederlandse taal als in de Engelse taal
- Duits is een pre
- Basiskennis van Office-programma’s (bijv. Excel)
- Flexibele werkhouding en bereidheid om opleidingen/cursussen te volgen
- Team player
Arbeidsvoorwaarden
Je komt terecht in een dynamische werkomgeving waar persoonlijke ontwikkeling en samenwerking centraal staan. Je krijgt een verantwoordelijke plek binnen een leuk en betrokken team. Daarnaast kan je ook nog de volgende extra's verwachten:- Een full-time baan van 40 uur per week
- Salaris tussen de €2500-3500 bruto p/mnd op basis van kennis/ervaring
- Goede pensioensregeling
- Vaste 13e maand
- 25 vakantiedagen per jaar.
Heb je nog vragen?
Logistics United is gespecialiseerd in het werven en selecteren van logistieke professionals. Ons doel is om zoveel mogelijk logistieke professionals te voorzien van de juiste uitdaging. Met meer dan 65 jaar ervaring in de sector transport & logistiek maken wij snel en makkelijk de juiste match tussen jou en je nieuwe werkgever. We kijken verder dan jouw profiel en die van de vacature. We willen dat jullie bij elkaar passen en elkaar kunnen versterken. Pas dan hebben wij ons werk gedaan.Is je interesse gewekt? Mooi! Hoe nu verder:
Wij zullen je stap voor stap begeleiden tijdens bovenstaand proces en we zullen in deze periode regelmatig contact hebben met elkaar. Voor meer vragen bel ons dan gerust op 06-10698331 of stuur een e-mail naar patrick@logistics-united.com!meer...
Opslaan en terug Naar vacature
Meer vacatures van Logistics United
Gerelateerde vacatures aan Customer Service Transport
Tobi Talent - Rotterdam
Functie omschrijving Je bent de spil tussen klant, afdeling transport en operations. Samen met je collega’s van de afdeling ben je verantwoordelijk voor alle ondersteunende (administratieve) activiteiten van jouw klanten. - Volledige vacature bekijken
Page Personnel - Rotterdam
Toegevoegd 20/08/2024Per direct - 32 tot 40 uurWerken in een prettig werkklimaat met veel uitdagingenOver onze klantDeze klant van ons is een logistieke dienstverlener die gespecialiseerd is in transport- en supply chain - Volledige vacature bekijken
Customer Service Support Coordinator
Hapag - Rotterdam
Customer Service Support Coordinator Fulltime Rotterdam, Nederland Met werkervaring 19-09-24 About Hapag-LloydWith a fleet of modern container ships and a total transport capacity of 11,9 million TEU, Hapag-Lloyd is one of - Volledige vacature bekijken
Customer Service Representative
SYNCREON - Pernis
DP World is currently recruiting for a Customer Service Representative, baqsed at our location in Pernis, Rotterdam area. You are responsible for delivering the best possible service to our DP World customers. You take care - Volledige vacature bekijken