Inloggen - Registreer  

Helpdeskmedewerker IT

Igen - Apeldoorn - 13-02-2023 Naar vacature  

Help je graag eindgebruikers die vastlopen bij IT-problemen? In deze rol ga je telefonisch veel van deze problemen proberen op te lossen. Wil je graag deze rol vervullen en heb je de behoefte om je kennis verder te ontwikkelen? Lees dan snel verder.

Dit bieden wij jou:

  • Leerzame en uitdagende projecten bij verschillende toonaangevende opdrachtgevers;
  • Een bruto maandsalaris tussen de €2.400 en €3.000, afhankelijk van je vooropleiding en werkervaring;
  • Een jaarlijkse beoordeling waarbij je ieder jaar tot 10% kunt groeien in salaris;
  • Een jaarcontract met een goede pensioenregeling;
  • Volledige OV-reiskostenvergoeding of een leaseauto;
  • 25 vakantiedagen per jaar en 8,33% vakantiegeld;
  • Uitgebreide studiemogelijkheden die volledig door igen worden gefinancierd, zoals het behalen van certificaten en het volgen van trainingen, cursussen of opleidingen. Jouw ambitie staat hierin centraal!
  • Persoonlijke begeleiding door je eigen fieldmanager en ondersteuning van onze eigen Microsoft Certified Trainer bij jouw loopbaandoelen.
Als Servicedesk Medewerker bij igen ben je onderdeel van een team dat verantwoordelijk is voor de helpdesk en soms ook ondersteuning op locatie biedt. Je assisteert eindgebruikers bij ingewikkelde vragen over hard- en software en zorgt ervoor dat ze soepel kunnen werken met de IT-systemen binnen de organisatie. Je kunt een veelzijdige en uitdagende rol verwachten waarin je veel van je probleemoplossende vaardigheden kunt gebruiken.

Jouw rol als Servicedesk Medewerker:

  • Behandelen van 1e en 2e lijn incidenten met betrekking tot hard- en software;
  • Ontvangen van binnenkomende calls, registreren van incidenten in het ticketsysteem;
  • Indien nodig escaleren naar de juiste oplosgroep volgens de ITIL-methodiek;
  • Uitvoeren van usermanagement in Active Directory, inclusief het aanmaken, ontgrendelen, deactiveren en verwijderen van gebruikersaccounts, evenals het aanmaken en resetten van wachtwoorden;
  • Opstellen van werkinstructies en gebruikershandleidingen voor collega’s en eindgebruikers;
  • Oplossen van (on-site) tickets en het bieden van proactieve ondersteuning op locatie aan verschillende gebruikers.

Dit ben jij:

  • Minimaal een afgeronde mbo-opleiding op niveau 3 of 4 in de richting van IT;
  • Minimaal 1 jaar relevante werk- en/of stage ervaring in de ICT;
  • Proactief, oplossingsgericht en snel handelen behoren tot jouw sterke punten;
  • Rijbewijs B is een pluspunt;
  • Ervaring met ITIL, Windows 10, Office 365 en Active Directory;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk.

Werken bij igen

igen is een organisatie voor en door professionals. Onze persoonlijke aandacht voor onze collega’s is de kern van ons succes. Bij ons ben je geen nummer, maar een gewaardeerde collega met wie we zowel in goede als minder goede tijden nauw contact onderhouden. We ondersteunen je graag bij het behalen van certificaten en het volgen van cursussen of trainingen, maar dit is uiteraard niet verplicht: jouw persoonlijke ontwikkeling en ambitie staan bij igen voorop!

meer...

Opslaan en terug Naar vacature

Meer vacatures van Igen

Gerelateerde vacatures aan Helpdeskmedewerker IT

Medior Operationeel Applicatiespecialist

HSD Campus via Talent - Apeldoorn
Als medior operationeel applicatiespecialist voor de -meldkamer ben jij dé specialist die de centralist in de meldkamer als een rots in de branding bijstaat op ICT-vlak en facilitair beheer. Een gave baan waarin je elke dag
- Opslaan

Helpdeskmedewerker Ict

Inwork via Talent - Apeldoorn
Jouw rol Als Helpdeskmedewerker begin je de dag als ontdekkingsreiziger. Gewapend met een headset en een muis sta je klaar om elke digitale expeditie aan te gaan. Of het nu gaat om een verloren bestand in de krochten van het
- Opslaan