Medewerker servicedesk ICT
Gemeentehulst - via Onbegrensd Zeeuws-Vlaanderen - 28-01-2021
Naar vacature
Over deze functie
Deze vacature is beëindigd, kijk in hetvoor andere vacatures!
Gemeente Hulst
De komende jaren staat de gemeente Hulst voor grote uitdagingen. Het behouden van een gezonde financiële positie maar ook het inspelen op technische en maatschappelijke ontwikkelingen vormen belangrijke speerpunten. De afdeling Bedrijfsvoering vertolkt een belangrijke ondersteunende en initiërende rol bij het vorm geven van de toekomstige veranderingen binnen de gemeentelijke organisatie. Om aan deze uitdagingen vorm te geven zijn wij voor het taakveld Informatievoorziening (ICT) op zoek naar een:medewerker Servicedesk ICT
voor 36 uur per week (1 fte)
Functie-informatie:
Als medewerker Servicedesk ICT ben je het visitekaartje voor het taakveld Informatievoorziening (ICT). Je bent het eerste aanspreekpunt voor je collega’s om hun te helpen bij ICT vragen en eventuele problemen. Je zorgt er – samen met het team – voor dat collega’s zo goed mogelijk kunnen werken met de beschikbare IT systemen. De volledige ICT-infrastructuur van de gemeente Hulst draait in de cloud bij de leverancier. Je schakelt met collega’s of met deze externe leverancier over de beste oplossingen en dienstverlening.Dit houdt concreet in dat je:
- meldingen per email, telefonisch of mondeling aanneemt en registreert in het registratiesysteem (TOPdesk);
- meldingen (incidenten, standaard changes en overige vragen) beoordeeld. Je checkt deze op juistheid en volledigheid, handelt deze zelfstandig af (1e-lijns) of zet ze door naar de leverancier (2e-lijns);
- meldingen prioriteert en zorgt dat de verwerking binnen de SLA (serviceniveau-overeenkomst) plaatsvindt. Je houdt de regie op de meldingen en bent verantwoordelijk voor het bewaken van de voortgang van meldingen. Je communiceert over oplossingen, verstoringen en wijzigingen met gebruikers en voorziet de gebruikers van statusupdates over eigen meldingen;
- ondersteuning biedt aan gebruikers naar aanleiding van hun meldingen of verzoeken. Dit doe je o.a. door kennis over te dragen, instructies en oplossingen te documenteren en advisering;
- zorgt voor het toekennen van rechten aan gebruikers op het netwerk en je bent mede verantwoordelijk voor het onderhouden en beheren van de kennisbank en zorgt voor een logische ontsluiting van documentatie.
- Input levert voor het standaardiseren en automatiseren van de processen binnen de Servicedesk ICT;
- mede verantwoordelijk bent voor het werkplekbeheer en zorg draagt voor de uitgifte, en inname van ICT-middelen.
Functie-eisen:
Voor deze functie vragen wij dat:
- je beschikt over een afgeronde MBO-ICT opleiding, niveau 4;
- je bent ingesteld op het oplossen van problemen;
- je bent servicegericht en proactief;
- je hebt een flexibele instelling en staat open voor een nieuwe uitdaging;
- je bent communicatief goed vaardig;
- je bent bekend met een helpdesksysteem (bij voorkeur TOPdesk);
- je hebt kennis van Windows 10, Windows Server 2016, Citrix en Office365;
- het is een pré als je al kennis hebt van ITIL en enige ervaring hebt opgedaan in een soortgelijke functie.
Arbeidsvoorwaarden:
Salaris is afhankelijk van opleiding en ervaring. De functieschaal is 8 volgens HR21-normfunctie medewerker Systemen III. Het salaris is maximaal € 3.520,00 bruto per maand bij een fulltime dienstverband van 36 uur per week (salarispeil 1 januari 2020). Daarnaast ontvang je een Individueel KeuzeBudget van 17,05% van het bruto salaris. Dit budget is voornamelijk opgebouwd uit vakantiegeld en eindejaarsuitkering.Informatie en sollicitatie:
Voor inlichtingen kun je contact opnemen met de heer M. Marin, Afdelingshoofd Bedrijfsvoering (0114-389000). Je sollicitatie kun je voor 18 maart 2020
richten aan het college van Burgemeester en Wethouders van Hulst, t.a.v. Staf – P&O, Postbus 49, 4560 AA Hulst of mailen naar
. Dit onder vermelding van ‘vacature Bedrijfsvoering/ medewerker Servicedesk ICT’.
meer...
Naar vacature
Meer vacatures van Gemeentehulst