ICT Support Medewerker 2e lijns
Trend People - Utrecht
ICT Support | Vaste baan | Per direct | Woerden Introductie Wil jij werken voor een snelgroeiende organisatie die opereert op internationaal niveau? Deze organisatie biedt ICT-oplossingen voor scholen en is gevestigd in - Volledige vacature bekijken
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.
Tweede lijns Support Medewerker
Functie omschrijving Tweede lijns Support Medewerker
Ben jij een proactieve en enthousiaste collega die gebruikers ondersteunt en adviseert bij functionele vragen over specifieke applicaties? Vind je het een mooie uitdaging om je te verdiepen in bedrijfsprocessen en applicaties? Wil je jouw opgedane kennis dagelijks gebruiken om gebruikers te ondersteunen, incidenten op te lossen en accepteren en in beheer te nemen wat door Scrum-teams wordt opgeleverd? Ben je goed in het opstellen van trainingsmateriaal en het opleiden van eindgebruikers? Lijkt het je daarnaast leuk om in een dynamisch, divers en zelf-organiserend team te werken binnen een organisatie met een platte hiërarchie? Lees dan snel verder en solliciteer op deze vacature!Hoe ziet jouw gemiddelde werkweek eruit?
- Je ondersteunt en adviseert gebruikers bij het uitvoeren van hun dagelijkse werkzaamheden en zorgt voor gebruikerscommunicatie inzake releases en onderhoudswerkzaamheden. Ook ben je verantwoordelijk voor het doorontwikkelen van de elektronische leeromgeving en het opstellen van werkinstructies en handleidingen.
- Je zorgt voor 2e lijns incident management: het oplossen, bijhouden en indien nodig doorzetten van functionele incidenten naar de Scrum-teams of externe leveranciers (3e lijn support). Daarnaast werk je aan 2e lijns problem management: hierbij analyseer je functionele incidenten en maak je problems aan en houd je deze bij.
- Je houdt de voortgang van incident management en problem management bij en stelt incident- en problemrapportages op. Je adviseert over verbetervoorstellen en voert tweedelijns beheer uit op ketenapplicaties. Daarnaast schakel je met/regel je ketenpartijen.
- Service Requests afhandelen, d.w.z. gebruikerswensen uitvoeren, registreren of doorzetten naar bijvoorbeeld Informatie Management of Service Management.
- Je neemt deel aan sprintdemo's en gebruikersacceptatietesten om nieuwe functionaliteit te leren kennen. Je voert functionele vrijgavetests uit naar aanleiding van onderhoudswerkzaamheden (soms ’s avonds of in het weekend).
- Je toetst de Definition of Done van opleveringen vanuit de Scrum-teams en inbeheername van nieuwe functionaliteit in samenwerking met de Scrum-teams. Je voert dagelijkse health checks uit.
Functie eisen Tweede lijns Support Medewerker
Als je wilt voldoen aan de vereisten van deze functie, dan is het essentieel dat je over aantoonbaar HBO werk- en denkniveau beschikt, waarbij je opleiding en/of ervaring hebt op het gebied van informatiekunde en informatica. Het is belangrijk om te benadrukken dat dit niet alleen gaat om het behalen van een diploma, maar ook om praktische vaardigheden en technische kennis. Als je aan deze vereisten voldoet, ben je goed gepositioneerd om de uitdagingen van deze functie aan te gaan.Arbeidsvoorwaarden
We hebben verschillende vacatures voor Support medewerkers waarbij het vaak om langdurige projecten of vaste banen gaat.meer...
Naar vacature
Meer vacatures van It-idiots
Meer Tweede lijns Support Medewerker vacatures
Gerelateerde vacatures aan Tweede lijns Support Medewerker
Reliable IT Services (RITS) - Utrecht
2de lijns Functie omschrijving In de functie van ICT support engineer 2de lijns ben je het eerste aanspreekpunt voor je 1e lijns ICT support engineer collega's.Op afstand los je vragen en incidenten op van onze klanten. Je - Volledige vacature bekijken
Support engineer functie voor de toppers
CareerValue B.V. - Utrecht
De Functie: Als Support Medewerker ben je verantwoordelijk voor het beantwoorden en oplossen van problemen van klanten met betrekking tot applicaties, netwerkcomponenten, Microsoft 365 en andere diensten. Je beantwoordt - Volledige vacature bekijken
Junior Medior Support Engineer TOPdesk M365 Azure AD
CareerValue B.V. - Utrecht
De Functie: Als Support Engineer ben je verantwoordelijk voor het aannemen, registreren en afhandelen van 1e en 2e-lijns incidenten, zowel telefonisch en via e-mail. Je biedt technische ondersteuning aan eindgebruikers en - Volledige vacature bekijken
ICT Servicedesk medewerker MBO 4 MKB Office
CareerValue B.V. - Utrecht
De Functie: In deze functie ben jij verantwoordelijk voor het leveren van 1e-lijns incidentondersteuning. Jij bent namelijk het eerste aanspreekpunt voor hun klanten (MKB'ers) en daarvoor moet je in staat zijn om klanten - Volledige vacature bekijken