Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.
Medewerker Facilitair uur Zwangerschapsvervanging
Solliciteer uiterlijk
dinsdag 27 mei 2025
Amsterdam
30 uur
Vacature
Toevoegenaan favorieten
Je bent de ultieme spin in het web:
je houdt ervan om verschillende facilitaire taken moeiteloos te coördineren, vaak tegelijkertijd. Multidisciplinair werken geeft je energie, en het afronden van projecten met succes geeft je een gevoel van voldoening en trots.Voor deze tijdelijke functie, ter vervanging van zwangerschapsverlof van
1 april tot 31 oktober
, zoeken we een enthousiaste collega die snel kan schakelen en onze afdeling Facilitair & Huisvesting soepel draaiende houdt.
Wat ga je doen?
In deze tijdelijke rol ben je verantwoordelijk voor het afhandelen van verzoeken en meldingen die binnenkomen via Topdesk (FMIS) of telefonisch en handel je deze zelfstandig af. Je speelt een belangrijke rol bij het inzetten van facilitaire, ICT- en technische goederen en diensten:- Het bestellen van goederen
- Het uitzetten van opdrachten naar leveranciers
- Het opvragen van offertes (gedelegeerd)
- Het toezien op de opvolging en uitvoering van opdrachten en bestellingen
- Beheer van nutsvoorzieningen, wagenpark en contracten
- Notuleren bij werkoverleggen
- Bijdragen aan de verbetering en optimalisatie van facilitaire processen
Dit ben jij
- Je hebt mbo+ of hbo werk- en denkniveau, bij voorkeur een afgeronde opleiding hbo Facility Management
- Je hebt kennis of ervaring in onderhoud van gebouwen
- Je hebt bij voorkeur ervaring met het werken met Topdesk (FMIS) of een vergelijkbaar meldingensysteem
- Je kunt zelfstandig maar ook in teamverband, systematisch en in opdracht werken
- Je hebt een dienstverlenende en klantgerichte instelling
- Je hebt een probleemoplossend vermogen
- Je bent in bezit van Rijbewijs B
- Je bent christen en kunt aangeven wat dit voor jou betekent. Wil je meer daarover weten, zie:
Dit bieden wij
- Een fijne team met een goede sfeer
- Een contract van 30 uur per week
- Een overeenkomst voor een jaar met uitzicht op een vast contract
- Een beloning afhankelijk van je opleiding en werkervaring in schaal 6 van de cao Sociaal Werk (€ 2.860,- tot 4.012,- o.b.v. 36 uur)
- Een Individueel Keuzebudget (incl. 13e maand), loopbaanbudget (voor duurzame inzetbaarheid), reiskostenvergoeding en een goede pensioenregeling.
- Reiskostenvergoeding
Over het Leger des Heils
Het Leger des Heils Goodwillcentra Amsterdam (GWCA) ondersteunt kwetsbare mensen in de samenleving, zoals dak- en thuislozen, mensen met verslavingen of psychische problemen. Met ruim 1000 medewerkers werken we vanuit onze christelijke identiteit aan opvang, zorg en begeleiding. Vanuit ons regiokantoor in Amsterdam ondersteunen we onze locaties en teams om samen een verschil te maken in het leven van mensen die onze hulp hard nodig hebben. Afdelingsinformatie:De afdeling Huisvesting & Facilitair van de Goodwillcentra Amsterdam professionaliseert zich steeds verder om hiermee goed in te spelen op de ontwikkelingen in het facilitairbeheer. Onder de afdeling vallen de volgende teams: (Ver)bouw & Onderhoudsprojecten, Onderhoud & ICT, Veiligheid, Facilitair Service Center, Intermediair Verhuur en de Receptie, die nauw met elkaar samenwerken ter ondersteuning van alle afdelingen binnen de organisatie. De afdeling heeft een manager die onder verantwoordelijkheid valt van de directeur Bedrijfsvoering. Vanuit het landelijk Hoofdkwartier van het Leger des Heils in Almere worden de regionale werkeenheden ondersteund door de stafafdeling Vastgoed, Inkoop & Facility Management.
meer...
Naar vacature
Meer vacatures van Zorgbanen
Meer Medewerker Facilitair uur Zwangerschapsvervanging vacatures