Inloggen - Registreer  

Medewerker Klantenservice

Dsw - Schiedam - 04-03-2025 Naar vacature  

Wat bied jij ons?

  • Minimaal een afgeronde mbo-opleiding op niveau 4
  • Je bent beschikbaar voor 24 tot 32 uur per week, waarbij beschikbaarheid op woensdag en vrijdag vereist is
  • In de eerste zes weken vindt het inwerktraject plaats. Hierbij verwachten we dat je 32 uur beschikbaar bent
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal
  • Communicatief en empathisch sterk
  • Interesse in het onderwerp zorg
  • Je bent inzetbaar op de meest gestelde vragen van onze verzekerden

Wat bieden wij jou?

  • Brutosalaris van minimaal € 2.280,- en maximaal € 2.774,- op basis van 32 uur
  • 13e maand, volledige ov-vergoeding, sabbaticalregeling
  • Toegang tot onze eigen fitnesszaal inclusief trainers
  • Ruimte voor jouw persoonlijke ontwikkeling
  • € 1.000,- aanschafvergoeding voor een fiets en € 0,23 per gefietste kilometer
  • Gratis kantoorfruit

Wat ga je doen?

70%
Klantvragen beantwoorden aan de telefoon
30%
Klantvragen beantwoorden per mail of via de webcare

Als medewerker Klantenservice ...

... ben je hét aanspreekpunt voor allerlei vragen van verzekerden. Zoals bijvoorbeeld: "Waarom moet ik eigen risico betalen?" of "Wat moet een verzekerde doen die 18 jaar oud wordt?". Het is daarom belangrijk dat je goed kunt luisteren en tot de kern van de klantvraag of het probleem kunt komen. Op een creatieve manier kom je dan samen tot een oplossing. En vergeet niet: ieder gesprek is opnieuw een kans om de klant te verrassen.

Jouw start op de afdeling Klantenservice

We werken bij DSW niet met scripts, maar bieden je wel alle kennis en vaardigheden om een gesprek tot een goed einde te brengen. Voordat je zelfstandig aan de slag gaat, volg je een inwerktraject van zes weken. Dit traject bestaat uit theorie, coaching en individuele begeleiding. Na deze periode ben je goed voorbereid om onze klanten op weg te helpen. Onder begeleiding van een coach en je teamleider blijf je jezelf ontwikkelen.

Als je na een aantal maanden de telefonische vaardigheden goed onder de knie hebt en meer ervaring met de materie hebt, kunnen de werkzaamheden uitgebreid worden. Je kunt hierbij denken aan het beantwoorden van vragen via de webcare, mail of chat.

Kun jij je goed verplaatsen in de klant en ben jij in staat om moeilijke informatie in eenvoudig taalgebruik over te brengen? Dan is de functie medewerker Klantenservice echt iets voor jou!

De werkweek van een medewerker Klantenservice

Wil je weten hoe jouw werkweek eruitziet? We geven je een kleine impressie.
Maandag
Dinsdag
Woensdag
Donderdag
Vrijdag
09.00
Je begint de dag met een telefoondienst. Na een kop koffie ben je helemaal klaar om de diverse vragen van onze verzekerden te beantwoorden!
10.45
Het is tijd voor de eerste chillpauze van een kwartier. Daarna ga je nog even de telefoon in en is het alweer lunchtijd. Even de benen strekken en een rondje lopen in het pittoreske Schiedam met twee collega’s.

13.30
Je start, vers opgeladen van jouw lunchpauze, met een maildienst. Je staat verzekerden niet alleen telefonisch, maar ook via de mail te woord en helpt ze met hun vragen.

17.30
De dag zit erop en is voorbijgevlogen. Je sluit de dag af met een work-out in onze eigen sportschool, slechts één verdieping naar boven.
Roostervrij
De week wordt opgebroken met een dagje vrij, je werkt namelijk vier dagen in de week!
08.00
Vandaag staat er een webcaredienst op het programma. Na een dag bellen klim je in het toetsenbord om de verzekerden op weg te helpen met hun digitale vragen via WhatsApp, Facebook of X.

10.45
Een kleine onderbreking om een traktatie te snoepen van een jarige collega.
13.00
Vanmiddag sta je verzekerden weer telefonisch te woord. Je belt tot het einde van de werkdag (16.30) en in jouw chillpauze speel je een potje Mario Kart op de Nintendo.

08.30
Je zet je headset op en staat weer paraat voor een dag telefoon! De uiteenlopende vragen stromen binnen.
09.45
Met een kop thee sluit je aan bij de wekelijkse stand-up met je team. Jullie bespreken wat er speelt op de afdeling, of je leert jouw collega’s wat beter kennen.

13.00
Na een lekkere lunch in het bedrijfsrestaurant ga je weer aan de slag met het uitzoeken van vergoedingen en het zoeken naar oplossingen voor verzekerden.

08.30
Je sluit deze werkweek af met een telefoondienst tot 17.00. Je zoekt voor verzekerden uit wat de brief met de eigen risico rekening inhoudt.
14.00
Tussendoor volg je een e-learning over de nieuwste ontwikkelingen rondom nieuwe kenmerken in ons verzekerdenprogramma.

Ontmoet collega Liwia

Het fijnste aan het werken bij DSW, vind ik de hele fijne, open sfeer tussen collega’s. Of je nu jong bent of oud, man of vrouw, wat je achtergrond ook is, bij DSW is écht iedereen welkom die zijn best wil doen voor onze verzekerden. Door de gezellige sfeer op de afdeling vliegt de tijd voorbij en zit ik nooit op de klok te kijken of ik al naar huis kan.

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Dsw
Meer Medewerker Klantenservice vacatures