Eminent Groep - Nijkerk
Je komt te werken als teamleider servicedesk bij de afdeling telecom. Deze afdeling richt zich op het aanleggen van glasvezelnetwerken in Nederland en Duitsland. Als teamleider help je klanten en projectteams bij diverse - Volledige vacature bekijken
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.
Teamleider Servicedesk
Bij Wentzo draait alles om het leveren van hoogwaardige netwerkoplossingen aan onze klanten, waaronder zorginstellingen, scholen en retail. Ons Servicemanagement team speelt een cruciale rol in het onderhoud en beheer van deze netwerken. Dagelijks zetten onze servicedeskmedewerkers en service level managers zich in om ervoor te zorgen dat 1e, 2e en 3e lijn verstoringen snel en adequaat worden opgelost. Maar we gaan verder dan dat; we werken hard om verstoringen te voorkomen door middel van proactief beheer. Dit alles doen we om de kwaliteit van onze diensten te waarborgen, zodat we voldoen aan de opgestelde SLA’s en onze dienstverlening continu kunnen aanpassen aan de eisen en wensen van de klant.
We werken met kwalitatief hoogwaardige producten en streven naar kwaliteit boven kwantiteit. We geloven in het leveren van duurzame oplossingen in plaats van snelle winsten. Daarom is het essentieel dat ons team snel en efficiënt kan reageren op netwerkproblemen, zelfs na 17:00 uur. Wat een helden!
Als aanvoerder van ons Servicemanagement team, speel jij een belangrijke rol binnen de lijnen van onze organisatie. Met jouw leiderschap en visie zorg je ervoor dat onze klanten altijd de beste service ervaren en dat we onze interne processen voortdurend optimaliseren. Je komt te werken in een team met 9 servicedeskmedewerkers en 3 service level managers. Met jouw talent om je teamleaden te activeren, motiveren en complimenteren, zorg je voor een positieve en productieve werkomgeving. Je bent kritisch en durft collega’s aan te spreken.
Kortom, jij bent van betekenis door zowel je team als ons serviceniveau op excellent niveau te krijgen én te houden.
Hoe ziet dit eruit?
De basis van jouw werkzaamheden is het coördineren van de dagelijkse operationele activiteiten. Je bent het centrale aanspreekpunt van de afdeling en zorgt ervoor dat de communicatie zowel binnen het team als met de andere teams soepel verloopt. Je hebt duidelijke doelen voor ogen en werkt hard om de gestelde teamdoelstellingen en bijbehorende KPI’s te behalen. Het realiseren van servicedoelstellingen en het waarborgen van klanttevredenheid staan hierbij hoog op je lijstje. Je signaleert knelpunten en wijst taken toe zodat iedereen binnen het team weet waar zijn/haar verantwoordelijkheid ligt. Je coacht het team om het beste werk te leveren.Lees meer
Naast bovenstaande houd je toezicht op de uitvoering van tickets en andere werkzaamheden binnen Servicemanagement. Je beschikt over een goede basiskennis van WiFi en networking en kan op niveau meesparren, een goede kwaliteits- en beoordelingsnorm toepassen. Hierdoor kun jij collega’s ondersteunen in het maken van de juiste beslissingen. Je bent altijd op zoek naar manieren om processen te verbeteren en initieert en implementeert verbeterprojecten en procesoptimalisaties. Hierbij denk je ook op strategisch niveau mee met de organisatie. Bij kritieke incidenten neem je de leiding en werk je samen met de klant en collega’s om deze op te lossen.
Tot slot lever je input voor de capaciteitsplanning en bepaal je welke medewerkers nodig zijn om de doelen te bereiken. Door jouw leiderschap en inzet zorg je ervoor dat het Servicemanagement team optimaal functioneert en de klanttevredenheid hoog blijft.
meer...
Naar vacature
Meer vacatures van Wentzo
Meer Teamleider Servicedesk vacatures