Inloggen - Registreer  

ISPnext Applicatie Support Specialist

Sprint Intermediair - 's-Hertogenbosch - 12-02-2025 Naar vacature  

Bedrijfsomschrijving

ISPnext biedt Business Spend Management (BSM) oplossingen aan inmiddels meer dan 400 klanten. Hiermee helpen we onze klanten kostenbesparingen te realiseren, factuurverwerking te automatiseren, leveranciersrelaties te verbeteren én risico’s voor de hele organisatie te reduceren met één BSM platform. Ons intelligente end-to-end portfolio bestaat uit: Vendor Management, Sourcing, Contract Management, Procurement, AP Automation en Spend Analytics.

Met bijna 100 collega’s streven we er voortdurend naar om onze grenzen te verleggen en de verwachtingen van onze klanten te overtreffen. Praktijkgerichtheid, toewijding aan kwaliteit, persoonlijke connectie en innovatiekracht kenmerken ons als softwareleverancier. Met een gedreven team en kantoren in ‘s-Hertogenbosch en Veenendaal staan wij iedere dag voor onze klanten klaar. Meer weten over ISPnext? Bekijk

www.ispnext.com

Functieomschrijving

In deze rol komen techniek, probleemanalyse en contact met eindgebruikers samen. Haal jij voldoening uit het helpen van klanten, door uitdagende functionele en technische vraagstukken op te lossen? Lees dan snel verder!

Wat ga je doen als Applicatie Support Specialist?

Samen met jouw 10 collega’s van het Support team, help je onze klanten met technische vragen over onze software applicaties, los je problemen op en geef je functionele ondersteuning. Denk hierbij aan vragen over contractmanagement workflows, digitale facturen en interfaces met verschillende ERP pakketten. Jouw gesprekspartners zijn veelal applicatie eigenaren, contractmanagers, financieel medewerkers en -managers, controllers en medewerkers van de ICT afdeling van de klant. Als team zorgen jullie ervoor dat onze klanten optimaal gebruik kunnen maken van onze Business Spend Management (BSM) oplossingen.

Om dat te bereiken:
  • Ben je primair aanspreekpunt voor de klant-vragen, incidenten en verzoeken.
  • Volg je tijdig en zorgvuldig de tickets op in ons ticketsysteem.
  • Draag je zorg voor een volledige en heldere analyse van incidenten.
  • Spoor je de oorzaak van problemen op en zorg je voor een passende oplossing.
  • Bewaak je de voortgang en deadlines en houd je de klanten op de hoogte.
  • Documenteer en classificeer je de gevonden oplossingen in de Knowledge Base.

Functie-eisen

Bovenal ben je een behulpzame en samenwerkingsgerichte collega. Ons support team is een gezellig en hecht team en jij draagt graag bij aan het behouden van die fijne sfeer! Je vindt het leuk om complexe technische problemen uit te pluizen en op te lossen. Dat doe je niet alleen; Als je zelf ergens niet uitkomt, dan zoek je de samenwerking op met collega’s voor een specialistische blik. Je herkent jezelf in de kenmerken sociaal vaardig, klantgericht, analytisch en daadkrachtig.

Dit neem je mee:
  • Een MBO+ werk- en denkniveau.
  • Bij voorkeur een opleidingsachtergrond richting Business IT & Management, of vergelijkbaar.
  • Een aantal jaren werkervaring waarin veelzijdige support van klanten centraal staat.
  • Aantoonbare affiniteit met IT applicaties (ervaring met proces ondersteunende software is een pré).
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.

Arbeidsvoorwaarden

We beginnen natuurlijk met een gedegen inwerkperiode om jouw kennis met betrekking tot onze specifieke oplossingen op een hoog niveau te krijgen. Als je eenmaal zover bent, heb je bij ons een zelfstandige rol met verantwoordelijkheid en vrijheid. Daarbij zijn er voldoende mogelijkheden om jezelf verder te blijven ontwikkelen of om door te groeien binnen de organisatie. De afdeling Support is een leuk en informeel team, waarin nieuwe collega’s zich snel thuis voelen en waarbij ook ruimte is voor een stukje gezelligheid zoals een gezamenlijke BBQ of andere activiteiten. Daarnaast krijg je:

  • Een bruto maandsalaris van minimaal € 2.800,- en maximaal € 4.000,- o.b.v. 40 uur p.w. Is dit voor jou niet concurrerend, maar breng jij veel ervaring mee? Dan gaan we graag de dialoog met je aan.
  • 30 vakantiedagen per jaar op fulltime basis.
  • Een goede pensioenregeling.
  • Een volledige km-vergoeding (€ 0,23 netto per km).
  • Een collectieve bonusregeling.
  • Een laptop en smartphone.
  • Flexibele werktijden en thuiswerkmogelijkheden (inclusief thuiswerkvergoeding en -budget voor de inrichting van jouw werkplek thuis).
  • Interne en externe opleidingsmogelijkheden.
  • Leuke events, waaronder 2-wekelijks een stoelmassage!
Bedrijfsprofiel

Standplaats

's-Hertogenbosch

Opleidingsniveau

MBO, HBO

Carrièreniveau

Ervaren

Vakgebied

Informatietechnologie (IT)

Marktsector

Informatietechnologie (IT) & services
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Sprint Intermediair
Meer ISPnext Applicatie Support Specialist vacatures